دموکرات ایران دور از هم به عنوان ویروس کمک ایران تشدید - سه شنبه, 28 Jul 2020 PST

واشنگتن — مذاکرات اندازی, تفاوت بیش از coronavirus بسته کمک های گسترده, یک خلیج فارس بین دموکرات ها' از 3 تریل

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

واشنگتن — مذاکرات اندازی, تفاوت بیش از coronavirus بسته کمک های گسترده, یک خلیج فارس بین دموکرات ها' از 3 تریلیون پیشنهاد و خواهان $1 تریلیون counteroffer با میلیون ها نفر از آمریکایی ها مزایای بیکاری مدرسه reopenings و اخراج حمایت در خطر است.

به عنوان ارشد کاخ سفید مذاکره کنندگان بازگشت به کاپیتول هیل در جمعه اهرم آشکار است: آنها در حال ملاقات در مجلس نانسی پلوسی ، جمهوری خواهان در حال عمیقا تقسیم شده بیش از چشم انداز بزرگ دولت هزینه های آن را ترک رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل با ضعف دست.

این معلوم نیست که آیا هر گونه توافق را می توان بین کنگره و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از روز جمعه مهلت انقضای کمک.

"ما نمی توانیم به شکست" رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: به عنوان اتاق را باز کرد.

نتیجه خواهد شد در یک تعریف یکی برای رئیس جمهور و احزاب به عنوان انتخابات نوامبر به عنوان ناآرام کشور است و انتظار برای واشنگتن به ارمغان بیاورد برخی از پایان دادن به بحران بهداشت و درمان و ویرانگر اقتصادی خرید اینترنتی.

کلید بحث این است $600 هفتگی بیکاری دست انداز است که به صورت انقضای میلیون بیکار آمریکایی است. جمهوری خواهان می خواهند به بریده بریده آن را به 200 دلار در هفته به عنوان انگیزه ای برای فشار به مردم به کار می کنند. دموکرات ها نشان داده اند flickers از تمایل به محدود کردن فدرال کمک, اما در حال حاضر به رفتن که کم است.

مک کانل در دفاع از کاهش نرخ بیکاری کمک و گفت دموکرات "تظاهر آن مورد بحث است." جمهوری خواهان او استدلال بر این باورند که فدرال و مکمل های غذایی بیش از حد سخاوتمندانه در بالا از منافع دولت و مردم باید بیشتر پرداخت می شود در حالی که آنها در خانه هستند از آنها را اگر آنها در کار است.

"مردم آمریکا همین حالا تماس بگیرید که اختلاف آنها تماس بگیرید که حس مشترک" او گفت:.

پلوسی را رد کرد ایران پیشنهاد به عنوان "اشتباه" و شومر در پاسخ به تکان دادن یک کپی از روزنامه نیویورک در مجلس سنا طبقه با تیتر جمعبندی جمهوری خواه نگرش با عنوان: "اجازه دهید آنها را به خوردن کیک."

با ویروس مرگ و میر بالا رفتن و 4.2 میلیون عفونت در سراسر کشور هر دو طرف مشتاق هستند برای یک معامله. گسترده وجود دارد توافقنامه ای که پول بیشتری مورد نیاز است برای ویروس, تست برای کمک به آماده سازی مدارس برای باز کردن در پاییز و برای تقویت کسب و کارهای کوچک, اما آنها دور از هم در جزئیات.

جمهوری خواهان به دنبال 16 میلیارد دلار برای ویروس تست اما دموکرات ها می خواهند 75 میلیارد دلار.

برای مدرسه reopenings دموکرات ها می خواهند چهار برابر $105 میلیارد جمهوریخواهان پیشنهاد می کنیم.

دموکرات ها می خواهند به گسترش فدرال اخراج مهلت قانونی برای میلیون ها نفر از اجاره واحد است که انقضای اما جمهوری خواهان سکوت در اخراج.

خواهان ارائه شده هیچ بودجه جدید برای بسته های پول در ایالات و شهرستانها ترجیح می دهند به ارائه انعطاف پذیری در چگونه آنها صرف قبلا تایید کمک. دموکرات ها پیشنهاد می کنیم به ارائه حدود 1 تریلیون دلار برای جلوگیری از شهرداری اخراج از دولت کارگران است.

یک منطقه از زمین مشترک است توافق در دور جدید از 1 ، 200 $پرداخت های مستقیم به آمریکایی ها درآمد $75,000 یا کمتر است.

اما دموکرات ها همچنین اضافه کردن یک "قهرمانان " پرداخت" جایزه خط مقدم برای کارگران ضروری پول مواد غذایی و کمک های دیگر که خواهان ارائه نمی دهد.

"ما باید به آنچه که حق را برای مردم آمریکا" پلوسی گفت: اواخر وقت روز دوشنبه پس از دیدار با کاخ سفید مذاکره کنندگان.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع را به کاپیتول هیل پس از ازدحام برای نزدیک به دو ساعت در اواخر روز دوشنبه با پلوسی و شومر در بلندگو ،

جمهوری خواهان آمدن به میز مذاکره hobbled توسط اصطکاک و مبارزات داخلی و تاخیر. مک کانل R-Ky., گفت: او می خواست به آمار "مکث" در هزینه های جدید پس از تایید کنگره جارو 2.2 تریلیون دلار بسته امداد در ماه مارس است. اما پلوسی D-کالیفرنیا در زمان مخالف رویکرد به سرعت عبور از 3 تریلیون تلاش با قوی دموکراتیک پشتیبانی می کند. در ماه مداخله بحران عمیق تر.

حتی به عنوان مک کانل flanked توسط بالا GOP صندلی دوشنبه در کنگره پرده برداری خود را مدتها در انتظار پیشنهاد جمهوری خواهان محافظه کار به سرعت شکست صفوف این استدلال که هزینه های بیش از حد بود و اولویت های نابجا. نیمی از این توافق می تواند رای در برابر این لایحه برخی هشدار داد.

رند پل سناتور. R-Ky. تمسخر که مک کانل لایحه بود مطمئن را به نفع خود حمایت اکثریت — از دموکرات ها.

"او تمام دموکرات ها در کنار او" پل گفت: از رهبر جمهوریخواهان.

جمهوری خواهان در تقلا بودند برای توجیه ارائه 1.7 میلیارد دلاری برای FBI دفتر مرکزی آن در واشنگتن غیر pandemic مربوط به هزینه که اولویت رئیس جمهور اما نه از قانونگذاران و یا مک کانل. مغلوب ساختن پیشی جستن هتل در سراسر خیابان را از آن در خیابان پنسیلوانیا.

به عنوان دو حزبی مذاکرات آشکار کاخ سفید در حال حاضر نشان می دهد باریک و امداد رسانی بسته بندی ممکن است تمام است که ممکن است با روز جمعه نزدیک شدن به مهلت. دموکرات ها را رد کرد که به عنوان بیش از حد ناچیز است.

$600 هفتگی مزایای بیکاری افزایش تصویب شده به عنوان بخشی از مارس بسته کمک رسما منقضی جولای 31, اما از آنجا که از راه متحده روند بیکاری پرداخت قطع شد به طور موثر شنبه.

تحت توافق پیشنهاد بیکاری افزایش خواهد بود به کاهش 200 دلار در هفته به مدت دو ماه سپتامبر و مرحله به مرحله به یک سیستم جدید است که تضمین می کند بیش از 70 درصد از یک کارمند قبلی پرداخت. متحده می تواند درخواست های اضافی از دو ماه در صورت نیاز به انتقال.

اقتصاددانان به طور گسترده ای به دیدن نشانه هایی از مشکلات در اقتصاد است که نشان داد یک چشم انداز مثبت در بهار به عنوان برخی از ایالت ها کاسته اقامت-خانه سفارشات و کسب و کار بازگشایی شد اما در حال حاضر چهره تازه از بحران طولانی مدت ویروس بحران به عنوان متحده گیره پایین دوباره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن