CHL حل و فصل پرونده های حقوقی ثبت شده توسط کنونی و سابق بازیکنان بیش از backpay

تورنتو—کانادا هاکی لیگ حل و فصل است سه کلاس اقدام پرونده های حقوقی ثبت شده توسط کنونی و سابق junior بازیکنان ب

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

تورنتو—کانادا هاکی لیگ حل و فصل است سه کلاس اقدام پرونده های حقوقی ثبت شده توسط کنونی و سابق junior بازیکنان به دنبال backpay برای حداقل دستمزد است.

این CHL — چتر سازمان برای غرب لیگ هاکی لیگ هاکی انتاریو و کبک عمده تاریخ لیگ هاکی — و شاکیان اعلام کرد این شهرک که به مقدار یک و در مجموع 30 میلیون دلار در روز جمعه.

"این راه حل به این معنا نیست که ما موافق با شاکیان" این CHL گفت: در نامه ای سرگشاده. "این بدان معنی است که ما می خواستیم برای پایان دادن به دعاوی بنابراین ما می تواند همچنان به تمرکز بر بهترین بودن توسعه در لیگ هاکی."

تورنتو-بر اساس Charney وکلا یک شرکت است که به دنبال مورد همراه با Goldblatt همکاران و Savonitto و باسن., ثبت یک $180 میلیون طرح دعوی در دادگاه در برابر CHL به نمایندگی از تمام زمان و بسیاری از بازیکنان سابق در سال 2014 به صورت فوق العاده دستمزد, پرداخت اضافه کاری تعطیلات پرداخت و تعطیلات پرداخت.

"ما در راه اندازی این کلاس اقدامات به مبارزه برای حقوق بازیکنان و برای ایجاد یک تغییر مثبت" سابق CHL بازیکنان سام برگ و Lukas والتر دو اولیه شاکیان در بیانیه ای گفت. "ما افتخار می کنیم از آنچه که این دعاوی و حل و فصل را به دست آورد."

پرونده های حقوقی که حل و فصل شد فقط قبل از COVID-19 همه گیر تعطیل ورزشی در آمریکای شمالی ادعا کرد CHL بازیکنان کارکنان منوط به اشتغال استاندارد عمل می کند و نه کار ورزشکاران است.

همه حوزه های قضایی که در آن CHL تیم بازی باید پس از تصویب معافیت/توضیحات در کارکنان استاندارد بیان کرد که عمده بازیکنان تازه وارد هستند و نه کارکنان.

"در حال حاضر وجود دارد هیچ قانونی به رسمیت شناخته شده تعهد برای صاحبان درمان بازیکنان به عنوان کارکنان تحت اشتغال قانون استاندارد در حال حاضر در اثر در استان با CHL تیم" شاکیان' وکلا در بیانیه ای گفت. "پس از تصویب نهایی اصلاحیه در مورد وضعیت بازیکنان زیر قابل اشتغال قانون استاندارد در آلبرتا شاکیان و CHL و عضو آن لیگ ها و تیم های وارد شده به حل و فصل بحث با کمک های مربوطه خود را وکیل و یک توافق برسند."

این CHL بود که مجبور به لغو تمام سه عمده junior فصل و یادبود جام زیرا از رمان شیوع کروناویروس گفت: آن که قبلا آن را فاش کرده بود 30 میلیون دلار در بیمه برای مناسب.

پول را پوشش شاکیان هزینه های قانونی در حالی که بقیه توزیع خواهد شد به بازیکنان درگیر در کلاس عمل است.

"در حالی که ما نمی توانیم هر چیزی در مورد اصلاحات قانونی معافیت بازیکنان از اشتغال استانداردهای قانون در سراسر کشور این حل و فصل قرار داده خواهد شد میلیون ها دلار به جیب زحمتکش بازیکنان و ایجاد یک تفاوت واقعی در زندگی خود" برگ و والتر گفت.

این CHL همواره در نظر گرفته و عمده بازیکنان تازه وارد — به طور معمول محدوده از 16 به 20 سال — به عنوان دانشجو ورزشکاران است. بازیکنان در حال حاضر واجد شرایط برای پست-متوسطه بورسیه با هر فصل سپری شده در لیگ بودن ارزش یک سال از شهریه و کتاب و هزینه های اجباری. بازیکنان همچنین دریافت پول از جیب هزینه تجهیزات billeting و هزینه های سفر در حالی که در یک CHL فهرست.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

لیگ گفت: حتی اگر معافیت/توضیحات در اشتغال به آن سود آن را حل و فصل برای جلوگیری از طولانی تر شدن نبرد قانونی.

"پرونده های حقوقی در ادامه به انحراف و ادامه خواهد داد برای صدمه زدن به موقعیت های مالی از تیم ما با هزینه میلیون ها دلار در هزینه های قانونی برای پنج تا 10 سال بیشتر" این CHL نامه بخوانید. "میلیون ها دلار که پرداخت وکلا و اضافه کردن چیزی به بازیکن ما تجربه یا قدرت تیم ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن