سینتیا M. آلن: جورج فلوید, خوب و بد, افسران پلیس و چیزهایی که در آن همه ما می توانید موافقت کنید - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

توسط سینتیا M. آلن تریبون سرویس خبری در دو هفته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس کشته جورج فلوید من شنیده ام هیچ

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

توسط سینتیا M. آلن تریبون سرویس خبری

در دو هفته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس کشته جورج فلوید من شنیده ام هیچ کس – به معنای واقعی کلمه نه یک فرد – دفاع از افسر درک چوین رفتار به هیچ وجه شکل یا فرم.

شاید که فقط اتاق اکو از رسانه های اجتماعی.

شاید آن را نشانه ای از پیشرفت اجتماعی.

شاید به این خاطر که هیچ جایی در اینجا به نکات دقیق وظریف.

چه چوین را – زانو زدن مرد گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که او گریه می کند برای کمک به, بود, بی باک, بی عاطفه و سادیستی.

آن را به ندرت در آن شرایط از یک پلیس-بازداشت مرگ آنقدر روشن و خشم بیش چنین بی عدالتی تا جهانی.

صحبت می کند که به این عمل خود را, اما همچنین به لحظه ای که ما در آن هستیم.

مردم می خواهید تغییر دهید; آنها می خواهند امریکا را به بهتر. اما آنها نیز در حال حسرت برای وحدت.

شاید ما باید آن را در نظر مناقصه رحمت است که در چنین حزبی قبیله ای وجود دارد که در آن همه ما می تواند به توافق برسند.

بد پلیس باید به اتهام تلاش و خدمت به زمانی که آنها قدرت خود سوء استفاده.

چوین و افسران کردند بازداشت شده اند دستگیر و متهم شده است.

اما از نظر ما توافق باید پایان ندارد وجود دارد.

چون اکثر پلیس بد نیست. خوب آنهایی که متعدد هستند و روزانه خود را به خدمات است و به ندرت منبع ویروسی ویدئوها.

آنها را چه مواد مخدر را به جوامع است. آنها ریشه کن کردن شکارچیان جنسی از مدارس و کلیساها. آنها را اجرا و به ساختمان دیگر هنگامی که در حال اجرا هستند از آنها.

آنها مردان و زنانی شده اند با گرفتن یک زانو در کنار معترضان در فورت ورث تگزاس و سنگ چخماق, Mich., و دیگر شهرستانها در سراسر کشور; آنهایی که بدون فکر انداخت خود را در بالای زنان و کودکان برای محافظت از آنها را از یک اسپری از گلوله در طول یک زندگی موضوع اعتراض در دالاس در سال 2016; و آنهایی که به ملاقات مرگ و زندگی می کنند تا به بالاترین آرمان مانند فورت ورث خود گرت هال و متاسفانه در هفته گذشته دیوید Dorn بازنشسته سنت لوئیس پلیس کشته شده توسط غارتگران است.

باید آن را به هیچ وجه بی احترامی خاطرات جورج فلوید یا Atatiana Jefferson هر دو آنها سزاوار عدالت و به رسمیت شناختن است که یک افسر پلیس را از کار می تواند مسخره سخت و خطرناک است. یا که بیشتر پلیس با احتیاط عمل میکنند و خویشتن داری و فقط می خواهید خود را در جوامع صلح آمیز و امن است.

کسانی که پولیس به حمایت ما نیاز دارند و ما باید بیشتر از آنها کمتر نیست.

اما وقتی که می آید به انتظارات ما برای این متولیان امور خارجه قدرت ما نیست باید به شرایط بد با خوب است.

بد پلیس – آنهایی که خشن تا روزنامه نگاران و فشار پیر مردان به زمین و بازداشت معترضان مسالمت آمیز و بدون علت فقط – باید پاسخگو باشند.

آنها ما را از همه کمتر امن است.

ادارات پلیس باید به آتش بد پلیس بدون دخالت اتحادیه و شهرستانها باید در قبال عدم انجام این کار.

در حالی که ما اذعان لازم است نقش پلیس ما, ما همچنین نیاز به توافق دارند که تجربه حضور سیاه و به ویژه سیاه و سفید مردان متفاوت است از تجربه مردم سفید پوست در امریکا است.

حتی در حالی که مرگ و میر غیر مسلح سیاه مردان و زنان در دست افسران پلیس در کاهش توجه به داده ها از واشنگتن پست, مردم سیاه و سفید احساس هدفمند توسط پلیس. آنها احساس ناامنی در خیابان های خود را در اتومبیل های خود و در خانه های خود.

وجود دارد حتی برخی از داده ها نشان می دهد که سیاه پوستان هستند "کمتر احتمال دارد به نیروی کشنده استفاده می شود در برابر آنها در پلیس مجادلات" از همتایان سفید.

که خوب می دانم اما حدیثی شواهد قانع کننده داستان های شخصی – حتی کسانی که از سن. Tim Scott, سیاه جمهوری خواه از کارولینای جنوبی – که سیاه پوستان هستند را متوقف کرده و مورد آزار و اذیت توسط پلیس با دور بیشتر نظم توضیح دهد که چرا حس فرهنگی آزار و اذیت بسیار خام و به همین دلیل ترس از پلیس است تا واقعی.

سیاه زندگی مهم. هر کسی که معتقد است در این وعده از این کشور باید به توافق برسند در این حقیقت اساسی. و اگر هر سیاست یا سیستم و یا تمایلات خروشد درست در زیر سطح را تهدید می کند که وعده ما باید عوامل تغییر دهید.

اما برای تبدیل یک سیستم برای بهتر شما باید به این باور در آن است. شما باید برای پیدا کردن آن در اوردن از گرو. شما باید آن را به عنوان خوب از بد است.

بنابراین همانطور که ما به دنبال اصلاحات در نهادهای ما باید این کار را با هدف زندگی کردن را به ما بالاترین آرمان و نه آنها را پاره کردن.

ما باید تمرکز بر بازگرداندن حقوق نیست شناسایی نارضایتی.

با این حال به دلیل ناقص ما اتحادیه جهانی پاسخ به جورج فلوید مرگ ثابت می کند که آن را به ارزش صرفه جویی در.

همه ما باید در آن به توافق برسند.

سینتیا M. آلن یک ستون نویس Fort Worth Star-Telegram. آدرس ایمیل خود را است cmallen@star-telegram.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن