Ivo Daalder: نه ما و نه در جنگ.' خطرات ناشی از چه بحث ما در مورد COVID-19 همه گیر

"ما در جنگ هستند." بنابراین اعلام Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی سه ماه به مبارزه با ر

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

"ما در جنگ هستند." بنابراین اعلام Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی سه ماه به مبارزه با رمان coronavirus. اگر هیچ چیز دیگری, این تمایلات جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سر که از صمیم قلب به توافق برسند. و انجام بسیاری دیگر از رهبران جهان.

به خصوص وقتی که می آید به بسیج منابع, جنگ ممکن است مناسب قیاس برای مبارزه با یک بیماری همه گیر مانند COVID-19. اما آن شکست نهایی خواهد بود چیزی شبیه به یک پیروزی نظامی و نیاز به نوع گسترده همکاری جهانی است که بیشتر در ارتباط با حفظ صلح از جنگ است.

از لیندون جانسون "جنگ با فقر" و ریچارد نیکسون "جنگ با سرطان" به رونالد ریگان "جنگ با مواد مخدر" و جورج دبلیو بوش "جنگ با ترور" وجود دارد یک سابقه طولانی از روسای جمهور آمریکا با توسل به زبان جنگ به بسیج اقدام علیه عمده چالش ها و تهدیدات است.

تهمت بود دیر به استفاده از زبان جنگ اما هنگامی که میزان COVID-19 تخریب شد و بیش از حد سخت به چشم پوشی از او به طور کامل در آغوش آن است. "جهان در حال جنگ با یک دشمن" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در اواسط ماه مارس. "ما پیروز خواهیم شد" او اطمینان آمریکایی ها. او به تصویر کشیده خارجی "ویروس" به عنوان یک "نامرئی دشمن" و دیدم امریکا به عنوان یک "جنگ به جای پا" و خود را به عنوان "رئیس جمهور زمان جنگ." او آمریکایی به نام "رزمندگان" و از آنها خواست به دفاع در برابر یک حمله بود که "بدتر از پرل هاربر ... بدتر از مرکز تجارت جهانی" حمله 9/11.

در میان دیگر رهبران جهان که میرم بازیگران مبارزه با این ویروس به عنوان یک جنگ رئیس جمهور چین از سوی مردم به بسیج برای یک "جنگ مردم را." پکن تبلیغ ماشین, تبلیغ یازدهم به عنوان "مردم را رهبر و فرمانده نبرد سرنوشت ساز." و آن دسته از شهروندان که افتاده بود به این بیماری بودند به عنوان جنگ "شهدا."

در اروپا بیش از حد رهبران متوسل به رزمی زبان. رئیس جمهور امانوئل پاکسازی اعلام کرد فرانسه "در جنگ" در برابر دشمن است که "نامرئی گریزان است." در بریتانیا, نخست وزیر بوریس جانسون خودش را به طور موقت قطع این بیماری به استناد وینستون چرچیل و روح از حمله رعد اسا اصرار انگلیسی ها به "به طور مستقیم کمک طلب کردن" در مبارزه در حالی که اطمینان آنها خواهد "آمد از طریق آن قوی تر از همیشه است."

زبان جنگ استفاده می شود به یک ملت با هم در علت شایع به بسیج منابع برای مبارزه با تاکید به نیاز به فداکاری و به زور در اوایل و عمل موثر است. وقتی که می آید به برخورد با یک بیماری همه گیر در تمام این تلاش ها لازم است.

اما آنها به اندازه کافی نیست. یک ویروس هر چند کشنده است مثل یک دشمن در جنگ. در حالی که این حملات از طریق تعامل فیزیکی این "حمله" است به احتمال زیاد به همسر و فرزند و یا پدر و مادر به عنوان کسی که برای ما ناشناخته است. این را می توان از طریق مقابله فیزیکی جدایی, اما آن را تنها خواهد شکست طریق خارج مداخله پزشکی.

پیدا کردن یک درمان یا واکسن است که هیچ چیز مانند مبارزه با جنگ است. آن نیاز به گسترده جهانی و همکاری میان دانشمندان به تحقیق و کشف و آزمون ممکن است مواد مخدر — و سپس به تولید و توزیع و ارائه آنها در سراسر جهان است. و پیروزی می آید نه از یک نبرد و یا حتی از این ویروس را شکست در یک کشور یا منطقه است. آن را فقط می آید از آن شکست همه جا. وقتی که می آید به یک بیماری همه گیر هیچ کس امن است تا هر کس امن است.

بسیاری از درک این نیاز به همکاری. هفته گذشته رهبران از سراسر جهان متصل عملا تعهد خود را به حمایت و بیش از 8 میلیارد دلار به صندوق توسعه واکسن و پژوهش در تشخیص و درمان این بیماری است. ایالات متحده مهمترین آنها وجود ندارد و از تلاش در حالی که چین که به نمایندگی از سفیر خود را از اتحادیه اروپا متعهد هیچ بودجه.

پرسید که چرا رئیس جمهور تهمت نمی پیوستن به جهان خود را از همکاران و تعهد آمریکا برای حمایت از این تلاش جهانی, یک مقام وزارت خارجه گفت: واشنگتن انجام شد قسمت آن است. "ایالات متحده به صداهای تفنگ با قاطعیت به عنوان مبارزه برای جلوگیری از این بیماری همه گیر" جیم ریچاردسون مدیر کمک های خارجی گفت: در یک جلسه. "عقب نشینی است که به سادگی یک گزینه نیست."

در اینجا نهفته است عمیق تر خطر از دیدن مبارزه با این بیماری همه گیر به عنوان یک جنگ است. جنگ به ندرت پایان vanquishing دشمن. اغلب آنها در پایان, بن بست, به دلیل خستگی و یا از طریق مذاکره است. اما ویروس ها مذاکره نمی و در این گیر یک "بن بست" به معنی هزاران نفر ادامه خواهد داد و به مرگ هر روز.

ما در این هم رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش گفت: فصاحت چند روز به عقب. "ما نه حزبی رزمندگان. ما انسان ها به همان اندازه آسیب پذیر و به همان اندازه فوق العاده در نزد خدا. ما افزایش یا کاهش با هم. و ما مصمم به افزایش است."

Ivo Daalder است رئیس شورای شیکاگو در امور جهانی و سفیر سابق آمریکا به ناتو است. او نوشت: این ستون برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب