'مبارزه را متوقف کند!' آتلانتا آزمون هوشیاری به سرعت تبدیل مرگبار - Sun, 14 Jun 2020 PST

آتلانتا – یک دقیقه Rayshard بروکس چت شد همکاری با پلیس آتلانتا گفت که او می خواهم تا به حال یک زن و شوهر از ن

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

آتلانتا – یک دقیقه Rayshard بروکس چت شد همکاری با پلیس آتلانتا گفت که او می خواهم تا به حال یک زن و شوهر از نوشیدنی برای جشن تولد دختر خود و موافقت خود را برای یک نفس تست. بعدی آنها بر روی زمین و دست و پنجه نرم کردن بیش از یک تیزر قبل از بروکس در زمان تفنگ بی حس کردن و زد.

ثانیه بعد سه اثر شلیک گلوله صدا و بروکس سقوط مرگباری زخمی شدند.

آتلانتا پلیس تصویری یکشنبه منتشر شد نشان به ظاهر روال هوشیاری بررسی خارج از وندی رستوران است که به سرعت چرخید و خارج از کنترل در تیراندازی. کشته شدن 27 ساله در برخورد با دو افسر پلیس در اواخر جمعه شعلهور آتشین تظاهرات در آتلانتا و باعث شد رئیس پلیس استعفای.

پلیس گفت: این اداره خاتمه یافته افسر گرت Rolfe که اخراج کشنده عکس و افسر Devin برازنان قرار داده شد در اداری وظیفه. Rolfe کار کرده بود برای این گروه از اکتبر 2013 و برازنان از سپتامبر سال 2018 است.

مقامات اعلام کرد که 10.000 دلار پاداش برای اطلاعاتی پیدا کردن کسانی که مسئول تنظیم به آتش وندی رستوران در صحنه تیراندازی. شعله های آتش سوخته رستوران اواخر روز شنبه پس از تظاهرات رشد آشفته. این تظاهرات باعث 36 بازداشت.

بیش از 100 نفر برخی از ورزشی چتر و دنده باران پس از باران, اعتراض مسالمت آمیز در سایت یکشنبه شب. پلیس مسدود شده و برخی از خیابان های جانبی کاهش ترافیک در این منطقه به عنوان مردم برگزار شد ،

دو افسر' دوربین های بدن و فاصله نصب دوربین های خود را در اتومبیل های گشت نشان داد آنها صرف بیش از 40 دقیقه مسالمت آمیز بازجویی بروکس. مبارزه با فوران زمانی که آنها سعی دستبند بروکس.

اندی هاروی رئیس پلیس انیس تگزاس است که در کتاب نوشته شده و توسعه یافته آموزش در جامعه محور گفت: این لحظات می تواند به نوبه خود در یک دوم تقسیم شد.

"لحظه ای که شما قرار دادن دست خود را بر روی کسی است که وقتی کسی تصمیم می گیرید که آیا به پیروی و یا مقاومت در برابر" هاروی گفت. "این چیزی است که اتفاق افتاده است در آتلانتا."

گرجستان دفتر تحقیقات را ارائه یافته های تحقیقات خود را به دادستان. Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد در بیانیه ای گفت: یکشنبه او امیدوار است برای رسیدن به یک تصمیم در اواسط هفته در مورد اینکه آیا به اتهامات علیه ماموران.

افسران نامیده می شدند در اواخر جمعه بیش شکایت از یک ماشین مسدود کردن رستوران را از طریق درایو خط. برازنان وارد اولین و پیدا بروکس به تنهایی در ماشین ظاهرا در خواب. بروکس توافق به حرکت اتومبیل خود را نشان داد مجوز و Rolfe وارد دقیقه بعد برای انجام یک هوشیاری را بررسی کنید.

"من می دانم که شما فقط انجام کار خود را" بروکس می گوید در فیلم پس از رضایت به نفس تست. او با اشاره به جشن تولد دختر خود و می گوید: "من فقط به حال چند نوشیدنی که همه."

Rolfe را بگویم بروکس نتایج هر چند بدن خود دوربین ثبت بازخوانی دیجیتال از 0.108 – بالاتر از 0.08 گرم الکل خون محتوا در نظر گرفته شده بیش از حد مست به رانندگی در گرجستان است.

"همه حق من فکر می کنم شما تا به حال بیش از حد به نوشیدن به رانندگی" Rolfe بروکس می گوید. "قرار دادن دست خود را پشت سر خود را."

این ویدئو نشان می دهد هر یک افسر را نگه دارید از یکی از بروکس' مچ دست به عنوان Rolfe تلاش می کند تا با دستان بسته او. بروکس در تلاش برای اجرا و ماموران او را به زمین.

"توقف جنگ!" یکی از افسران yells.

یکی از داش دوربین های ثبت شده روبرو می شوند. به عنوان بروکس دعوا ایستاده برازنان پرس یک تیزر به پای او و تهدید به بی حس کردن او را. بروکس گربس تیزر و آن را می کشد دور. مبارزات او به پا خود را در این تیزر را در دست خود و شروع به در حال اجرا.

Rolfe آتش سوزی خود تیزر و yelp شنیده می شود بالاتر از سلاح الکتریکی صدای ترق و تروق. Rolfe اجرا می شود پس از بروکس و ثانیه بعد سه اثر شلیک گلوله صدا.

هر دو افسران بدنه دوربین شد زدم به زمین در مبارزه و هیچ یک از این چهار دوربین های پلیس دستگیر تیراندازی. فیلم منتشر شده از وندی دوربین های امنیتی نشان داد بروکس به نوبه خود و نقطه یک شی در دست خود را در یکی از افسران بود که مراحل را پشت سر او. افسر تساوی تفنگ خود را و آتش سوزی.

"همانطور که من به دنبال او تبدیل شده و شروع به شلیک تیزر در" Rolfe گفته سرپرست پس از تیراندازی در یک ضبط مکالمه. "... او قطعا انجام آن شلیک در من حداقل یک بار."

GBI سخنگوی نلی مایل در روز یکشنبه گفت که او نمی تواند تایید کند که آیا بروکس اخراج تیزر.

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف روز شنبه گفت او را باور نمی کند تیراندازی توجیه بود. رئیس پلیس اریکا سپر که عضو گروه به عنوان یک ضرب و شتم افسر در سال 1995 استعفا داد.

بروکس' مرگ ملتهب احساسات خام در آتلانتا و در سراسر ایالات متحده پس از 25 ماه مه بازداشت پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

برخی از مقامات دولتی مورد سوال که آیا تیراندازی بروکس بود که به وضوح سوء استفاده به عنوان فلوید مرگ پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو به گردن او.

"سوال این است که مظنون به آتش تیزر, آنچه باید افسر باید انجام شود؟" به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم اسکات از ایالت کارولینای جنوبی گفت: CBS' "چهره ملت است." اسکات سنا را تنها سیاه جمهوری خواه بروکس گفت: مرگ "است که قطعا بسیار کمتر روشن یکی از آنهایی که ما دیدیم با جورج فلوید و چند آنهایی که دیگر."

استیسی آبرامز سابق دموکرات مجلس که به دست آورده شهرت ملی رسید در حالی که در حال اجرا برای فرماندار در سال 2018 گفت: "وجود یک مشروعیت به این خشم" بیش بروکس' مرگ است.

L. کریس استوارت یک بروکس, وکیل خانواده گفت: این افسر که او باید به اتهام "ناموجه استفاده از نیروی مرگبار که در برابر قتل است."

استوارت گفت که بروکس یک پدر چهار روز جمعه تا به حال جشن هشتم تولد یکی از دختران خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن