Koepka McDowell, خروج از مسافران قهرمانی پس از ویلچرهای تست مثبت برای coronavirus

این ویلچرهای برای Brooks Koepka و گریم مک داول باید آزمایش مثبت برای coronavirus و مک داول انصراف شنبه از مساف

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

این ویلچرهای برای Brooks Koepka و گریم مک داول باید آزمایش مثبت برای coronavirus و مک داول انصراف شنبه از مسافران قهرمانی در کانکتیکات.

مک داول گفت Koepka همچنین برنامه ریزی برای برداشت هر چند چهار بار قهرمان اصلی باقی مانده در این زمینه در اوایل بعد از ظهر چهارشنبه.

"گلوله برفی است که کمی بزرگتر" مک داول گفت: به عنوان او شروع به نزدیک 1,950-کیلومتر رانندگی از TPC رودخانه ارتفاعات به خانه اش در اورلاندو فلوریدا.

مک داول آزمایش منفی هر چند او گمان او دارای ویروس و تصمیم به درایو صفحه اصلی برای شروع از خود به انزوا. او گفت: Ricky الیوت یک دوست دیرین از ایرلند شمالی و Koepka را caddie دریافت یک نتیجه مثبت است.

کامرون قهرمان آزمایش مثبت در شنبه دوم بازیکن برای تست مثبت در پنج روز گذشته. هنوز به نتیجه از همه بازیکنان ویلچرهای و ضروری پرسنل در مسافران قهرمانی سوم مسابقات پس از PGA Tour به پایان رسید و طی سه ماه تعطیلی به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

مک داول بازی یک عمل دور سهشنبه با Koepka و باز قهرمان شین لوری. مک داول گفت که او شنیده ام از لوری که تست منفی بود.

"مشکل این است که مردم از اینجا عبور از آزمون زمانی که آنها هنوز هم می تواند داشته باشد ویروس" مک داول گفت. "این چیزی است که ما در حال یادگیری. ریکی به تصویب یک آزمون در روز دوشنبه و او فقط موفق آن این صبح است."

مک داول caddie کن Comboy هرگز آن را به کانکتیکات است. مک داول از دست رفته برش هفته گذشته در RBC میراث در هیلتون رئیس جزیره S. C. او احساس گلو درد و گزارش آن را در روزانه پرسشنامه و سپس Comboy سوار به رئیس هیلتون از اورلاندو به یکی دیگر از آزمون. که سریعترین راه برای بدست آوردن نتایج و او موفق به دریافت آنها سه شنبه شب در حالی که انتظار برای پرواز است.

مک داول می گوید او در یک مراسم یادبود در 15 ژوئن با Comboy, الیوت و مک داول مربی و پس از آن آنها سوار به هیلتن هد.

مک داول گفت که او احساس کمی خستگی در پایان هفته گذشته که به او نوشت: برای داشتن نه رقابت در مسابقات برای سه ماه و پس از آن دو هفته متوالی.

"من تا به حال شده احساس کمی رنگ ها خاموش اما نه با زنگ زنگ زنگ تا کنی موفق," او گفت:.

PGA Tour بازگشت به مسابقات آغاز شده و با یک رکورد کامل — 487 آزمون برای بازیکنان پس از رسیدن به استعمار در فورت ورث تگزاس; 98 بازیکنان در پرواز چارتر به کارولینای جنوبی; 369 آزمون در هیلتون رئیس جزیره. همه منفی است.

نیک Watney پخش برای اولین بار برای تست مثبت و در روز جمعه در RBC میراث. Watney که تا به حال آزمایش منفی سه روز قبل از آن خواسته می شود مورد آزمایش قرار زمانی که دوباره خود را Whoop بند — که اقدامات مختلف معیارهای سلامت — نشان داد افزایش در تعداد تنفس.

جاستین توماس که همچنین می پوشد بند گفت: این تور به دست آورد تا فریاد تسمه برای بازیکنان و ویلچرهای.

"این دیوانه می گویند اما (بدون) خود را فریاد دستگاه ما می توانست پیچ در حال حاضر به دلیل او می تواند ایفا کرده و بقیه هفته و به پایان رسید تا آلوده و یا آلوده کردن بسیاری از افراد دیگر" توماس گفت.

را احمد, مدیر عامل و موسس فریاد گفت: تور به دست آورد بیش از 1000 تسمه و که این شرکت مشغول به کار بود به ادغام تسمه با "هر کس در تور PGA جهان است."

مک داول گفت: او را دو هفته خاموش و امیدوار به بازگشت در ماه جولای برای اولین بار از دو هفته در اوهایو. اما این بستگی دارد که اگر PGA Tour است که هنوز هم در جریان است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

کمیسر جی موناهان برنامه ریزی یک کنفرانس خبری در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

"آیا ما تعطیل شروع کنید تا در زمان یک ماه و دو ماه زمان ؟ شما دوباره و چه تغییر" مک داول گفت. "من فکر می کنم این سفر در حال انجام یک کار خوب. فقط آن را بسیار دشوار است برای کنترل همه خارج از دروازه.

"ما باید برای دریافت از طریق به طرف دیگر از این."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن