طوفان کامل: تجمع جرم در انگلستان استوک نگرانی - Thu, 26 Jun 2020 PST

لندن — در بسیاری از آن شده است یک طوفان کامل برای تجمعات غیر قانونی در انگلستان به عنوان روز آب و هوای گرم و ب

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

لندن — در بسیاری از آن شده است یک طوفان کامل برای تجمعات غیر قانونی در انگلستان به عنوان روز آب و هوای گرم و باشگاه فوتبال لیورپول برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ در 30 سال خواسته اند مردم را به رها کردن خود cooped تا coronavirus وجود است.

انگلیسی, وزیر بهداشت مت Hancock هشدار داد که مقامات باید قدرت را به سواحل و دیگر فضاهای عمومی در انگلستان در میان نصب نگرانی عمومی تبعيت اجتماعی-دورى قوانین.

پس گسترده حکومت شکستن در کهنه سواحل خیابان غیر قانونی احزاب در لندن تبدیل شده است که خشونت و جرم در جشن لیورپول در شب پنج شنبه وجود دارد نگرانی های جمعه که بسیاری از ساکنان در حال غرق خود را ریسک گریز نگرش به عنوان دولت برطرف آن مستند محدودیت.

که به ویژه در بورنموث یک شهر ساحلی در جنوب انگلستان که شاهد جمعیت عظیمی از خورشید پناهجویان در سواحل آن در دو روز گذشته. با بسیاری از مردم کار نمی کند در طول همه گیر اکثر کودکان از مدرسه تعطیلات در خارج از کشور محدود و رستوران ها و کافه ها بسته تا جولای 4, محبوب, محبوب ترین ها, مکان, مانند, Bournemouth, احساس فشار به عنوان جیوه افزایش می یابد.

"این فقط به ضرب وشتم. مردم فقط می خواهید به یک زمان خوب است, اما آنها فقط نمی دهد یک میمون را در مورد دیگران" پت Munday, 73, گفت:.

اواخر روز شنبه, داغترین روز از سال تا کنون در انگلستان سه مرد از لندن در 20s خود بودند چاقو پس از یک مبارزه نزدیک این فرودگاه در شهر اسکله. صدمات خود را شرح داده شد به عنوان تهدید کننده زندگی. پلیس در حال بررسی است.

با آب و هوای گرم تداوم جمعه وجود دارد بالقوه برای مطلب تجمع جمعی. شورای محلی در بورنموث گفت اضافی گشت های پلیس آورده بودند پس از "غیر مسئولانه" رفتار جمعیت اما سواحل به نظر می رسد کمتر بسته بندی شده در طول روز از آنها در روز چهارشنبه و پنج شنبه.

تحت مستند محدودیت در انگلستان گروه محدود به شش نفر و عمومی است که توصیه می شود برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی در هر زمان ممکن است.

نخست وزیر بوریس جانسون مردم هشدار داد در برابر "گرفتن آزادی" اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. گفت: آن می تواند منجر به یک "جدی سنبله" در coronavirus عفونت.

"اگر شما نگاه کنید چه اتفاقی می افتد در جای دیگر در جهان که در آن مردم بوده است بیرون آمدن از مستند من می ترسم آنچه را که شما نیز از دیدن این است که مردم مصرف بیش از حد بسیاری از آزادی با هدایت mingling بیش از حد و رعایت نکردن اجتماعی فاصله" جانسون گفت: در حالی که بازدید از شرق لندن رستوران جلوتر از برنامه ریزی بازگشایی بارها و رستوران ها در انگلستان در جولای 4.

بورنموث ساکن Munday بازدید کننده توصیف دو پارکینگ اتومبیل خود را و مسدود کردن وآمد جلوگیری از وسایل نقلیه اضطراری از طریق گرفتن و حتی از مردم با استفاده از این باغ از بلوک آپارتمان به عنوان یک توالت.

"هنگامی که آنها ادرار کردن در باغ خود را, این چاله," او گفت:.

تصاویر از سراسر Bournemouth, درخواست وزیر بهداشت به موضوع هشدار خود را. در حالی که به گفته او "تمایلی" به چنین عملی با توجه به استرس افراد را تحمل کرده اند در طول این مستند Hancock گفت: u. k. رادیو ایستگاه رادیویی بحث که "ما اقدام خواهد کرد" اگر وجود دارد افزایش در تعداد coronavirus موارد است.

دولت افسر ارشد پزشکی نیز صادر نادر هشدار در رسانه های اجتماعی است که موارد دوباره طلوع خواهد کرد اگر مردم نمی به دنبال دستورالعمل.

"به طور طبیعی مردم می خواهند برای لذت بردن از خورشید است اما ما نیاز به انجام این کار در راه است که امن برای همه" پروفسور کریس Ersin گفت: در یک صدای جیر جیر.

صحنه خوشگذرانی بودند آشکار شبانه در خیابان های لندن و لیورپول دو تا از بدترین متاثر از شهرستانها در طول این بیماری همه گیر است که ادعا 43,230 زندگی سراسر انگلیس تا کنون بالاترین در اروپا است.

یک شب پس از درگیری در جنوب لندن district of Brixton در زیر یک خیابان است که از حزب چپ 22 افسران پلیس مجروح لندن پلیس متروپولیتن گفت: ماموران با حضور بیشتر بدون مجوز موسیقی, رویدادهای بلوک احزاب و نمی توانید رای بدهید.

کنزینگتون و چلسی به پلیس گفت: یک گردهمایی در ناتینگ هیل در غرب لندن پراکنده در اطراف 2 صبح جمعه. و اگر وجود دارد هیچ تایید گزارش ها از آسیب های جدی آن گفت: اشیاء پرتاب شده و افسران پلیس.

"چنین رفتار و هر گونه اعمال خشونت آمیز را نمی توان تحمل" آن گفت:.

در پی درگیری در Brixton در شب چهارشنبه این ملاقات گفت که انجام یک "افزایش عملیات پلیس" در سراسر لندن که درگیر اضافی ماموران در محل.

در لیورپول صحنه بودند به مراتب بیشتر خوشحال به لیورپول به پایان رسید سه دهه صبر کنید به قهرمانان انگلستان دوباره. آتش بازی روشن کردن آسمان و هزاران خوشحال طرفداران بسته بندی خیابان ها پس از منچستر سیتی را شکست به چلسی به معنای هیچ تیم می تواند گرفتن لیورپول در لیگ برتر است.

"شما می خواهید به میان آن گفت:" 23 ساله یکی از حامیان لیبی استیونس.

این گردهمایی صورت گرفت تنها چند روز پس از نخست وزیر بوریس جانسون اطلاع داد که تعدادی از مستند محدودیت خواهد بود کاسته از جولای 4, از جمله اجازه می دهد بارها و رستوران ها برای باز کردن درهای خود را.

جانسون همچنین به طور موثر اعلام کرد که 6.5-پا-اجتماعی فاصله حکومت خواهد بود به کاهش حدود سه فوت از آن تاریخ یک حرکت است که تا حد زیادی با هدف تقویت کسب و کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن