چگونه یک جوان جان Herdman مربی حتی جوانتر Jordan Henderson

کانادا و مربی جان Herdman است جان سخت نیوکاسل فن, اما او می تواند بخشیده شود یک لبخند هنگامی که کاپیتان لیورپو

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

کانادا و مربی جان Herdman است جان سخت نیوکاسل فن, اما او می تواند بخشیده شود یک لبخند هنگامی که کاپیتان لیورپول جردن هندرسون آسانسور لیگ برتر جایزه.

یک جوان Herdman مربی حتی جوانتر هندرسون در حالی که در ساندرلند آکادمی.

"من تا به حال او را به عنوان یک U-11 و U-12 بازیکن" Herdman به یاد می آورد. "پس از آن رفتن به عقب است."

حتی پس از آن Henderson سخت بود به دست.

"اوه بله او ایستاده بود. او سپس گفت:" Herdman. "او تا یک سال از طریق سیستم آکادمی و گاهی دو سال است.

"چه ایستاده بود شخصیت. او واقعا یک شخصیت قوی. او شامپانی بچه. جسمی بسیار توانست در آن سن و سال. اما آنچه شگفتی است که او را به توسعه واقعی box-to-box هافبک اما با این سادگی پشت سر خود را بازی. زمانی که او بچه بود او یک هدف-گلزن. او بیشتر از یک شماره 10. او به راحتی تعویض بازی در این تیم است.

"تماشای او را به عنوان او را به تکامل را به یک بازیکن. چقدر ساده او ساخته شده خود بازی بلکه در سطح تاکتیکی IQ است که شما می توانید ببینید او کردم. که شگفتی است. من همیشه فکر می کردم او برای رفتن به یک هدف-بهترین گلزن یک شماره 10 نوع حمله هافبک."

لیورپول مسجل اول آن فارسی عنوان از سال 1990 در روز پنج شنبه زمانی که چلسی را شکست داد و دوم-محل منچستر سیتی 2-1. فرار لیورپول با 23 امتیاز با هفت بازی باقی مانده از شهر دیگر می تواند گرفتن قرمز.

متولد 1990, Henderson, پیوست ساندرلند آکادمی هنگامی که او هشت بود. او امضا pro قرارداد در 18 با زادگاه خود, باشگاه, خود, لیگ, اولین چهار ماه بعد در ماه نوامبر سال 2008.

او به لیورپول در تابستان 2011 برای 20 میلیون پوند بود و به نام معاون کاپیتان در سپتامبر 2014 قبل از مصرف به عنوان کاپیتان در جولای 2015 پس از خروج از باشگاه آیکون استیون جرارد.

Herdman بومی کنست 25 کیلومتری جنوب غرب نیوکاسل بود فقط شروع مربیگری حرفه ای در نزدیکی ساندرلند آکادمی زمانی که او با عبور از مسیرهای با یک جوان Henderson. این یک کار که او را به دست آورده هیچ کمبود چوب از خود نیوکاسل-محبت خانواده و دوستان است.

Herdman بازی کرده بود نیمه حرفه ای فوتبال در لیگ شمال و دانشگاه. دانستن است که یک نرم افزار حرفه ای نبود در کارت او شروع به در نظر گرفتن دوره های آموزشی در 16 و به حال خود فوتبال مدرسه در 23.

بازیکنان از ساندرلند شروع به فرستادن کودکان خود به مدرسه خود را که منجر به پیشنهاد کار از ساندرلند شد. او به مدت سه سال وجود دارد قبل از گرفتن یک کار به عنوان منطقه ای فوتبال مدیر در نیوزیلند.

که در نهایت منجر به مربیگری نیوزیلند تیم زنان و پس از آن کانادا زنان است. در ژانویه 2018 پس از پیشرو کانادا به دو مستقیم المپیک مدال برنز او در زمان بیش از کانادا مردان است.

Herdman باعث می شود یک نقطه از بازدید از ساندرلند آکادمی هر زمان که او به خانه می رود. در یک توقف با سپس ساندرلند مدیر استیو بروس او رو به دیدن هندرسون دوباره قبل از حرکت خود را به لیورپول.

"او به نوعی شنود گذاشته (من) بر سر و او گفت:" این مرد که به من آموخت همه از من کلاهبرداری "و Brucey گفت:" آره. و من تا به حال به دست کشیدن از تمام است که از شما.' خوب بود خوب بود لحظه ای."

در حال حاضر 30 Henderson ساخته شده 361 حضور برای لیورپول و به لطف تیم 2019 لیگ قهرمانان اروپا پیروزی, یکی از پنج قرمز کاپیتان برای بلند کردن جام اروپا — همراه با املین هیوز, Phil Thompson, گریم Souness و جرارد.

او همچنین موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا (2012), سوپر جام یوفا (2019) و FIFA Club World Cup (2019).

سابق انگلستان زیر 21 کاپیتان هندرسون موفق به کسب 55 ارشد کلاه برای انگلستان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"او یک افسانه بازگشت به خانه در شمال (انگلستان) و پرواز پرچم برای آن دسته از بازیکنان جوان" گفت: Herdman.

هندرسون برنده تجلیل طول همه گیر برای رسیدن به همکار لیگ برتر کاپیتان برای راه اندازی یک ابتکار به نام #PlayersTogether به منظور بالا بردن وجوه "برای کمک به افزایش رفاه بیمه خدمات درمانی (خدمات درمانی) کارکنان و داوطلبان و بیماران نهفته COVID-19."

"واقعا پایین به زمین lad" گفت: Herdman. "و شما می توانید ببینید که در حال آمدن از پدر و مادر خود را. او می آید از یک طبقه کارگر. پدر او خواهد بود در آکادمی زیادی است. او شده است یک تاثیر بزرگ در زندگی خود را به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن