مالاریا مواد مخدر کمک نمی کند ویروس بیماران بزرگ انگلستان, مطالعه می یابد - Thu, 05 Jun 2020 PST

رهبران از یک مطالعه بزرگ در انگلستان است که با دقت تست مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین و داروهای دیگر برای بست

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

رهبران از یک مطالعه بزرگ در انگلستان است که با دقت تست مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین و داروهای دیگر برای بستری COVID-19 بیماران می گویند که آنها متوقف خواهد شد قرار دادن مردم در این دارو به دلیل آن روشن نیست کمک می کند.

نتایج منتشر شده جمعه از 1,542 بیماران نشان داد این دارو را کاهش نمی دهد مرگ و میر در بیمارستان و یا عوامل دیگر. پس از 28 روز 25.7 درصد هیدروکسی کلروکین مرده بود در مقابل 23.5% داده مراقبت معمول – یک تفاوت بسیار کوچک آن می تواند رخ دهد ،

نتایج "که با رد کردن هر گونه معنی دار مرگ و میر نفع" رهبران مطالعه در دانشگاه آکسفورد در بیانیه ای گفت.

نتایج منتشر نشده اند; در این بیانیه گفت: جزئیات کامل به زودی ارائه خواهد شد. هیچ اطلاعاتی در ایمنی داده شد.

هیدروکسی کلروکین استفاده شده است برای مالاریا لوپوس و آرتریت روماتوئید اما شناخته شده نیست به امن و یا موثر برای جلوگیری و یا درمان عفونت کروناویروس. از آن شده است به شدت ترویج شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بالقوه می تواند باعث عوارض جانبی جدی از جمله مشکلات ریتم قلب.

بسیاری از مطالعات اخیر پیشنهاد کرده اند آن را کمک نمی کند درمان COVID-19 اما آنها اغلب ضعیف و مشاهدهای. یکی بسیار بزرگ نشان می دهد این دارو به نا امن بود پس گرفت توسط مجله لانست در روز پنج شنبه میان سوال در مورد صداقت از داده ها.

آکسفورد مطالعه بزرگترین مطالعه تا کنون برای قرار دادن هیدروکسی کلروکین به یک آزمون سخت.

بیش از 11000 نفر در انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی به طور تصادفی به دو استاندارد مراقبت یا که به همراه یکی از این درمان ها: هیدروکسی کلروکین به HIV دسته کوچک موسیقی جاز مواد مخدر لوپیناویر-ریتوناویر این آنتی بیوتیک آزیترومایسین, استروئید دگزامتازون ضد التهابی مواد مخدر توکلیزوماب یا پلاسما از کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19 که شامل آنتی بادی برای مبارزه با ویروس.

مستقل نظارت بر ملاقات پنج شنبه شب به بررسی نتایج تا کنون و توصیه می شود پایان دادن به هیدروکسی کلروکین بخشی از این مطالعه به دلیل نتایج حاصل از 80 درصد از شرکت کنندگان پیشنهاد ادامه بیهوده بود.

"اگر چه آن را ناامید کننده است که این درمان نشان داده شده است که اثر آن به ما اجازه می دهد به تمرکز بر مراقبت و پژوهش در بیشتر امیدوار کننده مواد مخدر" رهبر مطالعه و آکسفورد پروفسور پیتر Horby در بیانیه ای گفت.

اين پژوهش در بودجه توسط دولت سازمان بهداشت و درمان در انگلستان و اهدا کنندگان خصوصی از جمله بیل و ملیندا گیتس.

سازمان بهداشت جهانی است که منجر به یک مطالعه مشابه تست هیدروکسی کلروکین و چند درمان های دیگر در مقابل استاندارد مراقبت. بیش از 3500 نفر در 35 کشور جهان ثبت نام.

که دانشمند ارشد دکتر Soumya Swaminathan گفت: محققان را در نظر کامل آکسفورد نتایج هنگامی که آنها در دسترس هستند اما در حال حاضر ادامه خواهد داد تا آن را مطالعه عنوان شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب