صدای دیگر: بازگشایی خواهد شد یک مجسمه مگر اینکه همه جدی

اورلاندو فلوریدا. — اگر کریستوفر اسکات می تواند نوع او احتمالا می خواهم به ارسال این یادداشت در جایی در اینترن

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

اورلاندو فلوریدا. — اگر کریستوفر اسکات می تواند نوع او احتمالا می خواهم به ارسال این یادداشت در جایی در اینترنت:

"عزیز رژیم صهیونیستی. ران DeSantis, فلوریدا به طور کلی در اورلاندو غرور به ویژه در نوار صاحبان فلوریدا بخش از کسب و کار و حرفه ای تنظیم و هر کس دیگری که شما گوش — چرا نمی توانید از ما دریافت کنید ما با هم عمل می کنند در coronavirus?"

اسکات نمی تواند با توجه به نوع سکته مغزی او رنج می برد به شش سال پیش است. او در اورلاندو خانه سالمندان با بسیاری از افراد دیگر که می خواهم زندگی خود را به عقب.

ساکنان خانه سالمندان قفل شده پایین پس از 15 مارس. آنها باز نمی شود و تا زمانی که فاز 3 از فلوریدا بازگشایی طرح است.

که نمی شروع تا زمانی که وجود دارد رو به پایین مسیر در موارد و گرفتن وجود دارد تا حد زیادی بستگی به مردم اقدام مسئولانه است.

اساسا هزاران نفر از ما پدربزرگ و مادربزرگ ، والدین و در معرض خطر بستگان هستند که به گروگان گرفته و بقیه جامعه دارای کلید.

DeSantis کل بازگشایی استراتژی مبتنی بر مردم پیروی از دستورالعمل های ساده. اقامت 6 فوت از هم جدا. "نظر" با پوشیدن ماسک. دستهای.

که نمی خواهد متوقف کردن گسترش COVID-19 اما آن را به خوبی ممکن است نگه داشتن تعداد قابل کنترل است. آنها شده اند اما هر چیزی که به تازگی.

حداقل در حال حاضر DeSantis است اعتراف سنبله نیست فقط با توجه به تست بیشتر. اما مبهم پیام — فرماندار علامت تجاری از شروع — ساخته شده آن را آسان تر برای مردم را به فکر می کنم همه چیز تحت کنترل است.

آن را نمی. فقط درخواست اعضای اورلاندو حرفه ای فوتبال زنان تیم.

غرور و افتخار شد به ترک روز شنبه برای یوتا و NWSL چالش جام بلند تاخیر kickoff به لیگ برتر این فصل است. اما یک گروه از بازیکنان جوان تست مثبت پس از رفتن به یک نوار. بازیکن کهنه کار سیدنی Leroux دوایر پاسخ در توییتر: "من دل شکسته. اکثر تیم ما و کارکنان مشغول به کار سنجش ما به ما را در بهترین موقعیت به بازی بازی ما عشق دوباره."

با coronavirus بی شماری از مردم می پرداخت قیمت برای یک فرد بی مسئولیتی است.

شاید همه خواهد هوشیار اگر آنها می تواند صرف چند دقیقه در یک خانه سالمندان است.

آن بوده است بیش از حد آسان برای فراموش کردن مردم مانند کریستوفر اسکات. پس از چند ماه از شفاعت همسرش راشل شد مجاز به دیدن او از یک فاصله امن در هفته گذشته.

"او گریه برای نیم ساعت" او گفت:. "او فکر کرد که او هرگز به دیدن من دوباره. او فکر کرد که من می خواهم چپ او وجود دارد به مرگ است."

واقعیت غم انگیز این است که افراد مسن در حال بسته در افراد جوان به عمل به مانند مراقبت از آنها.

— اورلاندو سنتینل

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن