گرگور Chisholm: پدر هنوز هم می داند که بهترین عنوان جیز shortstop بو ❄ آماده برای او دانشجوی سال دوم فصل

بو ❄ است اجتماعی زیر فاصله روش در صفحه اصلی فقط در مورد هر کس دیگری در لیگ اصلی بیس بال در طول شیوع کروناویروس

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

بو ❄ است اجتماعی زیر فاصله روش در صفحه اصلی فقط در مورد هر کس دیگری در لیگ اصلی بیس بال در طول شیوع کروناویروس, اما او به نظر می رسد که یک پا در بسیاری از همسالان خود که آن را می آید به ماندن آماده به صورت مختصر از فصل.

❄ لوکس از کار کردن در نزدیکی پدر و مادر خود را' محل در فلوریدا در طول بیماری همه گیر. او دارای یک سالن پنبه حلاجی شده قفس و چهار زمان همه ستاره را به خدمت خود را به عنوان شخصی ضربه زدن به مربی. حتی وجود دارد یک ساحل خصوصی برای استراحت پس از یک روز کار سخت است.

این مزایای غیر قابل انکار است که از گرفتن یک 1.1 میلیون دلار (آمریکا) جایزه قرارداد در سال 2016 پیش نویس که او استفاده می شود به خرید خانه خود را, و از بودن پسر از کسی که صرف 14 سال در لیگ های بزرگ. تورنتو دعوت دانته ❄ سابق برخورد مربی با کلرادو به مهمان مربی این بهار و این کار ادامه می دهد در حال حاضر حتی با شروع فصل به طور منظم در برزخ است. بو ❄ یکی کمتر فرد جیز آبی که به نگرانی در مورد ماندن تیز در طول بیماری همه گیر.

"(جیز ضربه مربی) گیلرمو مارتینز به پیامک من و ما بحث کمی, اما ما واقعا صحبت در مورد هدف قرار دادن ما فقط بحث در مورد زندگی" ❄ روز جمعه گفت. "من فکر می کنم آنها اعتماد به آنچه من انجام می دهند با پدر من است. اما تقریبا همه مربیان رسیده است."

❄ که دعوت چشم انداز فارست دیوار و سانتیاگو اسپینل به ماندن در محل خود را در طول وقفه به طور معمول در آغاز هر روز با یک تمرین حدود 11 a. m. او در زمینه های grounders در پنبه حلاجی شده قفس می رود از طریق یک برنامه پرتاب و پس از آن کار می کند در برخورد با پدر خود. آن است که متفاوت از نمونه خارج از فصل به جز این زمان ❄ در حال کار بدون خاص تاریخ بازگشت. او را ساخت تا برای این روز بزرگ را به عنوان آنجا که او فقط در تلاش برای ماندن آماده برای هر زمان که تلفن زنگ میزند.

تمرینات روزانه با دانته اصلاح شده اند در طول سال. ❄ گفت: او مرده بود و با سنجش زمان در 90 مایل در ساعت چند سال پیش اما او به احتمال زیاد پرتاب نمی کند کاملا به عنوان سخت به عنوان او استفاده می شود و این دو باید توسعه یافته روال که بیشتر در مورد حفظ سطح معینی از بازی از آنها در مورد کار بر روی یک عنصر خاص از بازی خود را.

بنابراین در حالی که این امر می تواند کمی از حد انتظار سود از ❄ و یا هر بازیکن دیگر در طول این دوره از قطعیت این رژیم باید با قرار دادن جوان shortstop در موقعیت به آمار زمین در حال اجرا هنگامی که بیس بال در نهایت رزومه.

"هنگامی که ما جوان بودند اغلب روزها خیلی شدید" گفت: ❄ سابق در دور دوم انتخاب کنید. "امروزه آن را دریافت نمی کند شدید اغلب. من می گویند یک یا دو بار در هفته. نزدیک به زمانی که ما شروع فصل و زمانی که و یا اگر ما اخبار ما فصل از سرگیری, از آن خواهد شد کمی بیشتر شدید از رفتن به شروع آن است.

"بیشتر از زمان او پرتاب من (پنبه حلاجی تمرین) اما هر یک بار در در حالی که او در واقع زمینهای برای من, بنابراین ما به لیگ کوچولو زمینه فاصله و او را پرتاب آن را به عنوان سخت به عنوان او می تواند به امتحان کنید و به من. که زمانی که آن را می شود کمی شدید و کمی رقابتی, اما آن اتفاق نمی افتد بنابراین بسیار دیگر."

به نظر می رسد افزایش خوش بینی در هفته های اخیر که MLB باز خواهد گشت این تابستان. گزارش های اخیر از ورزشی را کن روزنتال پیشنهاد لیگ می تواند یک پیشنهاد به بازیکنان در انجمن به عنوان به زودی به عنوان هفته آینده برای بازگشت به عمل است. یک برآورد نشان می دهد اردوگاه خواهد بازگشایی در برخی از نقطه در اوایل تا اواسط ماه ژوئن با آغاز فصل در آغاز ماه ژوئیه.

❄ نگه داشته است زبانه ها در آنچه اتفاق می افتد در کره جنوبی و تایوان که در آن حرفه ای بیس بال لیگ از سر گرفته اند بازی پس از جهانی همه گیر. بازیکنان مورد نیاز خود را دریافت درجه حرارت بررسی می شود هر روز قبل از ورود به پارک و سپاس و تف ممنوع شده است. در کره جنوبی وجود دارد فوری برنامه ریزی برای باز کردن این بازی ها به عموم مردم است.

MLB است به احتمال زیاد به دنبال پروتکل های مشابه هنگامی که بازی از سر گرفته است. که برای تلفن های موبایل خوب به ❄ که خوب است با برخی از ناراحتی های جزئی اگر آن را به معنی بازگشت به میدان است. بیشتر از نگرانی برای 22 ساله است که به انتخاب کنید تا جایی که او را ترک کردن بعد از زدن .311 با .930 OPS در سراسر 46 بازی به عنوان یک تازه کار و جوان فهرستی برای انجام برخی از حرکت آن را به دست آورد بیش از نهایی دو ماه از سال 2019 فصل است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من قطعا فکر می کنم اگر آن را به خوبی (در آسیا)" ❄ گفت. "(MLB) باید به دنبال آن و پیدا کردن اگر که می تواند یک راه حل خوب برای ما ... من فقط می خواهم به بازی.

"من نمی دانم که دقیقا چه می گذرد, آنچه که آنها در حال رفتن به پیشنهاد ... امیدوارم آن چیزی است که در همه نفع و ما می توانیم در این زمینه و به مردم چیزی به تماشای."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن