منگنز کسب و کار کوچک امداد اعطای برندگان انتخاب شده از استخر 27,400 متقاضیان

وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی جمعه اعلام کرد که آنها را انتخاب کسب و کارهای کوچک برای دریافت امداد کم

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی جمعه اعلام کرد که آنها را انتخاب کسب و کارهای کوچک برای دریافت امداد کمک های مالی.

بیش از 27,400 مینه سوتا کسب و کارهای کوچک و کاربردی برای این برنامه خواهد شد که توزیع 10.000 دلار کمک های مالی به کسب و کارهای کوچک مبارزه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. از متقاضیان 70 درصد کسب و کار با شش یا کارکنان کمتر از 35 درصد متعلق به زنان و 20 درصد اقلیت متعلق به.

کسب و کار بودند و از طریق برداشت تصادفی طراحی شده است. سند ارائه شده اولیه لیست دریافت های محلی و منطقه ای سازمان های غیر انتفاعی که به منظور بررسی و انجام واجد شرایط و تأیید. این سازمان های غیر انتفاعی اداره کمک های مالی خواهد شد و تماس با ما کسب و کار به طور مستقیم.

این کمک های مالی استفاده می شود به پرداخت هزینه برای اجاره, وام مسکن, قبوض آب و برق و سایر هزینه ها در دوره های منظم از کسب و کار. این برنامه با تصویب شد مینه سوتا مقننه در اولین جلسه ویژه از سال 2020 است. رژیم صهیونیستی. تیم Walz نیز امضا به اثر فرهنگی مرکز اپراتور برنامه اعطا خواهد شد که جایزه کمک هزینه تا $250 ، 000 به صاحبان داخل سالن و فضای خرده فروشی و بازار مواد غذایی با قومی فرهنگی تاکید.

وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی انتظار برای انتشار یک لیست کامل از دریافت کنندگان کمک های مالی کسب و کار کوچک در اواخر ماه اوت. دریافت کنندگان فرهنگی مرکز اپراتور اعطا برنامه اعلام خواهد شد در اواخر ماه جولای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب