جوی کورا تری Francona به یاد بیاورید 'قابل توجه' و 'عالی' لحظات از مایکل جردن بیس بال روی لئامت دادن

PITTSBURGH—بازگشت هنگامی که دزدان دریایی مربی پایه سوم جوی کورا بود یک بازیکن او برای او شناخته شده بود استثنا

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

PITTSBURGH—بازگشت هنگامی که دزدان دریایی مربی پایه سوم جوی کورا بود یک بازیکن او برای او شناخته شده بود استثنایی اخلاق کار به طور معمول قبل از ورود او به هم تیمی های اضافی برای تمرین پنبه حلاجی شده یا فیلدینگ کار می کنند. به عنوان یک کوچکتر از infielder با چهار MLB باشگاه آن چه کورا تا به حال انجام برای زنده ماندن.

اما در سال 1994 زمانی که کورا با Chicago White Sox او از عنوان خود به عنوان تیم سخت کوش بازیکن.

کورا به حال به حل و فصل برای مقام دوم زمانی که او را برای پذیرش خود مایکل جردن — بله که می — خواهد به طور معمول ضرب و شتم او را به پنبه حلاجی شده قفس در صبح خیساندن یک در یک آموزش با ضربه مربی والت Hriniak در حالی که تلاش برای ایجاد یک اجرا در بیس بال حرفه ای.

"من معمولا اولین کسی بودم که در آنجا هر روز صبح" کورا گفت: Pittsburgh Post-Gazette روز پنج شنبه در طولانی مصاحبه تلفنی در مورد اردن بیس بال سوء استفاده. "بود که تا زمانی که اردن نشان داد. او راه وجود دارد قبل از من. او و والت کار خود را (ته) در هر روز. این احساس مانند آنها وجود دارد در 5:45 یا شش صبح. در آن زمان من نشان داد تا آنها خیس عرق از آنجا که چگونه سخت آنها مشغول به کار بودند."

وجود دارد برخی که اصرار اردن ناگهانی بازنشستگی پس از 1993-94 NBA فصل بود برخی از مرتب کردن بر اساس از شیرین کاری تبلیغاتی است. کورا در میان آن گروه.

"شما نشان نمی دهد تا در هر روز در 6:30 صبح و محل کار مانند او به عنوان یک شیرین کاری تبلیغاتی," کورا اصرار داشت. "و هیچ خبرنگاران و یا چیزی که در آن زمان. او آن را برای نشان دادن خاموش. او آن را انجام می دهند چرا که او می خواست به انجام آن است."

کورا رشد نزدیک با اردن در طول دومی تاخت و تاز کردن به بیس بال. در واقع کورا و دوست خوب Ozzie Guillen شد rehabbing آسیب های زانو است که خارج از فصل در شیکاگو هنگامی که اردن تصمیم به سعی کنید بیس بال و سه تن از آنها در بخشی از اردن اولین تمرین — قبل از خبر شکست در فوریه سال 1994 که او را به سوئیچ های ورزشی.

در روح "آخرین رقص" 10-بخشی اردن فیلم مستند در حال حاضر در حال پخش در ESPN در اینجا 10 بیشتر داستان/حکایات در مورد سابق گاو ستاره است که محلی خبر داد. هفت شامل کورا. سه تن دیگر از ویژگی های سابق دزدان دریایی کاپیتان ژن Lamont —مدیر White Sox که سال -- به عنوان به خوبی به عنوان جدید برایتون Pa. بومی تری Francona که موفق اردن با کلاس AA بیرمنگام بارون.

خصوصی تمرینات با اردن رخ داده است در یک دبیرستان در نزدیکی انوری زمینه کورا گفت و آنها شروع به در اوایل ژانویه. او به یاد داشته باشید نام محل. با کمتر از 10 نفر در گروه آنها می خواهم پرتاب ضربه را زمین توپ و صحبت های زیادی در مورد بیس بال.

آنها نیست اما بحث در مورد چرا هک پس از آن سه بار NBA MVP شد وجود دارد.

"در آن زمان ما نمی دانستیم که او قرار بود به بازی (حرفه ای بیس بال)," کورا گفت. "ما فقط کار کردن با او. ما می دانستیم که او در تلاش بود بیس بال. من فکر می کنم او می خواست برای پیدا کردن اگر او تا به حال یک شات, اما او نبود به ما بگویید که او قرار بود به بازی. ما فقط می دانستم که او بازنشسته شد."

تمرینات چپ کورا و Guillen در هیبت. برای کسی که تا به حال بازی بیس بال پس از دبیرستان اردن دارای مقدار زیادی از توانایی و تمایل که کردن نمودار.

"او کار کردن خیلی سخت" کورا گفت. "گاهی اوقات Ozzie و من تعجب خواهد بود" چه جهنم است که این مرد انجام می دهند ؟ من حدس می زنم او ندارد و هر چیز دیگری را.' شما می تواند به او صدمه دیده است نیست. شما می توانید بگویید که او در شکل بزرگ است. ما مثل, 'بیا برو. شما بهترین بازیکن بسکتبال در جهان است. چه غلطی می کنید ؟ اما ما هرگز از او پرسید. ما هرگز از او خواست هر چیزی در مورد اینکه چرا بازنشسته شد اولین بار. ما نمی توانیم به بحث در مورد هر چیزی شبیه به آن.

"همه او می خواست به انجام بحث در بیس بال. او پرسیدن سوال در مورد بیس بال. ما در حال مرگ بودند از او بخواهید در مورد بسکتبال."

که متوقف نمی کورا و Guillen از به طور معمول به چالش کشیدن اردن برای بازی بسکتبال. در اردن ممتنع. اما کورا و Guillen متوقف نمی.

"ما مانند" بیا برو. ما را (در لب به لب).'" کورا گفت. "که در رفت و برای چند روز. پس از آن قتل عام اتفاق افتاده است."

این "قتل عام" بود اردن در نهایت مدل توافق به یک بازی دو بر یک با پنج فوت و شش کورا و Guillen که 5-11. شاید او فکر او می تواند صرفه جویی در انرژی و یا شاید اردن فقط می خواستم به دو antagonizes کاذب از امید اما کورا و Guillen در واقع شروع به پریدن کرد به اولیه منجر شود.

سپس اردن و ... ، شروع به بازی مانند اردن ،

"ما به ثمر رساند و شروع به صحبت (سطل زباله)," کورا گفت. "ما قرار بود به ضرب و شتم مایکل جردن. I don't give a damn اگر آن 2-در-1. در پایان روز ما بودند رفتن به ضرب و شتم مایکل جردن.

"من فکر می کنم او فقط گفت:" خوب بچه ها. که به اندازه کافی است. و او فقط آن را تا. ... خیلی عالی بود هر چند. من اهمیتی نمی دهند اگر ما از دست داده است. آن را یک تجربه باور نکردنی."

شگفت انگیز ترین برای کورا بودند پیچیدگی های خاص است که اردن را به او آموخت و Guillen دست بررسی در دفاع از این راه به درستی دفاع کند و یا خم شدن قوانین با کمی اضافی (و غیر قابل تشخیص) فیزیکی.

"ما می گویند چگونه است که شما انجام دهید? که (ناجور) غیر قانونی'" کورا گفت. "او می خواهم بگو نه. این است آنچه شما باید انجام دهید.' راه او آن elbowing شما و یا پله در شما, oh my God خیلی عالی بود."

اردن می خواستم به یکی از بچه ها کورا گفت.

یک زمان به عنوان مثال او قضاوت نادرست پرواز توپ و تا به حال به یک بی دست و پا بگیر در حالی که غواصی/سکندری رو به جلو در سمت راست میدان که کورا و Guillen مورد آزار و اذیت او. اردن آن را دوست داشتم.

"که بخشی از بازی من است. من بسیاری از آن" کورا گفت: از صحبت کردن زباله و دادن بچه ها یک زمان سخت. "او از ذهن نیست چرا که او آن را انجام می دهند به ما. او می خواست به احساس می کنم مثل او بخشی از تیم است.

"من فکر نمی کنم او می خواست به او اجازه دهید دور با مسائل فقط به خاطر او بود که مایکل جردن و که بود که چنین نیست. ما اجازه نداد او را با هیچ چیز نیست."

که شامل شهرت ظاهرا. در یک بهار, آموزش, اتوبوس, سفر, اردن بود که صحبت کردن در تلفن که کورا و Guillen آغاز شده messing با او. کورا و Guillen شناسایی شده است که اردن به صحبت کردن با کسی که معروف اگر چه او نمی خواهد فاش کردن این هویت فرد.

پس از تماس به پایان رسید کورا و Guillen تصمیم گرفت برای به چالش کشیدن اردن برای دیدن اگر او می تواند به نحوی در تماس گرفتن با افراد مشهور است.

"ما برخی از نام های وجود دارد خارج وجود دارد" کورا گفت. "من نمی خواهد می گویند که اما او فقط تلفن خود را و شروع به فراخوانی آن بچه ها. ما مثل, 'مقدس (تلخه).' او می خواهم به 'هی می گویند سلام به جوی. بگو سلام به Ozzie.' آن چشمگیر بود."

لذت بخش ترین از کسانی که خواستار شد و Charles Barkley کورا گفت. آنها "صحبت زیادی" و این گروه به چالش کشیده Barkley برای متوقف کردن توسط بهار آموزش و اویختن.

"مطمئن شوید که به اندازه کافی چارلز بود وجود دارد یک زن و شوهر روز بعد (screwing) در اطراف با ما" کورا گفت. "او بسیار جذاب بود."

پس از بازی بیس بال در شیکاگو از سال 1991 کورا تا به حال یک حس بسیار خوبی از اردن رمز و راز. او همچنین به خوبی آگاه از اردن در رابطه با کفش به همین دلیل است که او در بر داشت آن خنده دار است که اردن متنفر عادی بیس بال خوشه.

یک روز در محل باشگاه وانجمن کورا به خاطر تماشای اردن کمانچه با چند, جفت قبل از او در نهایت به اندازه کافی بود. اردن به نام نایک با یک درخواست.

"او گفت: Nike مردم که او می خواست به هوا Jordans قرار داده و خوشه در 'em. و آنها" کورا گفت. "از یک روز به بعد او فقط ساخته شده یک تماس تلفنی و گفت:" من احساس نمی راحت است. اجازه بدهید من کفش بسکتبال و قرار دادن خوشه بر اونا. و آنها فقط آن را انجام داد. آنها وجود دارد روز بعد.

"من مانند '(پیچ) این (مسائل). چه جهنم ؟ ما شده ایم بازی تمام زندگی ما و ما (ناجور) دریافت یک جفت (ناجور) کفش هر (ناجور) در ماه است.' و او فقط ساخته شده یک تماس تلفنی. که فوق العاده قابل توجه است."

کسی که به تماشای "آخرین رقص" مطمئنا متوجه شده اردن میل به قمار و/یا رقابت. شرط قرار داده شده بر روی همه چیز از گلف به حول سکه در مقابل یک دیوار با ایالات مرکز امنیتی سپاه پاسداران است.

با جوراب سفید کورا گفت: بزرگ clubhouse, جاذبه یک میز پینگ پنگ. هیچ شوک در اینجا اما اردن به سرعت غرق شد با تبدیل شدن به بهترین.

"ما تا به حال چند بازیکن خوب قبل از او" کورا گفت. "اما او وجود دارد لگد زدن (لب به لب) ، او می خواست برای رفتن در برابر بهترین و او وجود دارد و لگد زدن به همه (لب به لب) در پینگ پنگ است.

"روح رقابتی که او تا به حال کاری بود که من هرگز فراموش نکنید. هر در-بت هر پرواز هر مته ... زمانی که ما بازی پینگ پنگ, شما می توانید آن را در چشمان خود را. هنگامی که ما در حال اجرا و انجام, امتداد, شما می توانید ببینید در چشمان او راه او می خواست به رقابت بپردازند."

این شرم آور به اعتصاب از سال 1994 تعطیل فصل کورا گفت. او فکر می کند وایت ساکس آیا تا به حال یک شات واقعی در جهان سری. پس از اتمام 94-68 سال قبل و برنده AL مرکزی شیکاگو بود 67-46 زمانی که فصل بود توقیف به دلیل مسائل کارگری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"آن شده اند که اگر ما برنده" کورا گفت. "از آنجا که من شرط می بندم که بسیاری از ما می داده اند اعتبار به مایکل برای اینکه در بهار آموزش و آموزش چگونه برای برنده شدن است."

Francona و بیرمنگام مربیان دیگر صحبت شد در عقب اتوبوس پس از یک بازی در برابر هانتسویل در برخی از نقطه که در فصل, گفتگو حول بود که بهترین بازیکن بسکتبال است. که تبدیل به یک وانت بازی در Francona آپارتمان پیچیده که در آن اردن را یک cameo.

هنگامی که کلمه ای که گردش بیشتر مردم نشان داد و آن را به زودی اردن و بارون' مربیگری کارکنان در حال اجرا دادگاه.

در طول یک بازی خاص, Francona گفت: وجود یک بزرگتر پسر در تلاش برای گرفتن فیزیکی با اردن است. 33-year-old کلاس AA مدیر رشد عصبی است. تا زمانی که البته اردن جمع توپ زیر بازوی او گفت: آخر هفته جنگجو که در آن او بود و dunked در چهره اش, هشدار او را به هرگز دوباره چنین مسئله یک چالش است.

"من خشکم در حال حاضر فکر کردن در مورد که" Francona در مصاحبه ای گفت: توییتی توسط سرخپوستان کلیولند. "من نمی توانم باور کنم که او انجام دادیم. او چپ پا خود را و من فکر کردم " این بد است.' چیزی که بعد از شما می دانید که لبه خم شد. گفتم خدای من.' من خیلی خوشحالم که من رو به دیدن آن است."

اردن خواهد رسید .202 فصل که در بیرمنگام با 114 strikeouts (بیشتر در تیم), 51 RBIs (چهارم) و 30 پایگاه های دزدیده شده (دوم). او در واقع آمار .252 بعد از آن سال در حالی که بازی در آریزونا سقوط کرد.

"من فکر می کنم اگر او مایل به سرمایه گذاری بیش از دو سال و که منظورم 800-900 در خفاش ها من واقعا فکر می کنم او را در بر داشت یک راه برای رسیدن به لیگ های عمده ای" Francona گفت: شیکاگو سان تایمز در سال 2016. "او تا به حال بسیاری از خام ابزار. ... من فکر کردم آن را در واقع یک معجزه است که او آنچه او انجام داد و دوباره زمانی که او را به سقوط در لیگ, او بهتر است."

ژن لمانت موافقت. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است ببینید .202 متوسط و فکر می کنم اردن به شوخی خودش سابق دزدان دریایی مدیر معتقد است که کاملا یک دستاورد است.

"که مرا شگفت زده کرد راستگو" لمانت گفت. "شما قرار داده بسیاری از افراد در کلاس AA آنها در حال رفتن به ضربه .200 من از کلمه. کلاس AA بسیار خوب بیس بال."

لمانت گفت: او در بازی گلف با اردن دو بار. پول در خط شد تنها در حدود 5 دلار هر چند لمانت گفت که او برنده یکی از دور.

"آره من واقعا نمی بحث در مورد این که" لمانت گفت. "او به من ضرب و شتم بیش از حد."

این دو در واقع گلف بازی صبح روز 10 مارس سال 1995 زمانی که اردن اعلام کرد او را ترک بیس بال در میان مداوم حمله. لمانت شنیده بود که زمزمه اردن بود فکر دادن آن تمایلی به عبور از اعتصاب خط و بازی با جایگزینی بازیکنان و صبح که اردن را شکست این خبر در فرد است.

"ما صحبت کمی در مورد آن و من گفتم: من فکر کردم که او انجام کار درست" لمانت گفت. "من فکر می کنم برخی از مردم انتظار می رود او را به بازی با جایگزینی بازیکنان. او گفت: "ژن من نمی تواند انجام دهد.' من فکر می کنم او درست است."

یکی دیگر از لمانت مورد علاقه از آن زمان شامل اردن تعامل با رسانه ها است. در اصل اردن که او را صحبت هر روز سوم ... یا تقریبا آنچه که او تجربه در NBA.

لمانت اردن گفت که نمی خواهد پرواز در بیس بال. در بازی وجود دارد و هر روز او فکر نمی کنم آن را عادلانه بود برای شیکاگو بهترین بازیکنان در زمان —رابین Ventura, فرانک توماس و جک مک داول — به به پاسخ بسیاری از سوالات در مورد اردن.

"هنگامی که او در آنجا گفت: "بحث به مطبوعات هر روز سوم" لمانت گفت. "ما گفت:" شما در حال رفتن به مجبور به صحبت کردن با آنها را هر روز مایکل. که راه آن است که در بیس بال. در بسکتبال, آن ممکن است متفاوت باشد.' و او خوب با آن است. او واقعی بود پذیرای آن است."

به عنوان بزرگ باشگاه, مدیر لمانت نمی لذت بردن از مرتب کردن بر اساس همان اردن مربوط به فساد اقتصادی به عنوان کورا اما او راه رفتن به دور از تمام تجربه های اضافی قدردانی اردن.

"او پسر جالب و شاید بهترین بازیکن بسکتبال همیشه" لمانت گفت. "شما همیشه شنیدن" او یک مرد بزرگ.' خوب وقتی دیدم مایکل او یک مرد بزرگ."

یکی از حوادث قابل توجه در اردن فصل بیس بال رخ داده است که در 7 آوریل سال 1994 زمانی که توله و جوراب سفید برگزار شد خود را در نمایشگاه سالانه سه بازی فصل.

اردن بازی مناسب زمینه کورا پایه دوم. در یک نقطه و یک توپ شد و ضربه به سطحی مناسب کورا به آن گرفتار شد و او بلافاصله و برعلیه هو. طرفداران در زمینه انوری به وضوح مشتاق به دیدن اردن را به عنوان معمول به عنوان این ممکن است یکی بوده است.

"من اجازه رفتن به مایکل گرفتن که" کورا گفت. "من نمی دانم که در آن او در (آمادگی حکیم). ما در سمت چپ آموزش بهار و شروع فصل ما. من نمی خواهم اردن به خجالت و بالا رفتن وجود دارد و حذف یک پرواز توپ به خصوص در شیکاگو است.

"اگر من می توانید آن را دریافت کنید و به او کمک کند ... نیت من خوب بود. اما من حدس می زنم که مردم می خواستند اردن است."

دیگر لحظه ای به یاد ماندنی برای کورا که روز درگیر اولین بار در اردن راه می رفت به بازدید کنندگان clubhouse در زمینه انوری. شش بار قهرمان NBA شد به وضوح تحت تاثیر قرار تنگ تسهیلات — که بهبود یافته است اما هنوز هم برخی از رتبه در میان بازی بیس بال را بدترین.

"من به یاد داشته باشید هنگامی که او به محل باشگاه وانجمن او مانند" چه جهنم است این (مسائل)?'" کورا گفت. "در آن زمان محل باشگاه وانجمن در زمینه انوری بود روگرفت. گفتم سلام برادر من. Don't judge ballpark به این دلیل است.'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن