پلیس متفرق کردن جمعیت از جورج فلوید معترضان در سیاتل - شنبه, 06 Jun 2020 PST

سیاتل – پلیس با استفاده از فلش بنگ دستگاه ها و اسپری فلفل برای متفرق کردن جمعیت معترضان در سیاتل شنبه شب نهمین

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

سیاتل – پلیس با استفاده از فلش بنگ دستگاه ها و اسپری فلفل برای متفرق کردن جمعیت معترضان در سیاتل شنبه شب نهمین روز متوالی از جورج فلوید تظاهرات در این شهر است.

ضرب وشتم در شهر کاپیتول هیل محله به دنبال بزرگ و مسالمت آمیز تظاهرات در روز قبل از آن با پزشکی کارگران تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. آن را نیز یک روز پس از شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین اعمال 30 روز توقف در بخش استفاده از یک نوع از گاز اشک آور.

KING-TV گزارش داد که گروه کوچکی از معترضان شروع به پرتاب اشیاء در افسران حدود 7:30 p. m. روز شنبه. پلیس دستور داد جمعیت حرکت می کند و سپس با استفاده از دستگاه های آتش زا.

بعد از پلیس به شدت مورد انتقاد قرار معترضان و مقامات دولتی به طور یکسان برای استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل برای متفرق کردن صلح آمیز جمعیت Durkan و بهترین روز جمعه گفت در خارج از گروه را بررسی و به روز رسانی جمعیت سیاست های کنترل از جمله استفاده از اسپری فلفل و نیروی مرگبار تکنیک های مانند گردن و خفگی نگه می دارد. او و شهردار افزود که بان کی مون در یک نوع از گاز اشک آور شناخته شده به عنوان CS می تواند تمدید شود اگر گروه نیاز به زمان بیشتری برای بررسی سیاست.

در اوایل روز شنبه هزاران نفر از پزشکان و پرستاران و دیگران – در بسیاری از آزمایشگاه کت و مالش در علاوه بر این به ماسک صورت – راهپیمایی از Harborview Medical Center به سالن شهرستان در روز شنبه. یکی از نشانه گفت: "پرستاران زانو زدن با شما نیست بر شما." یکی دیگر گفت: "خشونت پلیس و نژادپرستی هستند اضطراری برای بهداشت عمومی."

Nhi قهوهای مایل به زرد یک دانشجوی پزشکی در دانشگاه واشنگتن گفت: سیاتل تایمز او پیوست تظاهرات از "قریب به اتفاق غم و اندوه است."

"از آن زمان انکار ناپذیر اثبات کامل تصویری کامل دوربین زاویه نور مناسب – برای سفید امریکا برای دیدن چه خبر است," او گفت:.

جمعیت همچنین نشان داد در دیگر نقاط شهر و سراسر کشور با تظاهرات برگزار شده در خط ساحلی ونکوور و جاهای دیگر.

Durkan روز شنبه گفت او را تشویق معترضان به آزمایش می شود برای COVID-19 پس از شهر و شهرستان کینگ بهداشت عمومی ادارات گسترش معیارهای تست برای پوشش افراد بدون علامت که با حضور در تظاهرات بزرگ.

"در طول هفته گذشته ساکنان سراسر سیاتل شده اند جمع آوری به ساخت جامعه و به اشتراک گذاری خود را به خشم و سرخوردگی در مورد قتل جورج فلوید و بی عدالتی علیه آمریکایی های سیاه و سفید در اینجا در سیاتل و در سراسر کشور" Durkan در بیانیه ای گفت. "در حالی که من معتقدم هر کس باید حق خود را و صحبت کردن ما باید همچنین به یاد داشته باشید ما در وسط یک بیماری همه گیر."

معترضان را جمع آوری کرده اند در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان برای نشان دادن در برابر مرگ فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که پس از شفاعت هوا به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن.

سیاتل هفته گذشته نیز خطاب نگرانی های دیگر از معترضان بلند کردن آن حکومت نظامی و منع افسران که تظاهرات از پوشش خود را نشان اعداد.

این تظاهرات در روزهای اخیر بیشتر شده است صلح آمیز از آخر هفته گذشته زمانی که به گروه های درگیر در شورش و غارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن