مایکل Roos به نظر می رسد در 10 سال شرق واشنگتن قرمز چمن - Sun, 12 Jul 2020 PST

مایکل روس بود که در اوج کار حرفه ای خود را با Tennessee Titans وقتی که چشم انداز یک بازنگری شده, شرق, واشنگتن,

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

مایکل روس بود که در اوج کار حرفه ای خود را با Tennessee Titans وقتی که چشم انداز یک بازنگری شده, شرق, واشنگتن, زمین فوتبال به ثمر رسید.

Roos یک آمریکایی توهین آمیز در مقابله با EWU شد آینده یک نرم افزار کاسه فصل 2008 زمانی که او در دیدار با EWU مقامات در نشویل به بحث در مورد خاص در مورد کمک به این پروژه خواهد بود که در نهایت سر او اسم: Roos زمینه است.

او در قطع a $500,000 بررسی دانستن خود alma mater بود در مورد به تشخیص خود را در جهان از فوتبال کالج است.

قرمز روشن زمین های چمن راه انجام آن است.

"اگر شما می خواهید برای انجام کاری بزرگ چرا چیزی قابل تشخیص?" Roos گفت: از مشهور چمن که نصب شده بود 10 سال پیش.

برنده این برنامه اولین قهرمانی ملی سال پس از "دوزخ" نصب و راه اندازی شد همچنین عمده شناسه.

یک تلاقی نادر زمینه و و قهرمانی فوتبال زیربخش عنوان اجرا به مخاطبان ملی است و پس از تقویت برنامه "از خوب به عالی" Roos گفت.

EWU سوم-winningest FCS تیم 2010s (97 برنده) با شش postseason صندلی سه نیمه نهایی پس از اتمام و دو سفر به عنوان ملی بازی.

عقاب که 13 مستقیم برنده فصل موفق به کسب 55 از 65 صفحه اصلی بازی در آن کشش از جمله 13-4 postseason صفحه اصلی ثبت.

"من نمی دانم که آیا این یک تصادف است که همه این موفقیت رسید که قرمز چمن آغاز" Roos گفت. "و یا در صورتی که یکی از فوق العاده ترین چیزی که در این برنامه مورد نیاز را که گام بعدی."

همان چمن نصب یک دهه پیش بود که به تازگی کشیده از چنی ورزشگاه و برش را به قطعات به فروش می رسد برای طرفداران که می خواهند یک قطعه از EWU تاریخ است.

جدید قرمز چمن خواهد بود گذاشته این ماه است.

EWU به ارمغان می آورد یک مدرسه-رکورد 14-بازی winning streak به یک سال 2020 فصل باقی مانده است که در برزخ به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیش از 10 سال گذشته ، EWU تولید کرده است همه آمریکایی ها و فوتبال حرفه ای چشم انداز در یک به طور منظم کلیپ و تاسیس خود را به عنوان یکی از کشور های الکتریکی جرائم در رتبه بندی سالانه و یا در نزدیکی بالا در نقاط و متری.

روس معتقد است که ترکیبی از EWU را تولید و در سراسر کشور شناخته شده میدان شده اند نقطه فروش کلیدی در استخدام دنباله.

"این بود که همیشه هدف" Roos گفت. "قرمز بودن یک هویت برای منطقه و مدرسه و برنامه. شما ببینید چمن تمام نقاط آنها نمره و فرهنگ است."

Roos شده در EWU از 2000-2004 برای مربی پل ولف – زمان EWU مربی هارون بهترین بود Roos' خط حمله مربی برنده بزرگ آسمان کنفرانس عنوان در سال 2004.

او 41 کلی انتخاب تیتان در سال 2005 پیش نویس و بازنشسته پس از 2014 فصل است.

EWU موفق به کسب هشت آسمان بزرگ عناوین در 2000s شش پس در چمن عصر.

Roos نمی اعتبار برای ایده قرمز, چمن, اما خوشحال بودم که به نوبه خود آن را به اتفاق می افتد.

"این احساس درست به انجام" Roos گفت. "من نمی شده است که در آن من بود (در NFL) اگر آن را برای شرق, پس از آن یک راه دادن."

Roos زندگی می کند که در نشویل است سالانه با حضور EWU بازی و تماشای بسیاری از عقاب' جریان بازی در خانه خود را.

طرفداران فوتبال در جنوب در حال حاضر آشنا با EWU, او گفت:.

"گاهی اوقات آنها می گویند:" EWU که این تیم با شنیع زمینه قرمز" Roos زمینه است. من می گویند: "آره خودشه.'"

Boise State اول فوتبال کالج برنامه به یک غیر متعارف زمینه با رنگ آبی زمینه در سال 1986. NCAA Division II, New Haven, بود, دوم, نصب, آبی, چمن خود من در سال 2009.

بیشتر NCAA مدارس رفت و غیر متعارف مسیر.

پس از EWU نصب آن قرمز چمن در سال 2010 آرکانزاس مرکزی نصب بنفش و خاکستری زمینه در سال 2011 که تناوب رنگ هر پنج متری در حال حاضر از بین رفته Lindenwood (ایلینوی) نصب یک میدان در سال 2012 که جایگزین قرمز و خاکستری هر پنج متری شرقی میشیگان رفت و با خاکستری چمن در 2014, Coastal Carolina قرار داده و در teal "گشت و گذار و چمن" در سال 2015 و لوتر کالج (Iowa) نصب و آبی و چمن در سال 2017.

مدارس سراسر کشور از آنجا که به دنبال EWU سرب با فوتبال چمن از جمله دره دبیرستان (New Braunfels, Texas), St. mary's دبستان (Orchard Lake Michigan),Valley, View دبیرستان (مورنو کالیفرنیا و Edgewood دبیرستان (Elettsville ایندیانا.

"من خوشحالم که ما آن را" Roos گفت. "در حال حاضر من به نشستن در یک شنبه, گرفتن یک آبجو و آن را در آسمان تلویزیون است. آن را مانند زمانی که من ایفا کرده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب