بیش از یک چهارم از Spokane County مراکز مراقبت از کودکان به طور موقت بسته و بسیاری از تعجب که چگونه آنها را بازگشایی - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

این خبر که یک کودک نو پا است که تا به حال شده است برای مراقبت در اسپوکن مراقبت از کودکان مرکز آزمایش مثبت برای

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

این خبر که یک کودک نو پا است که تا به حال شده است برای مراقبت در اسپوکن مراقبت از کودکان مرکز آزمایش مثبت برای COVID-19 اوایل این ماه حداقل یک دیگر مدیر مرکز احساس بیمار به معده او – و آن را نگران بسیاری از.

"همه ما در حال زندگی در این جهان که در آن این ویروس وجود دارد و آن را" مونیکا Bertucci, مدیر اجرایی, نقشه, برای, یادگیری, گفت: سخنگوی-نقد و بررسی. "ما را در برخورد با آن است. و ما فقط باید انجام بهترین ما می توانیم."

تصور symptomless کودک با رمان coronavirus عبور دقیق دما کنترل و علامت نمایش تنها بخشی از یک واقعیت ناراحت کننده برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان به عنوان آنها دست و پنجه نرم کردن با چگونه برای انطباق با هر دو جسمی و مالی به رمان coronavirus بیماری همه گیر در حال حاضر سیستم های شکسته.

تا کنون دولت در بخش بهداشت و درمان به ثبت چهار COVID-19 شیوع بیماری در واشنگتن مربوط به امکانات مراقبت از کودک. اما که ممکن است دست کم با توجه به عدم تست و تماس با ردیابی.

این مورد در اسپوکن در فقط تصور کنید کودک مرکز مراقبت در ارتباط بود به یکی دیگر تست مثبت با توجه به Spokane منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است. مقامات بهداشتی می گویند نیست که آیا این فرد است که یک عضو خانواده اما با اشاره به سخت و اقدامات ایمنی برای جلوگیری از گسترده انتقال در تاسیسات.

وزارت امور خارجه از کودکان ، جوانان و خانواده ها شروع به طور آهسته از اعطای کمک های مالی حدود دو هفته پیش به هزاران نفر از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان است که باز مانده ایالت از جمله حدود 155 اسپوکن ارائه دهندگان که حدود 1.3 میلیون نفر در کل.

اما یک بار کمک های مالی – اعم از $6,500 به 14000 دلار در هر ارائه دهنده بسته به اندازه عمل خود را – است که به احتمال زیاد یک قطره در سطل برای بسیاری از.

بسیاری از ارائه دهندگان که مانده اند باز از طریق همه گیر مواجه شده اند کاهش ثبت نام اغلب به معنی کمتر دلار کمک به هزینه های سربار.

در ضمن ارائه دهندگان مراقبت از کودکان است که در حال حاضر بسته نمی تواند درخواست دولت برای اعطای کمک های مالی. در اسپوکن بود که حدود 27 درصد از ارائه دهندگان و یا نزدیک به 80 کسب و کار که از روز شنبه با توجه به DCYF.

حدود 22 درصد از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان ایالت یا حدود 1200 کسب و کار بسته شد در روز چهارشنبه.

خارج از 2500 واشنگتن ارائه دهندگان مراقبت از کودکان که در پاسخ به یک بررسی اخیر حدود 41 درصد گفت: آنها در خطر دائمی بسته شدن عمدتا به دلیل استرس های مالی از این بیماری همه گیر با توجه به مراقبت از کودک آگاه از واشنگتن است.

همان نظرسنجی همچنین نشان داد فقط 49 از کسانی که پاسخ دهندگان دریافت فدرال اقتصادی فاجعه وام و 202 دریافت فدرال چک حفاظت از برنامه وام.

به دست آوردن تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش در علاوه بر این به طور منظم تمیز کردن وسایل و دست عفونی تبدیل به یک مبارزه و ارائه دهندگان خدمات دسترسی ندارند به دولت سهام از منابع.

همانطور که بیشتر مردم سر به کار کارشناسان نگران هستند وجود دارد ممکن است به اندازه کافی مراقبت از کودک برای رفتن به اطراف. بسیاری از ارائه دهندگان در حال حاضر در نزدیکی یا ظرفیت برای مراقبت از کودکان قبل از موج همه گیر تعطیلی.

و پتانسیل برای یک COVID-19 شیوع در یک مرکز مراقبت از کودکان همراه با پس از آن ردیابی ویروس مواجهه شمار دیگری بالقوه به چالش بکشد.

"قبل از این آغاز شده و حتی ما تا به حال یک بحران با مراقبت از کودک" گفت: Lee Williams, مدیر اجرایی جامعه فکر شرکت اجرا می شود که غیر انتفاعی مراقبت از کودک آگاه شرقی واشنگتن است. "این یک کسب و کار پایدار طرح است. (ارائه دهندگان خدمات) مورد مصرف در درآمد به اندازه کافی برای نگه دارید تا با افزایش هزینه است."

"بسیاری از آنها را که بسته شده اند (در طول همه گیر) آن را فقط نبود ارزشمند برای آنها باز بماند" ویلیامز گفت.

بسته شدن

تا حدود دو هفته پیش, نقشه, برای, یادگیری, اجرا می شود که جامعه به ساختمان مرکز کودکان مرکز شهر بود و شمارش در میان اسپوکن را به طور موقت تعطیل.

اما بود که در ابتدا این طرح گفت: Bertucci این نقشه برای یادگیری مدیر اجرایی. همه چیز را تغییر زمانی که مدارس سراسر کشور بسته در اواسط ماه مارس.

"ما باز مانده است اما حضور ما واقعا کاهش یافته است" گفت: Bertucci.

روز به طور متوسط در آن زمان یک کودک نو پا و چند دبستانی در حضور و غیاب در مقایسه با مرکز به طور منظم و ظرفیت نه برای کودکان نو پا و 20 پیش دبستانی است.

یک هفته بعد از آن به عنوان نگرانی در مورد جامعه انتقال رشد و حضور روزانه شد بیش از حد دشوار است برای پیش بینی, مرکز بسته شده است. پس از آن رژیم صهیونیستی است. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" سفارش.

هنوز بسته بود و تنها قرار است به گذشته از طریق اواسط ماه آوریل Bertucci گفت.

در طول بسته شدن نقشه برای یادگیری کاهش می یابد, شهریه 50% که خانواده ها درک شد سرمایه گذاری در نگه داشتن مرکز باز با توجه به Bertucci. کارکنان همچنین ادامه داد: برای برگزاری روزانه کلاس های موسیقی با خانواده آنلاین.

این مرکز تا به حال به طور موقت کردند کارکنان آن و کاهش ساعت Bertucci گفت. حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از وام وجوه وارد شده در آغاز ممکن است.

Bertucci گفت: افزایش, تست, تماس, ردیابی و گسترده پوشش اقدامات کمک مرکز احساس اعتماد به نفس در مورد بازگشایی در اوایل این ماه و همچنین دانستن وجود دارد نیز کوچکتر شانس داشتن یک مورد در یک کودک.

"ما هنوز نمی دانیم که همه چیز در حال حاضر, اما ما می دانیم بسیار کمی بیشتر از ما بود چند هفته پیش" Bertucci گفت.

حضور و غیاب صعود نسبت به منظم سطوح پس از بازگشایی با کودک نو پا اتاق در نیمی از ظرفیت و پیش دبستانی در حدود 85% کامل با به طور منظم دانش آموزان در سن مدرسه خواهر و برادر. برخی از خانواده ها که حضور هنوز پرداخت شهریه به نگه داشتن فرزند خود را نقطه در برنامه است.

Bertucci گفت: این مرکز به تصویب رسید الکترونیکی سیستم حضور و غیاب برای پدر و مادر به استفاده از منظقه از طریق تلفن های همراه نصب شده touchless لوله ها و soap dispensers و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب کلاس های درس برای گروه کوچکتر از اندازه است. تمام کارکنان با پوشیدن ماسک.

قبل از بازگشایی مجدد Bertucci گفت: کارکنان صرف دو روز اجازه می دهد پدر و مادر برای صحبت با کودک مراقبت مدیر برنامه دریافت یک در یک تور از طریق بخواهند صفحاتی دوباره مرتب تسهیلات و به اشتراک گذاری چگونه فرزندان خود را به حال شده است برای مقابله در این بیماری همه گیر.

"این یک انتقال بزرگ به عقب با هم" Bertucci گفت. "این واقعا زمان ارائه شده به کسانی که مکالمات و آدرس همه نگرانی است."

کودکان صرف زمان بیشتری را در خارج به محدود کردن زمان آنها در محله های نزدیک با یکدیگر Bertucci گفت. کارکنان را نیز گرفته تمیز کردن "تا درجه دیگر."

"و ما اعتماد جامعه ما از خانواده ها برای حفظ حباب های خود را (تماس با ما) واقعا کوچک زیرا آنها فقط متصل حباب های خود را به بسیاری از خانواده های" Bertucci گفت.

"این ناراحت کننده اما آن پایین می آید به انجام بهترین ما می توانیم" او بعدا اضافه شده است.

به عنوان یک مرکز نقشه برای یادگیری واجد شرایط برای $6,500 در دولت اعطای کمک های مالی که Bertucci گفت: می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ارائه کمک های مالی به خانواده ها و کارکنان است. در مورد بیشتر اقتصادی چالش های بودجه می تواند استفاده می شود فقط برای کمک به مرکز شکستن حتی.

"هنوز هم وجود دارد یک فعال همه گیر" Bertucci گفت: در مورد جریان مالی و عدم قطعیت.

باز ماندن

Parkview مرکز آموزش زود هنگام در شمال اسپوکن است که اجرا شده توسط لوک جاسمین III هرگز بسته درهای خود را در طول بیماری همه گیر.

اما این بدان معنا نیست که آن را نه در مواجهه با چالش های زیادی از خود را دارد.

Parkview طبیعی ظرفیت حدود 115 بچه ها اما به تازگی نزدیک به یک چهارم از آنها را نشان داده اند تا به این مرکز با توجه به جاسمین.

و بر خلاف نقشه برای یادگیری Parkview تا حد زیادی در خدمت خانواده که با استفاده از یارانه های دولتی برای مراقبت از کودکان. بنابراین هنگامی که این کودکان نمی شرکت است که درآمد از دست داده است.

بودجه از دولت کمک مالی برنامه را پوشش حدود 15% از مرکز حقوق و دستمزد برای یک ماه اجرا می شود که در حدود $100,000 با توجه به جاسمین.

مرکز بسته 30 دقیقه در اوایل هر روز برای تمیز کردن فوق العاده و تمام اتاق ها در این مرکز در حال فعالیت در نیمی از ظرفیت جاسمین گفت. اکثر کارکنان این مرکز باقی مانده است در حقوق و دستمزد با در نظر گرفتن در شستشو و تمیز کردن وظایف و انجام توسعه حرفه ای آموزش.

کارکنان به تازگی شروع به ارائه وعده های غذایی برای خانواده های که جلب اضافی دولت یارانه بودجه برای این مرکز با توجه به جاسمین.

اما این تاسیسات شده است قادر به ارائه همه کارکنان با استفاده مجدد ماسک و مالش به عنوان امیدوار جاسمین گفت. که برگ معلمان بدون حفاظت از کودکان و نوجوانان است که شروع به عمل می کنند بیشتر به شدت و گاهی اوقات از لحاظ جسمی نسبت به معلمان با توجه به اضافه فشارهای همه گیر.

"این کودکان در آن احساس است. رفتارهای در حال افزایش" جاسمین گفت. "ما در خدمت کودکان و نوجوانان است که در برخورد با تعداد زیادی در حال حاضر."

خبر از یک COVID-19 مورد در اسپوکن مرکز مراقبت از کودک نگران کارکنان و خانواده ها در Parkview و همچنین تأکید بر اهمیت حفاظت از کودک مراقبت از نیروی کار. او خندید و در فکر درخواست کودکان به رعایت دقیق اجتماعی فاصله.

"این واقعیت است" جاسمین گفت. "متاسفانه آنها بودند اما هر یک از ما می تواند در این وضعیت شده است."

دولت در بخش بهداشت و درمان معتقد است اطلاعات تماس در امکانات مراقبت از کودک باید به خوبی مستند شده است و به راحتی به اشتراک گذاشته شده با سلامت عمومی در سازمان ها در نور از یک مورد تایید شده با توجه به جسیکا Baggett دولت در بخش بهداشت و درمان اطلاعات عمومی افسر.

اما اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه هنوز هم می بیند چالش های بالقوه در تماس با ردیابی در ارائه دهندگان مراقبت از کودکان و همچنین مدارس.

"اگر آن را محدود به یک کلاس درس و سپس به طور کلی یک کل مرکز نمی شود" آنا Halloran یک SRHD, اپیدمیولوژی به خبرنگاران گفت: در طول May 13 کنفرانس خبری. "اما اگر هر نوع مخلوط کردن و یا تبادل بین کارکنان آن بیشتر می شود روی حیله و تزویر."

رفتن به کار

همانطور که از جمعه گذشته Spokane County حداقل 1,250 مراقبت از کودک جای خالی با توجه به مراقبت از کودک آگاه از واشنگتن است. این تعداد تقریبا 23,000 برای کل دولت است.

اما با بیشتر مردم از بازگشت به محل کار خود را و کمتر ارائه دهندگان باز را در کودکان خود کارشناسان نگران بلندی عدم مراقبت از کودک. بسیاری از اسپوکن ارائه دهندگان تا به حال ماه-لیست انتظار طولانی قبل از همه گیر.

"چگونه می خواهیم برای باز کردن اگر ما نمی فکر می کنم در مورد کسانی که از کودک مراقبت است که بسته شده؟" جاسمین گفت.

"این یک معضل به عنوان ما در حال رفتن به فاز 2" گفت: ویلیامز, مراقبت از کودک آگاه شرقی واشنگتن مدیر.

نیکول رز, مدیر واجد شرایط و ارائه پشتیبانی برای DCYF گفت: دولت حمایت از ارائه دهندگان خدمات با اطلاع رسانی آنها را از دستورالعمل های بهداشتی و اشاره آنها نسبت به منابع مانند اورژانس شهرستان مدیریت بخش برای تجهیزات حفاظتی.

دولت همچنین تعدیل یارانه های دولت برای افزایش مقدار از پول رفتن به طور مستقیم به ارائه دهندگان رز گفت. و بیشتر ارائه دهندگان همچنان به درخواست برای اعطای کمک های مالی.

بهداشت و آموزش و پرورش مقامات در جلسه چند بار در ماه به بحث در مورد K-12 آموزش و پرورش و آموزش های اولیه به عنوان اقتصاد بازگشایی با توجه به افزایش یافت.

"ما نیاز به درک در حالت عادی چه عرضه و تقاضا به نظر می رسد مانند" رز گفت.

بخشی از آن است که یادگیری آنچه خانواده ها نیاز به احساس امنیت فرستادن بچه های خود را به مراقبت از کودک و تعیین آنچه ارائه دهندگان نیاز به احساس راحتی پذیرش کودکان است.

Bertucci آبی چاپ برای یادگیری مدیر گفت: مراقبت از کودک مدل کسب و کار ممکن است تغییر کند اگر بیشتر مردم از خانه کار می کنند به طور دائم. بدون در نظر گرفتن او گفت: مراقبت از کودکان کارکنان نیاز دستمزد بالاتر برای کار انجام می دهند و آموزش و پرورش مورد نیاز آنها.

ویلیامز گفت: مراقبت از کودک آگاه شرقی واشنگتن بررسی های مختلف مدل های کسب و کار برای مراقبت از کودک مانند یک سیستم برای کارفرمایان به منظور کمک به مراقبت از کودکان و یا ارائه یک فضا برای مراقبت از کودکان در محل کار.

اخیر مدل سازی نشان می دهد هزینه ها را افزایش می دهد به ارائه مراقبت از کودکان در یک مرکز و یا در یک خانه اجتماعی فاصله دستورالعمل با توجه به افزایش یافت.

"این فقط برجسته چگونه ما – به عنوان ما به بازسازی سیستم – bring it back بهتر است؟" رز گفت.

در سطح فدرال دیابت پتی موری, معرفی قانون هفته گذشته برای ایجاد یک 50 میلیارد دلار مراقبت از کودک در صندوق تثبیت که پیشنهاد اعطای کمک های مالی به ارائه دهندگان خدمات.

"برای یک مدت طولانی در حالی که من فکر می کنم ما در حال رفتن به نیاز به ادامه محرک پولی" ویلیامز گفت.

برآوردهای اخیر از زنان ملی مرکز قانون نشان داد که ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در ایالات متحده آمریکا نیاز به یک دلار اضافی 9.6 میلیارد دلار در بودجه هر ماه به تداوم عملیات و پشتیبانی بسته ارائه دهندگان.

"ما را در شنیدن از مقامات که آنها در مورد مراقبت از کودک, مراقبت" گفت: جاسمین که همچنین رئیس جمهور از واشنگتن مراکز مراقبت از کودکان انجمن. "این زمان است. این پشتیبانی از همه چیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن