CaughtOvgard: Ratfish های عجیب ترین ماهی های اطراف - Fri, 08 May 2020 PST

ادموندز بشویید. — عکس عجیب ترین ماهی شما می توانید از فکر می کنم. نوچ. عجیب و غریبتر. خال خال ratfish, Hydrola

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ادموندز بشویید. — عکس عجیب ترین ماهی شما می توانید از فکر می کنم. نوچ. عجیب و غریبتر.

خال خال ratfish, Hydrolagus colliei تاپ لیست من.

من برای اولین بار دیدم این غضروفی هیولایی به عنوان یک نوجوان. هر چند ratfish تمایل به زندگی در آب های عمیق یکی شسته بود تا در جنوب اورگان ساحل پس از سقوط طوفان برای تبدیل شدن به محبوب کنجکاوی.

این ماهی دشوار است برای توصیف. بخشی کوسه بخش ماهیان خاویاری بخشی Lovecraftian کابوس به نظر می رسد مانند آن ساخته شد با نیم دوجین بخش عمده ای از کاملا جدا و نامربوط ماهی و سپس رنگ یک رنگ. به اندازه چشم سبز, دندان ها در یک بار شبیه انسان و جوندگان مانند بدون پوست و باله ها کاملا نامتقارن شکل و بلند و نازک دم که به ratfish نام آن حقیقی هستند.

اضافه کردن به این واقعیت است که آن نام لاتین به معنی در بخش "دریا خرگوش" و ماهی ضعیف است و محدود به مبارزه با یک بحران هویت بسیار شبیه آنچه که میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال رفتن را از طریق در حال حاضر. سابق baristas پیشخدمت و حتی روزنامه هایی مانند خودم هستند در مواجهه با از دست دادن یک شغل است که پس از تشکیل بخشی از این هویت است.

چگونه برای مقابله با این دست دادن بیش از حد شخصی و متنوع برای من برای پاسخ به. من فقط می توانم به شما ارائه مشاوره در سه چیز است: چگونه به گرفتن ماهی چگونه به تنها ماندن و چگونه به خودتان صدمه دیده در طول راه را به سمت انجام دو. برای تحقق خود بپرسید Dear Abby.

صدای ذهن

طولانی نیست قبل از این آخرالزمان من در زمان سفر به Puget صدا. من می خواهم به سیاتل مقدار زیادی از زمان و حتی در زمان یک ماهی قزل آلا منشور خارج از سیاتل یک بار, اما من تا به حال زمان زیادی را صرف ماهیگیری Puget صدا.

یادگیری از اشتباهات من, من تصمیم گرفتم برای دیدن چه چیز دیگری در دسترس بود. در سفر اخیر من تا به حال هر قصد و تعقیب ماهی های جدید و اختصاص زمان مناسب برای ماهیگیری به طوری که دقیقا آنچه که من انجام داد. من تا به حال سند چشم انداز از ابتلا به surfperch و rockfish و sculpins و تنها انتشار هر ماهی همراه با مقید کردن احساس وحشت و نگرانی از یک زمستان سرد است.

من صید از تاکوما به اورت تلاش یک دوجین بعضا فرود سواحل و نقاط در طول راه شکستن تنها برای گرفتن شام با دوستان قدیمی من تونی مادالنا و کریستوفر Puckett در سیاتل یک شب. آنها در واقع می خواهم با من بوده است در سفر سال قبل از زمانی که من برای اولین بار می خواهم دیده می شود ratfish به طوری که به نظر می رسید قابل توجه است.

هر چند من گرفتار بسیاری از گونه هدف این ratfish تا به حال فراموش من به آخرین روز از سفر من.

موش!

تحقیق در مورد جلب طریق Fishbrain Pro یک برنامه است که اجازه می دهد تا شما ببینید که چه ماهی گرفتار شده اند و جایی که من حل و فصل در ادموندز عمومی اسکله ماهیگیری به عنوان توقف نهایی در موش نژاد. چند ratfish گرفتار شده بود و وارد Fishbrain که هفته به تنهایی.

دردناکی من شاهد یکی دیگر از ماهی گرفتن و انتشار این ماهی گفت: "کسانی که سمی هستند!" به یک گروه از وحشت تماشاچیان. آنها نیست. با وجود کمی سمی پشتی ستون فقرات ماهی خوراکی است, اگر چه کمی گوشت ratfish حمل گفته می شود برگ های قوی و طعم غذا در دهان ناخوشایند.

با وجود باران دنده رگبار باران از بالا, سنگین مایع مه و بادهای باد آب به صورت من تا به حال سرد من. من شکست برای قهوه و ساندویچ بازگشت با فقط چند ساعت قبل از من تا به حال به بازگشت به خانه.

به عنوان یک ماهی گیر من اغلب می گویند "یکی دیگر از بازیگران" اما هرگز واقعا به معنی. در این زمان من بود و همه آن را بیشتر به معجزه زمانی که چیزی chomped را بر من میگو و من کشیده در یک ratfish. آن را در یک بار زشت ترین و زیبا ترین چیزی که من دیده بودم همه سفر.

این داستان از ratfish مانند دم ratfish کند باید یک نکته: هیچ زیبایی در همه چیز. بروید آن را پیدا کنید.

در ادامه مطلب به صورت رایگان در caughtovgard.com; دنبال در Instagram و Fishbrain @lukeovgard; تماس با ما luke.ovgard@gmail.com. با تشکر از شما برای ادامه حمایت خود را از روزنامه نگاری محلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن