ساختگی رسانه های اجتماعی ادعا تساوی پاسخ از وودبری مقامات

وودبری پلیس هم پاشید جعلی Facebook مجوز های ارسال و با نژادپرستانه لایههای.یک گزارش نادرست در رسانه های اجتماع

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

وودبری پلیس هم پاشید جعلی Facebook مجوز های ارسال و با نژادپرستانه لایههای.

یک گزارش نادرست در رسانه های اجتماعی — که مردان جوان بودند ربودن یک زن — برانگیخته رسانه های اجتماعی حملات علیه پلیس این هفته است. ارسال شد نگران کننده به اندازه کافی برای وودبری شهردار آن Burt به پاسخ با یک توجه داشته باشید وب سایت شهرستان.

این قسمت از روز دوشنبه شروع زمانی که گزارش این آدم ربایی به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی با توجه به پلیس. هیچ یک از گزارش این آدم ربایی به وودبری پلیس به گفته فرمانده پلیس جان آلتمن.

ساعت بعد یک زن به نام پلیس از یک محل در نزدیکی سنت جان درایو و Water Lily Lane — نزدیک به محل که در آن رسانه های اجتماعی ارسال و ادعا کرد که این آدم ربایی رخ داده است. پلیس رسید و مشخص شد او ناراحت شد توسط یک گروه از مردان با صدای بلند بحث در این نزدیکی هست.

پلیس گفت که هیچ جرم و جنایت رخ داده بود و نمی دستگیری هر کسی. با توجه به شهردار برت زنی که به نام پنج شنبه شب "آیا هیچ چیز اشتباه نیست فایل یک گزارش نادرست و هیچ نژادی انگیزه شکایت."

پلیس قادر به تماس با کسی که ساخته شده اصلی و غلط در گزارش این آدم ربایی است. او توضیح داد که او در تلاش بود برای هشدار دادن به مردم در مورد جرم او شنیده بود در مورد از شخص دیگری با توجه به آلتمن. ارسال یک هشدار در Facebook جرم نیست, او گفت:.

در ضمن مکالمات آشکار در رسانه های اجتماعی. برخی از شروع به اقدامات نژادپرستانه لایههای و دیگران را متهم به پلیس و نژادپرستی. یک Facebook مجوز های ارسال و — دوباره از یک فرد ناشناخته — ظهور تا متهم پلیس آهسته پاسخ به این قرار است آدم ربایی است.

آن گفت که "ساکنان اظهار داشت که رفتن آنها به دست خود و به شکل سازمان به دنبال متهمان و محافظت از محله خود."

وب سایت شهرستان شهردار برت نوشت: "این مهم را به شما یادآوری می کنند که اگر/وقتی گزارش آدم ربایی در, Woodbury, ارتباط رسمی خواهد شد به اشتراک گذاشته شده از طریق اجرای قانون رسمی و/یا شهرستان در کانال های ارتباطی با افراد خصوصی در Facebook groups."

بسیاری از موارد شده اند گرفته شده با توجه به پلیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب