لیک المو دستاوردهای زمین های عمومی در مبارزه با طول دنباله استفاده از

حدود یک مایل از مسیرهای هموار در هملت در Sunfish دریاچه محله در لیک المو به زودی به روی عموم باز تحت شرایط حل

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

حدود یک مایل از مسیرهای هموار در هملت در Sunfish دریاچه محله در لیک المو به زودی به روی عموم باز تحت شرایط حل و فصل به تازگی تایید شده توسط شهرستان و مالکان' association.

لیک المو در سال 2019 شکایت هملت در Sunfish دریاچه مالکان' ارتباط با این استدلال که مسیرهای پیاده روی باید به روی عموم باز.

مقامات شهرستان گفت: 41-خانه توسعه تصویب شد در سال 1997 "منوط به این شرط که پارک فداکاری را باید در جای پارک هزینه."

"پارک فداکاری" به معنی دادن مقداری از زمین به این شهرستان برای استفاده عمومی است.

که هرگز اتفاق افتاده است با توجه به شهرستان مدیر Kristina Handt. به جای خانه فروخته شد مسیرهای پیاده روی ساخته شد و "هیچ خاطی" نشانه نوشته شده بودند.

این مسئله در سال گذشته بیش از دو دهه پس از این توافق در زمانی که Handt و دیگر مسئولان شهرستان در تلاش بودند به شکل از چگونه به لینک مسیرهای پیاده روی از میراث در Northstar جدید توسعه مسکن بالا رفتن در شرق محله.

"مسیرهای پیاده روی که قرار بود به آن اختصاص داده شده و متصل قبلا نبوده است" Handt گفت.

تحت شرایط توافق مالکان' association حوض در Sunfish دریاچه و دنباله منجر به بارانداز را خصوصی باقی می ماند گفت: جو Barwick انجمن رئیس جمهور.

یک دنباله اتصال به محله gazebo نیز باقی خواهد ماند خصوصی Handt گفت. "مردمی خواهد نیاز به راه رفتن در جاده ها در سراسر gazebo, اما ما هنوز هم احساس می کنم که این یک پیروزی برای ما است. به عنوان نقشه نشان می دهد که ما قادر به ایجاد بسیاری از دنباله اتصال در سراسر شهرستان."

گفت: Barwick: "از هیئت مدیره چشم انداز ما سپاسگزار است که ما قادر به رسیدن به یک وضوح مناسب و قرار دادن این دیرینه اختلاف پشت سر ما و حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب