برخی از St. Paul, هتل, و, St. Paul کوره اتحادیه کارگران گفت: شغل حذف

اتحادیه کارگران در, St. Paul هتل و سنت پل کوره دریافت یک ایمیل شنبه گفت: شغل خود را خواهد بود "به طور دائم" حذ

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

اتحادیه کارگران در, St. Paul هتل و سنت پل کوره دریافت یک ایمیل شنبه گفت: شغل خود را خواهد بود "به طور دائم" حذف شود اگر چه یک مقام اتحادیه تردید در "دائم" ،

Christa Mello یک سخنگو از مینه سوتا مهمان نوازی اتحادیه محلی 17 گفت: تنها راه این شرکت می تواند به طور دائم خاتمه مشاغل تحت قرارداد اتحادیه است اگر هتل و کوره در حال بستن درهای خود را برای خوب است. ملو گفت: او خواست اگر که اتفاق می افتد در روز جمعه شد و گفت: هتل ها و جلو پنجره بسته نمی شد.

"آن را بد بیان, نامه به کارفرما بخشی" ملو گفت.

ملو گفت: او موفق به دریافت یک کپی از نامه ای در روز جمعه و صحبت یک نماینده از Morrisey مهمان نوازی بخش منابع انسانی. او گفت: او گفت که این شرکت به دنبال این مقررات از توافق دسته جمعی که می گوید که گذاشته کارگران می تواند دال بر اخراج به مدت 12 ماه و به یاد می آورد که می تواند بر روی ارشد توسط بخش.

مدیریت هتل زیر را ارائه بیانیه در مورد حرکت:

"Morrissey مهمان نوازی می داند که جاده پیش رو به بهبودی است بسیار دشوار است. به عنوان یک نتیجه ... ما متاسفانه تا به حال هیچ چاره ای اما برای کاهش ما به طور کلی کارمند و نیروی کار است. وجود ندارد هر کار امروز و پیش بینی ما طولانی و تدریجی بهبود است. ما به بررسی هر گزینه وجود ندارد هر راه دیگر. برای کسانی که خروج با تشکر از شما برای همه چیز شما را انجام داده اند. ما عمیقا سپاسگزار برای کمک های خود را به Morrissey مهمان نوازی. ما نمی خواهد که در آن ما امروز بدون شما."

یک کارمند که با دریافت این نامه امضا شده توسط ریچارد Dobransky رئیس جمهور Morrissey مهمان نوازی گفت: این نامه به آدرس "ارزش کارکنان اتحادیه."

"آن را با غم و اندوه بزرگ است که ما به اطلاع شما خواهد بود که ما به طور دائم از بین بردن موقعیت خود را" نامه است. "وجود دارد یک راه آسان به این می گویند ... اما ما مدیون شما این اطمینان که ما به گونه ای خستگی ناپذیر به کاوش هر امکان و این ما باقی می ماند تنها گزینه است."

نه اتحادیه و نه هتل مقامات در دسترس بودند به روشن شدن بسیاری از کارمندان بودند نهفته کاهش.

این هتل هنوز هم مهمانان و رزرو و مواد غذایی در دسترس است از طریق خدمات اتاق.

با توجه به آن وب سایت, 255 اتاق هتل بوده است از سال 1910.

"از رئیس جمهور و خانواده سلطنتی به گانگستر, ستارگان سینما و ورزشکاران — از زمان آغاز آن بیش از یک قرن پیش, Saint Paul, هتل میزبان مهمانان از همه راه راه. یک گنج بی انتها و نقطه عطفی در مرکز شهر سنت پل در طول تاریخ طبقه هتل را به خود جلب کرده, بزرگان, رهبران و شخصیت های رنگارنگ" وب سایت می گوید و اشاره کرد که این هتل دارای "برنده جوایز بی شماری است که به عنوان یکی از هتل های برتر در کشور است."

این شرکت اعلام کرد که بسته شدن آن رستوران Pazzaluna در سراسر خیابان را از پل هتل در روز شنبه.

"صرف نظر از زمانی که محدودیت ها برداشته ما با اعتماد به نفس در بازگشت فوری از مشتریان که نگران سلامت خود و اعضای خانواده" Dobransky گفت: در Pazzaluna بیانیه روز شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن