عجیب و غریب, NHL, قرعه کشی درفت دست شماره 1 انتخاب کنید به حفره یا سوراخ — افرا برگها (و هفت تیم دیگر) می تواند پیروزی برای از دست دادن

الکسیس Lafrenière را به صبر کمی طولانی تر برای پیدا کردن که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای.و عظیم چین و چ

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

الکسیس Lafrenière را به صبر کمی طولانی تر برای پیدا کردن که در آن او شروع به خود را NHL حرفه ای.

و عظیم چین و چروک اضافه شده به لیگ برتر بازگشت-به-بازی, برنامه ریزی برای آن همه گیر-آمار نجومی.

هرج و مرج بود کلمه ای که به ذهن آمد در NHL پیش نویس قرعه کشی جمعه شب به عنوان یکی از هشت حفره یا سوراخ نقاط ضرب و شتم شانس برای حفظ شماره 1 انتخاب کنید معنی دوم قرعه کشی در حال حاضر مورد نیاز بعد از این تابستان — پس از دور مقدماتی و قبل از معمول 16-تیم پلی آف.

"ما هنوز باید کمی صبر کنید," Lafrenière این presumptive بالا انتخاب گفت: در صورت زنده از تلویزیون پخش پس از پیش نویس به منظور رونمایی شد.

متغیرهایی به نمایندگی از هشت باشگاه است که در نهایت از دست دادن در NHL دور مقدماتی در حال ترکیب 24.5 درصد شانس انتخاب اول است.

"وجود دارد یک روند به این" Ottawa Senators مدیر کل Pierre Dorion گفت. "همه ما می دانستیم که این اتفاق می افتد."

حفره یا سوراخ تیم که در واقع برنده قرعه کشی تعیین شده تیم E — تا 2.5 درصد شانس, ساخت بزرگترین جهش در تاریخ برای بالا انتخاب کنید از شماره 12.

حذف باشگاه از هشت جداگانه بهترین از پنج بازی در سری خواهد هر کدام 12.5 درصد شانس امنیت بالا انتخاب و در مرحله دوم قرعه کشی.

این بدان معناست که سیدنی کرازبی در پیتسبورگ پنگوئن کانر McDavid را Edmonton Oilers یا Auston متیوز و تورنتو افرا برگها امکان پذیر می تواند انتخاب اول کلی را انتخاب کنید و Lafrenière اگر آنها از دست دادن در دور مقدماتی 24-تیم برنامه ریزی برای از سرگیری 2019-20 مبارزات انتخاباتی.

به عنوان همه چیز ایستاده در اواخر ماه ژوئن در چه بوده است یک سال دیگر در حافظه, 16 franchises هنوز هم فرصت برای برنده جام استنلی و یا انتخاب کنید برای اولین بار به طور کلی.

"این قطعا بوده است متفاوت 2020 نسبت به هر سال دیگر که من در این زمین" Dorion گفت. "ما زندگی را از طریق چیزی کاملا متفاوت است. اما در همان زمان وجود دارد یک روند به این پیش نویس است."

این پادشاهان لس آنجلس نقل مکان کرد تا از چهارم به انتخاب دوم در حالی که سناتور — که تا به حال بهترین ترکیب شانس چیدن برای اولین بار در 25 درصد چرا که آنها نیز متعلق به سن خوزه کوسه ها انتخاب خواهد شد و انتخاب سوم و پنجم.

"جالب آن شب هنگامی که شما در حال آمدن به این دلیل که شما می دانید که همه شانس ها و حالات مختلف" پادشاهان GM Rob Blake گفت. "همه چیز به نوع گرفته شده در مسیر های مختلف پس از مکث و شما مانور راه خود را در اطراف آن است."

Detroit Red Wings, که تا به حال بهترین مفرد شانس را به انتخاب اول در 18.5 کاهش یافت و به شماره 4 پس از از دست دادن سه نفر از قرعه کشی برای بالا سه میدارد.

"در واقع من آماده به نشستن در اینجا نه صحبت کردن در مورد اولین انتخاب" Red Wings GM استیو Yzerman گفت. "من واقعا شگفت زده کرد."

لیگ در اصل برنامه ریزی شده برای برگزاری دور اول از سال 2020 پیش نویس روز شنبه در زنگ مرکز در مونترال نه چندان دور از Lafreniere زادگاه سنت-اوستاش, Que., قبل از COVID-19 pandemic مجبور مکث به فصل در ماه مارس است.

Lafreniere — یک وینگر برای Rimouski اقیانوسی و NHL مرکزی سراغ برتر آمریکای شمالی اسکیت باز — انتظار می رود که برای اولین بار به طور کلی زمانی که پیش نویس است در نهایت برگزار شد و در تاریخ بعد.

این Anaheim Ducks, New Jersey Devils and Buffalo Sabres دور بالا هشت در چیست پیچیده ترین قرعه کشی تاریخ NHL.

غیر از آن را انتخاب کنید 30-رتبه اتاوا نیز دارای سن خوزه در انتخاب به لطف فیلمهای تجاری ستاره defenceman اریک Karlsson در سپتامبر سال 2018 است. سن خوزه بود 29th به طور کلی زمانی که لیگ رفت و در وقفه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

با وجود ناامیدی از دیدن خود را انتخاب کنید و رها کردن لکه های سه از شماره 2 این سناتورها تیم برای اولین بار در 20 سال خود را به یک جفت از انتخاب در پنج.

"این فقط در ادامه با طرح" Dorion گفت: از اتاوا را بازسازی. "ما می دانیم که آن را مانند یک پیش نویس به خصوص در پنج که ما در حال رفتن به دریافت دو تاثیرگذار بازیکنان است."

پس از قرعه کشی شماره 1 انتخاب کنید بعد از این انتخاب نه از طریق 15 مشخص خواهد شد به طور منظم فصل امتیاز در صد از این هفت نفر دیگر بازنده در دور مقدماتی در لیگ مکث در مارس 12.

با وجود این درام در زندگی NHL رویداد در 106 روز, هنوز هم وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد در لیگ خواهد بود قادر به ادامه آن فصل است. NHL و NHL بازیکنان ارتباط همچنان به مذاکره جزئیات مربوط به این طرح به رزومه — در میان آنها نگرانی های ایمنی و بهداشت و که در آن دو hub شهرستانها واقع خواهد شد — همه در حالی که تلاش به همه چیز با هم با یک فرمت ممکن است به زمان توافق جمعی.

"این یک تلاش گروهی و من امیدوار هستم آن همه با هم می آید بسیار به سرعت" کمیسر گری Bettman گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی روز جمعه قرعه کشی. "هدف این است که همه پشت همه تست شده مطمئن شوید که حق پروتکل در محل هستند که سلامت و ایمنی میباشد.

"و پس از آن امیدوارم به عنوان یک گروه ما می توانید نگه دارید خاموش COVID-19 دریافت همه با هم در مرکز شهرستانها و سپس در پایان فصل است."

Lafrenière دو بار کانادا هاکی لیگ بازیکن سال تا به حال 35 اهداف و 112 امتیاز در 52 بازی قبل از کبک عمده تاریخ لیگ هاکی فصل لغو شد به دلیل رمان شیوع کروناویروس. 18 ساله نیز به نام MVP از سال 2020 جهان junior هاکی قهرمانی پس از کمک به سرب کانادا به طلا.

"او خود را نشان داده در هر سطح و هر رویداد است که او را قادر به تفاوت ساز" گفت: Dan Marr, مدیر NHL مرکزی سراغ. "او می داند که چه باید انجام شود و او می تواند بیرون رفتن و که اتفاق می افتد. وجود دارد بیش از حد بسیاری از بازیکنان است که می توانید کنترل بازی را در کنترل وضعیت.

"او استعداد و مهارت و سرعت نشانهای از رقابت های نبرد پشتکار را به بهترین و به برنده خواهد شد."

Quinton Byfield یک مرکز برای انتاریو هاکی لیگ سودبوری گرگ رتبه شماره 2 در آمریکای شمالی لیست در حالی که آلمانی وینگر تیم Stutzle اسلات به عنوان شماره 1 اروپایی اسکیت باز.

"این یک جهنم از یک پیش نویس به خصوص در بالا" گفت: Calgary Flames GM براد Treliving که تیم در حال آماده سازی برای دیدار با Winnipeg Jets در دور مقدماتی. "وجود دارد برخی بازیکنان."

و در حال حاضر Treliving همراه با 15 دیگر مدیران می تواند در خط کاملا یک جایزه تسلی در رویداد خود را از باشگاه دریافت منعکس اوایل تابستان امسال است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن