Dear Abby: نوجوان chafes تحت بابا سخت سبک فرزند پروری

عزیز ابی: من یک دختر نوجوان در یک خانواده متوسط. من شروع به گرفتن علاقه مند به تجاوز+ و دیگر عدالت اجتماعی موض

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من یک دختر نوجوان در یک خانواده متوسط. من شروع به گرفتن علاقه مند به تجاوز+ و دیگر عدالت اجتماعی موضوعات زمانی که من در کلاس پنجم بود.

از آن زمان به بعد من متوجه شدم که در میان چیزهای دیگر, من یک لیبرال و یک بیخدا. این امر می تواند یک مشکل اما پدر من متنفر بسیاری از چیزهایی که من هستم یا ایستاده. او بسیار محافظه کار مسیحی تفنگ-حقوق فرد و او می خواهد من و برادران من برای پیوستن به ارتش. او به طور مداوم هل من به بهترین است که من می شود و من سعی می کنم اما ایده خود را از "بهترین" است که بسیار متفاوت از معدن.

من چند مشکلات روانی که منجر به از من گرفتن امتیازات ویژه در مدرسه است. من با استفاده از آنها هر زمان که من می توانم, اما آن را هرگز به اندازه کافی برای او. او نگه می دارد و جستجو از طریق کلاس کتاب تا زمانی که او می یابد چیزی جدید برای انجام کار بدون در نظر گرفتن تاریخ آن اختصاص داده بود و یا اینکه آیا می توان آن را مدرج کنه.

من محدودیت های مختلف بر استفاده از فناوری, بنابراین من به سختی می توانید در تماس با دوستان من است. آن را بدست به نقطه ای که من نگران هستم در مورد زمانی که من می آیند و به دنبال به جلو به دانشگاه فقط بنابراین من می تواند دور. لطفا به من بگویید چه باید بکنید در ضمن چون کالج پنج سال دور. — انتظار در ویرجینیا

عزیز انتظار: شما و پدر شما باید چشم انداز بسیار متفاوت در زندگی و این خوب است. که گفت: شما باید در زیر سقف خود را برای پنج سال آینده پس دیپلماتیک و نگه داشتن برخی از نظرات خود را به خودتان را به عنوان زمانی که ممکن است.

شما ممکن است فکر می کنم پدر شما سنگین است-دست در فرزند شما, اما آن را برای شما رخ داده است که زمانی که او می رود از طریق کلاس خود را در کتاب او در تلاش برای مطمئن شوید که شما می دانید چگونه به کار همه مشکلات در آن است ؟ قرار دادن محدودیت های جزئی را با استفاده از فن آوری هوشمند است که پدر و مادر حداقل برای کسی که فقط ورود او ، لطفا سعی کنید به او را قطع برخی از کساد. تشخیص وجود یک آینده روشن از شما اگر شما تمرکز بر روی مطالعات خود را به بهترین توانایی خود و دست و پنجه نرم کردن در حال حاضر.

عزیز ابی: من 32 ساله و پسر "جری" می خواستم برای پیشنهاد به دوست دختر خود را, اما نمی پول برای یک حلقه. شوهر من به او پیشنهاد اصلی من حلقه نامزدی فرض برای برخی از دلیل (یا شاید فقط به فکر نیست) که من حلقه را نگه نمی ارزش احساساتی به من چه من عینک که 1/3-قیراط الماس هر روز به مدت 32 سال قبل از گرفتن یک بزرگتر.

پس از حلقه ارائه می شد من احساس مجبور به اجازه دهید او را. من می دانستم که آن مناسب نیست و من هم فکر نمی کنم او را به حل و فصل برای یک الماس کوچک اما من که او را الماس قرار داده و به تنظیمات خود را مناسب. من بر احساس از دست دادن و دانستن او را با استفاده از حلقه.

به خوبی او نیست. او به من و سپس آنها رفت و شارژ خوب به اندازه حلقه نامزدی که او انتخاب شده است. من حلقه اصلی در حال حاضر آویزان در زنجیره ای در جعبه طلا و جواهر. باید از من بپرسید برای من حلقه به عقب ؟ — معنی زیادی در تگزاس

عزیز یعنی خیلی: از آنجا که خود را اولین حلقه نامزدی است که استفاده نمی شود به عنوان در نظر گرفته شده بود و تنها یک محل دارنده تا پسر خود را نامزد کردم و آنچه او واقعا می خواست من هیچ دلیلی که چرا شما نباید بپرسید و من هم هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا او نباید لطف منطبق هستند.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن