جنگل و منینگ نفع خیریه گلف match — اما بردی 'بسته دهان خود را چاک' شات دزد نشان می دهد

تام بردی تحویل شات از بازی که ساخته شده آن را آسان برای فراموش کردن بقیه از نوسانات. تایگر وودز نداشتم حالا یک

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

تام بردی تحویل شات از بازی که ساخته شده آن را آسان برای فراموش کردن بقیه از نوسانات. تایگر وودز نداشتم حالا یک fairway به دست آورده و یک اندازه گیری کمی از انتقام در برابر فیل مایکلسون.

PGA Tour مجموعه به بازگشت در بیش از دو هفته و این سختی عمل به دنبال دارد.

در دوم و نهایی مسابقه خیریه آورده است که زنده گلف به تلویزیون این نمایشگاه به عنوان سرگرم کننده به عنوان چیزی واقعی است.

جنگل عقب مانده یک مرغک زدن توپ به اندازه کافی نزدیک است که شریک زندگی خود را, Peyton منینگ ندارد برای زدن توپ. که امن 1-تا پیروزی بر مایکلسون و بردی در "مسابقه: لیگ قهرمانان برای خیریه."

هدف این بود که به افزایش 10 میلیون دلار (ایالات متحده) و یا بیشتر برای COVID-19 بودجه امداد و کمک های مالی ارسال شده پول بالا رفتن نسبت به حدود دو برابر این مقدار است.

این ساخته شده برای تلویزیون نمایشگاه را باید به ارزش pay-per-view, مدل, جنگل و مایکلسون استفاده می شود برای $9 میلیون winner-take-all match در لاس وگاس بیش از آخر هفته روز شکرگزاری در سال 2018 که مایکلسون برنده در یک حذفی در زیر چراغ. این احساس مجبور فاقد گفتگوی بورسی و معلوم شد به دلیل مسائل فنی است.

پرتاب در دو NFL نوابغ در بردی و منینگ و این اجازه بینندگان به سوار همراه برای 18 سوراخ در مدال باشگاه گلف در میان چهار تن از بزرگترین ستاره ها در ورزش است.

جاستین توماس تن به تن در یک دوره خبرنگار آوردن مخلوطی از طنز و بینش با مقدار مناسب از کلمات است.

جنگل و منینگ در زمان رهبری در سوم و هرگز سوار یک ساختمان 3-تا سرب در fourballs در جلو نه با منینگ ساخت دو birdies (یکی بود یک شبکه پر).

بردی که شش سوپر باول عناوین بیش از هر NFL quarterback در تاریخ در زمان ضرب و شتم در رسانه های اجتماعی و در پخش غرفه از Charles Barkley که دو بار ارائه شده 50.000 دلار از پول خود را به سمت امور خیریه اگر بردی فقط ضربه سبز همتراز 3. او از دست رفته تا کنون حق آن خواهد بود قابل مقایسه با یک پاس که فرود آمد و سه ردیف به ایستد.

New Orleans Saints مربی شان Payton وزن در توییتر با اشاره به بردی امضای به عنوان یک عامل رایگان با Tampa Bay گفت: او دوست داشت "فلوریدا" بردی بسیار بهتر است.

بروکس Koepka ارائه شده $100,000 اگر بردی می تواند فقط یک پر.

یک شات بسته هر کس ،

ذهن هرگز که بردی تا به حال به یک مجازات رها کردن قبل از برگشت به fairway در par-5 هفتم. با خود چهارم شات با Barkley سوزن او خستگی ناپذیر بردی قرار شات فرود آمد فراتر از پین و چرخید و پشت به جام.

"دهان خود را بسته چاک" گفت: بردی که میکروفون قطعه dangled کردن پشت شلوار خود را.

جنگل هنوز هم فکر کرد که او برنده سوراخ با یک 25-پا عقاب زدن توپ که به جای چرخید سخت کردن پشت لب. همه که و آنها به پایان رسید تا نصف سوراخ.

کمک های مالی برای COVID-19 بودجه امداد نگه داشته تا ستون و سرگرمی متوقف نمی حتی به عنوان باران بازگشته است. آن را ناشی از 45 دقیقه تاخیر در آغاز و به عنوان جنگل گفت: در محدوده عمل "من به طور معمول نمی بازی در شرایط شبیه به این."

مایکلسون آورده خود را "ببر قاتل" ور رفتن معمولا گفته می شود که به ساقه 64 در نقش ونگار ریگی دادن ساحل در سال 2012 آخرین بار آنها در فینال گروه در تور PGA. جنگل شات که 75 روز است. آن را کمک نمی کند Lefty با چند مهم مرغک putts به میدان مسابقه هر چند او نورد در 15-پا پر زدن توپ به اقامت 1 را با دو بازی.

نه بازگشت به اصلاح شد متناوب شات — همه بازیکنان ضربه توپ را روی گوه عکس و آن را جایگزین شات از وجود دارد. آن را کلیدی برای quarterbacks برای پیدا کردن fairway برای جوانب مثبت به آمار عکس به سبز و بردی آمد از طریق تا 18.

جنگل در حال بازی برای اولین بار پس از فوریه. 16 هنگامی که او به پایان رسید گذشته در Riviera در لس آنجلس. او تصمیم گرفت به بازی بعدی چهار هفته با پشت خود احساس درست و مناسب و پس از آن همه گیر تعطیل گلف و ورزشی در سراسر جهان است.

جنگل نگاه تیز برای بیشتر قسمت ها با بازی خود و کلمات خود را. مایکلسون در پنجم سوراخ خواسته جنگل خود را به علامت توپ از برخی 80 متری.

"شما می خواهید من به علامت با ایالات متحده باز مدال" گفت: جنگل سه بار قهرمان فقط عمده مایکلسون نشده به دست آورد.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"آیا شما یکی است ؟ من به برخی از آنهایی که نقره ای" مایکلسون گفت: با اشاره به رکورد شش نفر دوم پس از اتمام.

مایکلسون افتخار در مورد گرفتن جنگل را در خانه اش در دوره مدال و در حال حاضر خود را در تلویزیون مسابقات در 1 حتی با گرفتن هر یک کمک کوچک. مایکلسون می گوید او کمی عصبی در مقابل نه تا زمانی که او در بر داشت خود را شیار رانندگی سبز در par-4 11th با بردی ساخت 20-بالا و پایین صفحه برای عقاب که خود را شروع رالی.

"فیل گفت که او عصبی است. من می دانم که تام و من به مقایسه یادداشت ها" منینگ گفت. "به پشت طناب در این بچه ها' جهان در این عرصه با آنها این واقعا یک تجربه خاص. من راحت نیست ، دانستن 20 میلیون دلار مطرح شد و کمک به مردم رفتن را از طریق بار دشوار آن را یک افتخار برای دعوت شود.

"این چیزی است که من همیشه به یاد داشته باشید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب