ویروس نگرانی امد و شد زیاد کارگران خواستار حقوق در مه روز - پنج شنبه, 01 مه سال 2020 PST

آتن – میلیون ها نفر از کارگران در سراسر جهان مشخص شده بین المللی کار در روز جمعه به دام افتاده بین گرسنگی و تر

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

آتن – میلیون ها نفر از کارگران در سراسر جهان مشخص شده بین المللی کار در روز جمعه به دام افتاده بین گرسنگی و ترس – مبارزه بدون شغل و یا نگران آنها نمی باید حفاظت کافی در برابر coronavirus که بیشتر کشورها و دولت بازگشایی برای کسب و کار.

پکن شهر ممنوعه, این کاخ تبدیل به موزه که یکی از چین بزرگترین جاذبه های توریستی آغاز شده استقبال بازدید کنندگان دوباره و بنگلادش آغاز شد بازگشایی کارخانه به عنوان رهبران جهان سعی در نجات خود را کتک اقتصاد بدون ایجاد یک تجدید حیات این ویروس است که به کشته شدن بیش از 230,000 در سراسر جهان است.

با سنتی مه روز کارگر راهپیمایی محدود با محدودیت های سفت و سخت در مجامع عمومی ترکیه معترضان اقدام به مرحله یک تظاهرات غیر مجاز. کالیفرنیا فعالان حملات برنامه ریزی شده و پاریسی سنگ از بالکن به اعتراف به خود را باعث می شود: محل کار, ماسک, بیمه درمانی و بیشتر کمک دولت برای بیکاری.

این یک سودا روز جهانی کارگر برای کارگران صنایع پوشاک در سراسر آسیای جنوب شرقی مانند Wiryono یک پدر دو در اندونزی پایتخت جاکارتا بود که گذاشته در ماه گذشته به عنوان خرده فروشان کاهش سفارشات. کنار او فرفره ارائه قهوه خشک شده هم در میان یک ویروس مستند. او یک لباس کسب و کار تعمیر به پایان می رسد دیدار.

"من نمی توانید تا آنجا که من از کارخانه تولید پوشاک. اما من باید برای تغذیه به همسر و بچه ها هر روز" گفت: Wiryono که می رود تنها یک نام است.

دولت دستور مستند نمی تواند خاموش کردن مه روز اعتراض روح در یونان که در آن تظاهر کنندگان اندود شده تا 2 متر (6 فوت) از هم جدا در دقیق ردیف در آتن میدان Syntagma. سازمان در ماسک و دستکش استفاده می شود نوار اقدامات بزرگ و مربع های رنگی برای تنظیم دقیق موقعیت برای معترضان.

یونانیان که با ساخت و تحویل به صحنه موتوری اعتراض رانندگی را از طریق آتن بر موتور سیکلت خود را و پلیس بودند را به زور برای اطمینان از ساکنان نیست سر از شهرها به روستاها دیگری ممکن است روز سنت است.

"ما دعا می کنیم برای همه کارگران به طوری که هیچ کس نبود و همه خواهد بود نسبتا پرداخت می شود و می توانید لذت بردن از شأن و منزلت کار و زیبایی از بقیه" پاپ فرانسیس گفت: در خصوصی توده صبح.

در اسپانیا یک بیمارستان صحرایی که نماد این کشور ناامید نبرد در برابر ویروس برگزار شد مراسم اختتامیه. ده ها تن از کارگران بهداشت و فریاد زد: "بهداشت عمومی!" و "ما می خواهیم تست!"

تقریبا 40000 اسپانیایی سلامت کارگران قراردادی این ویروس در بخشی به دلیل کمبود آزمون ها و لباس های محافظ است که بسیاری از پزشکان و پرستاران برای ایجاد مناسب از کیسه های زباله و دیگر محصولات روزمره.

مه روز کارگر تظاهرات در آغاز قرن 19 در ایالات متحده که در این هفته تعدادی از آمریکایی ها تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری پیشی گرفته متناوب 30 میلیون – و افزایش بیکاری در ماه آوریل می تواند ضربه اعداد دیده نمی شود پس از رکود بزرگ دهه 1930 ،

ضروری کارگران انتظار می رود به اعتصاب در سراسر ایالات متحده در روز جمعه به تقاضای امن تر شرایط در حالی که دیگر گروه های سازماندهی تظاهرات در اعتراض به اقامت در خانه سفارشات آنها می گویند در حال فلج کننده اقتصاد است. کشور مرگ و میر قرار گرفت و در بیش از 60 ، 000.

فرمانداران وزن فقط آنها تا چه حد باید در کاهش اقامت در خانه سفارشات. در سخت ترین ضربه کرنر از ایالات متحده, New York رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: مدارس و کالج ها بسته باقی می ماند از طریق بقیه سال تحصیلی.

Lacey Ward, یک, Omaha, آرایشگر, گفت که او نگران است که فرماندار نبراسکا تصمیم به اجازه بازگشایی سالن در مارس 4 می تواند قرار دادن او و خانواده اش در خطر است. او ترجیح می دهند به جمع آوری بیکاری تا زمانی که خطر فروکش.

"من احساس می کنم ما به معنای واقعی کلمه خوک گینه در این وضعیت," او گفت:.

ممکن است روز جشن دولت در بسیاری از کشورها اما مستندات معنی این اولین بار است که روسیه – که نخست وزیر است که ویروس را نگه نمی تظاهرات توده ای در میدان سرخ.

در ترکیه پلیس و معترضان با پوشیدن ماسک رو خاموش در استانبول و 15 نفر بازداشت شدند برای هجوم سلول قوانین.

در جمهوری چک, مردم honked شاخ بازی (درامز) و یا فریاد در ظهر در ویژه "پر سر و صدا و اعتراض" بیش از دولت و مدیریت بحران است.

برخی از ساکنان پاریس به مبارزه طلبیده خانه حبس قوانین برای برگزاری تظاهرات غیر مجاز. دیگران به صحنه ظهر موسیقی اعتراض علیه رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی را از دست داده و همه گیر آواز از بالکن ها و پنجره ها.

یک فضای تعطیلات enlivened آفریقای جنوبی خیابان به عنوان ممکن است بعد نیز زمانی که کشور شروع به کاهش آن سخت مستند. مردم مجاز به راه رفتن خارج برای ورزش و برخی از بازگشت به کار.

کشوری که در آن کروناویروس اولین فوران همچنین ادامه داد: باز دوباره: تمام بلیط چین با شکوه شهر ممنوعه فروخته شد برای 1-5 تعطیلات هر چند حضور محدود بود به 5000 بازدید کننده در یک روز از قبل از آن حداکثر 80000.

بازدید کننده Bian Jiang reveled در این شانس را به بازدید بدون جمعیت عظیمی و گفت: "هنگام راه رفتن در برخی از مناطق بدون دیگران در اطراف من احساس مثل من بازگشت به تاریخ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن