سپس و در حال حاضر: دیوار برلین در اسپوکن - Mon, 29 Jun 2020 PST

سرمایه داری یک نوازنده جاز و جنگ سرد آمد و با هم به تعطیل خیابان اصلی در مرکز شهر اسپوکان و پیشبرد رایگان سرما

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

سرمایه داری یک نوازنده جاز و جنگ سرد آمد و با هم به تعطیل خیابان اصلی در مرکز شهر اسپوکان و پیشبرد رایگان سرمایه گذاری در سال 1962.

همین W. عقاب و Paul E. کارتر از تبلیغات و خرید و فروش Association of Spokane ساخته شده خود را در زمین به Spokane شورای شهر. انجمن می خواستم برای ساخت نمادین دیوار برلین و بازرسی چارلی در سراسر خیابان اصلی. ملی Guardsmen خواهد بود مستقر در پاسگاه اما ترافیک اجازه داده می شود به جریان آزادانه. شورای شهرستان OK.

پس از جنگ جهانی دوم اتحاد جماهیر شوروی و متحدان حال تقسیم آلمان به دو با ایالات متحده و بریتانیا و فرانسه در نظر گرفتن نیمه غربی. این دو بلوک نیز تقسیم شهر برلین که نشسته در شرق خاک آلمان. در ابتدا پس از تلاش برای جلوگیری از متحدان زمین دسترسی به شهر و وادار کردن آمریکا به تلاش و عرضه این شهر با پل هوایی برلین در سال 1948 و 1949 شوروی و مقامات در نهایت کوتاه آمد. برای چند دهه, دیوار تقسیم این شهرستان در نیمه, با بازرسی چارلی که تنها راه در یا تا زمانی که دیوار پایین آمد و در سال 1989.

عقاب محلی تقویت کننده بهترین و شناخته شده به عنوان یک موسیقیدان است. پس از حضور در گنزگا دانشگاه در دهه 1930 او به رهبری به کالیفرنیا کار می کرد و با برخی از نوابغ موسیقی این دوران از جمله Louis Armstrong, جک Teagarden, Paul Whiteman و گلن میلر. او به نظر می رسد با بینگ کرازبی در سه فیلم. بازگشت به اسپوکن در 1950s او رفت و به تبلیغات و سرگرم با گروه خود در اسپوکن باشگاه ها و هتل ها برای تقریبا 40 سال است. درگذشت او در سال 1996.

قفسه سینه-بالا مانع شدن از بلوک های بتنی راه اندازی شد دوشنبه, مارس 9 ماند و تا چهار شنبه, مارس 11. ماکت نشانه بخوانید "Achtung! شما در حال خروج از منطقه غربی." سربازان گارد ملی کارکنان پاسگاه و دست از کارت توضیح پروژه به رانندگان که از طریق تصویب.

در شب جمعه Guardsmen با استفاده از یک مخزن به رم انباشته بلوک. عقاب گفت: "توفنده به دیوار بود و نمادی از این واقعیت است که موانع را در یک اقتصاد آزاد است."

اسپوکن تبلیغات و فروش انجمن در حال حاضر به نام آمریکا تبلیغات فدراسیون Spokane.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن