کایل Seager, Dylan Moore سوق Mariners گذشته فرشتگان 10-7 - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

آناهایم, کالیفرنیا. — Kyle Seager سوار در سه اجرا می شود, Dylan Moore آمار سه اجرای هومر و Seattle Mariners بس

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

آناهایم, کالیفرنیا. — Kyle Seager سوار در سه اجرا می شود, Dylan Moore آمار سه اجرای هومر و Seattle Mariners بسیج از اواخر کسری برای 10-7 پیروزی بر فرشتگان در لس آنجلس در شب چهارشنبه.

مور متصل طول دریانوردان' پنج-اجرای ششم و Seager قرار داده و دریانوردان پیش رو برای خوب با یک قربانی پرواز در هفتمین دور از سیاتل دومین پیروزی این فصل است.

Shohei Ohtani تا به حال سه-اجرای هومر و مایک ماهی قزل آلا کردم سه بازدید برای فرشتگان که از دست داده اند چهار نفر از شش. جاستین آپتون آمار را 300 حرفه ای هومر.

برایان گودوین homered و افزود: دو اجرا دو قرار داده است که فرشتگان پیش در ششمین مدت کوتاهی پس از آنها منفجر سه اجرا منجر شود. سیاتل رسید پشت در با ضرب و جرح لس آنجلس اغل گاو یا حشم که شکست مواجه شدت در یک بازی شامل چهار سرب تغییرات.

جدید فرشتگان ضد مایک Mayers یعقوب بارنز و رایان Buchter تمام تلاش خود را در خانه دوم ظاهر. سه نفر به همراه داشت یک ترکیب هفت اجرا می شود, شش بازدید و سه راه می رود در حالی که تنها سه outs.

فرشتگان' اغل گاو یا حشم به همراه داشت هشت اجرا می شود – یکی بیش از آن داده بود تا در LA پنج بازی ترکیب شده است.

مارینرز ساخته شده خود را تعیین کننده رالی در هفتم علیه بارنز (0-1) که نمی تواند یک رکورد است. کایل لوئیس که تا به حال سه بازدید بستن آن را با یک پایگاه لود groundout خاموش Ty Buttrey و Seager را RBI شناور قرار داده سیاتل جلوتر 8-7.

J. P. کرافورد اضافه شده دو اجرای تک Buchter در هشتم پس از یک ریگ 10-زمین در خفاش.

برایان شاو (1-0) مجاز پنج baserunners داد و تا سه اجرا در ششم و در عین حال هنوز هم اولین پیروزی خود را پس از پیوستن به دریانوردان در هفته گذشته. دن sarah rees تن به تن نهم برای اولین بار او را نجات دهد.

اندرو هینی تن به تن پنج ضربه توپ را به ششم زمین باز یافته اما دریانوردان با حروف بزرگ پس از فرشتگان مدیر جو Maddon خود را کشیده باز بعد استارت و نه به سرعت برای دومین مستقیم تفرج.

سیاتل به سرعت کتک Mayers برای بازدید چهار و چهار اجرا می شود. مور پاک این پایگاه با اولین هومر فصل, قرار دادن Mariners تا 6-4.

آپتون متصل دوم خود هومر از فصل ششم و او نهمین بازیکن فعال و 149th در تاریخ بیس بال با 300 homers. چهار مورد بعد گودوین قرار داده و فرشتگان را پیش رو با دو اجرا به روی دیوار.

OHTANI شات

Ohtani ضربه اول خود را هومر فصل چهارم در برابر جاستین دونن. دو-ستاره راه آغاز شده بود به آرامی در صفحه و بر روی تپه اما Ohtani قرار داده استثنایی نوسان در دان 80 مایل در ساعت منحنی زیر اعتصاب منطقه گلف آن 402 پا به بالا سمت راست میدان می ایستد. Ohtani مبارزات نیست بیش از, اما, او رفت و 1 5.

مربی اتاق

Mariners: مسکن نیک Margevicius چپ بازی در وسط یک در-خفاش در برابر Ohtani زمانی که او کبود خود را راست لگن در حالی که تلاش برای گرفتن یک باطله ناپاک توپ. ... C Austin نلا می تواند آماده برای بازگشت جمعه برای سیاتل خانه, درب بازکن, مدیر اسکات Servais گفت. نلا بود اواخر ابتدا سهشنبه با درد زانو راست.

فرشتگان: LHP پاتریک Sandoval شد optioned است به متناوب آموزش های سایت بعد از شروع لس آنجلس خانه بازکن شنبه. این بدان معناست که RHP خولیو Teherán است به احتمال زیاد برای پیوستن به فرشتگان' چرخش در هفته آینده. Teherán دیر رسیدم به آناهایم پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

بعدی

دیلن باندی (1-0, 1.35 عصر) بازده از یک عملکرد درخشان در اوکلند برای فرشتگان خود را به خانه آوردیم. سیاتل مارکو گونزالس (0-1, 6.23 عصر) خود را هفتم حرفه ای شروع در آناهایم که او 3-0 با 3.12 عصر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن