نه چندان تصادفی عمل می کند: علم پیدا می کند که در نوع خاموش می پردازد - Fri, 03 Jul 2020 PST

اعمال محبت ممکن است که تصادفی بعد از همه. علم می گوید که نوع خاموش می پردازد. تحقیقات نشان می دهد که اعمال محب

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

اعمال محبت ممکن است که تصادفی بعد از همه. علم می گوید که نوع خاموش می پردازد.

تحقیقات نشان می دهد که اعمال محبت ما احساس بهتر و سالم تر است. مهربانی نیز کلید به ما چگونه تکامل یافته و جان سالم به عنوان یک گونه دانشمندان می گویند. ما سخت سیمی به نوع.

مهربانی "است که به عنوان تربیت در استخوان های ما به عنوان خشم ما و یا ما lust یا غم ما و یا به عنوان ما میل به انتقام" گفت: دانشگاه کالیفرنیا در سان دیگو روانشناس مایکل مک کالو نویسنده کتاب در دست انتشار "مهربانی با غریبه ها." همچنین او گفت: "از ویژگی های اصلی ما را برای اعطا."

تحقیقات علمی پررونق است به محبت انسان و چه دانشمندان تا کنون به خوبی صحبت می کند از ما است.

"مهربانی بسیار مسن تر از دین است. آن را به نظر می رسد به جهانی گفت:" دانشگاه آکسفورد شناس الیور کاری مدیر پژوهش در Kindlab. "دلیل اصلی که چرا مردم مهربان هستند این است که ما حیوانات اجتماعی هستند."

ما جایزه مهربانی بیش از هر ارزش دیگر. زمانی که روانشناسان فشرده ارزش ها را به ده دسته ها و خواسته مردم چه بود مهم تر خیرخواهی یا مهربانی می آید در بالا ضرب و شتم لذت داشتن یک زندگی هیجان انگیز, خلاقیت, جاه طلبی, سنت, امنیت, اطاعت, به دنبال عدالت اجتماعی و به دنبال قدرت گفت: دانشگاه لندن روانشناس Anat Bardi که مطالعات ارزش سیستم.

"ما نوع به دلیل شرایطی حق ما به نفع همه از مهربانی" آکسفورد کاری گفت.

وقتی که می آید به گونه بقا "مهربانی می پردازد دوستی می پردازد گفت:" دانشگاه دوک تکاملی انسان شناس برایان خرگوش, نویسنده کتاب جدید "بقای ارد."

مهربانی و همکاری کار برای بسیاری از گونه های آن است که آیا باکتری های گل و یا همکار ما پستانداران بونوبوها. بیشتر دوستان شما باید بیشتر افراد به شما کمک کند موفق تر هستید خرگوش گفت.

برای مثال خرگوش که مطالعات بونوبوها و دیگر پستانداران مقایسه تهاجمی شامپانزه ها که حمله بیگانگان به بونوبوها که در آن حیوانات را به کشتن نیست اما کمک به غریبه ها. نر بونوبوها به مراتب موفق تر هستند در جفت گیری از خود شمپانزه نر همتایان خرگوش گفت.

مک کالو را می بیند بونوبوها به عنوان استثنا. اکثر حیوانات نیست نوع و یا مفید به غریبه ها فقط بستگان نزدیک و بنابراین در راه است که آن را یکی از صفات جداگانه که ما را از گونه های دیگر, او گفت:. و او گفت که به دلیل توانایی انسان به دلیل.

انسان متوجه است که وجود دارد تفاوت زیادی بین ما و بستگان نزدیک و افراد غریبه که روزی غریبه ها می تواند به ما کمک کند اگر ما نوع به آنها McCullough گفت.

استدلال "راز عنصر به همین دلیل است که ما به اهدای خون هنگامی که وجود دارد بلایای طبیعی" و به همین دلیل اکثر کشورهای صنعتی صرف حداقل 20 درصد از پول خود را در برنامه های اجتماعی مانند مسکن و آموزش و پرورش, McCullough گفت.

دوک خرگوش همچنین با اشاره به mama خرس به درک تکامل و زیست شناسی از مهربانی و تهاجمی آن تند و زننده سمت تلنگر. او گفت: مطالعات نقطه به مناطق خاصی از مغز بجلو قشر لوب جداری اتصال و نقاط دیگر به صورت فعال و یا ضعیف عاطفی فعالیت است. همان مکان به ما توانایی پرورش و عشق بلکه dehumanize و رد, او گفت:.

هنگامی که مادر خرس تغذیه و پرورش خود توله این مناطق در مغز فعال می شوند و آن را اجازه می دهد تا آنها را به سخاوتمندانه و دوست داشتنی خرگوش گفت. اما اگر کسی می آید در نزدیکی خرس مادر در آن زمان این مجموعه از مغز را تهدید مکانیسم در همان مکان است. همان خرس می شود آن تهاجمی ترین و خطرناک است.

خرگوش گفت که او می بیند این در انسان است. برخی از همان کسانی که سخاوتمندانه به خانواده و دوستان نزدیک زمانی که آنها احساس تهدید توسط غیر خودی تبدیل شدن به عصبانی. او با اشاره به زمان قطبی شدن جهان است.

"بیشتر جدا شده گروه هستند بیشتر احتمال دارد به احساس تهدید توسط دیگران و آنها به احتمال زیاد به از نظر اخلاقی حذف dehumanize" خرگوش گفت. "و که درب باز می شود به ظلم و ستم."

اما به طور کلی بدن ما نیست و فقط برنامه ریزی می تواند به خوبی آنها پاداش ما برای نوع دانشمندان گفت.

"انجام مهربانی باعث می شود شما را شادتر و شادتر بودن باعث می شود شما نوع عمل" گفت: کار اقتصاددان ریچارد Layard که مطالعات شادی در مدرسه اقتصاد لندن و نوشت: کتاب جدید "می تواند ما را شادتر کند؟"

دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید استاد روانشناسی Sonja Lyubomirsky قرار داده است که مفهوم به آزمون در آزمایش های متعدد بیش از 20 سال و بارها و بارها نشان داد که مردم احساس بهتر زمانی که آنها به نوعی به دیگران حتی بیشتر از زمانی که آنها به نوعی به خود را دارند.

"اعمال محبت بسیار قدرتمند" Lyubomirsky گفت.

در یک آزمایش او پرسید: افراد برای انجام سه اضافی اعمال محبت برای افراد دیگر در هفته و خواسته گروه های مختلف به انجام سه عمل از خود مهربانی. آنها می تواند کوچک مانند باز کردن درب برای کسی یا بزرگ. اما این مردم بودند که به نوعی به دیگران شد شادتر و بیشتر احساس متصل به جهان است.

همان رخ داده است و با پول و استفاده از آن برای کمک به دیگران در مقابل کمک به خودتان است. Lyubomirsky گفت که او فکر می کند به این دلیل است که مردم زمان زیادی را صرف فکر کردن و نگرانی در مورد خود و زمانی که آنها فکر می کنم از دیگران در حالی که انجام اعمال محبت می توانید آنها را به دور از مشکلات خود را.

آکسفورد کاری تجزیه و تحلیل کارشناسی پژوهش مانند Lyubomirsky را در بر داشت و حداقل 27 مطالعات نشان همین: نوع بودن باعث می شود مردم احساس بهتری عاطفی.

اما آن را نه فقط احساسی است. آن فیزیکی است.

Lyubomirsky گفت: مطالعه افراد مبتلا به مولتيپل اسکلروزيس در بر داشت و آنها احساس بهتر جسمی که کمک به دیگران. او همچنین نشان داد که در افراد انجام بیشتر اعمال محبت که ژن است که باعث التهاب تبدیل شد بیشتر از افرادی که نمی.

و او گفت: در آینده مطالعات او نشان داد بیشتر ضد ویروسی ژن در افرادی که در انجام اعمال محبت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب