مرد مظنون به شکستن را به خانه سابق با تبر arraigned در حمله به اتهامات - Thu, 02 Jul 2020 PST

یک اسپوکن مرد التماس کرد گناه نیست به حمله و سرقت اتهامات پس از گفته شکستن به خود در قوانین خانه روز او برای ث

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

یک اسپوکن مرد التماس کرد گناه نیست به حمله و سرقت اتهامات پس از گفته شکستن به خود در قوانین خانه روز او برای ثبت طلاق و تلاش برای خفه کردن پدر در قانون.

Carl J. اشنایدر, 33, شد arraigned در اتهامات از درجه اول خشونت سرقت و در درجه دوم خشونت حمله در روز سه شنبه. اشنایدر کاهش یافته است به اظهار نظر در این مورد است.

در بعد از ظهر از 15 ژوئن اشنایدر نشان داد و اعلام نشده خود را در قوانین' خانه در نزدیکی هفت مایل در شمال Spokane با توجه به سوابق دادگاه.

اشنایدر و همسرش که 3 ساله و پسر از هم جدا در سپتامبر 2019. پس از جدایی زن و شوهر را به زندگی با مامان و مادر و ناپدری.

فقط قبل از 4 بعد از ظهر با همسر شنیده ام یک ماشین با شدت بهم زدن درب خود را در خارج از خانه با توجه به سوابق دادگاه. او گفت که پلیس او را دیدم اشنایدر راه رفتن به سمت جلو درب خانه. دانستن اشنایدر بوده است در خدمت طلاق پیش از آن روز او قفل شده است و درب جلو برای جلوگیری از او را از آمدن داخل.

پس از بازداشت اشنایدر گفت که او تا به حال به نام همسر خود را در روز قبل از آن برای دیدن پسر خود را به خاطر او تا به حال نه دیده می شود که کودک در سه هفته و با توجه به سوابق دادگاه.

"کل این سناریو زمانی شروع شد که پدربزرگ و مادربزرگ در زمان فرزند خود را که او سهام خود و حاضر به دادن کودک از عقب گفت:" اشنایدر وکیل جو Kuhlman.

"قرار بود آن را به او مسکونی زمان بود که توافق توسط طرفین است."

همسر و سپس در زمان پسر او را به زیرزمین به زودی پس از اشنایدر وارد به حذف او از این وضعیت است. در حالی که در زیرزمین او شنیده ام او را پدر می گویند: "شما در مشکل بزرگ اگر شما انجام این کار است" و سپس صدای شیشه ای بسیار مخربی زن به پلیس گفت.

در قانون گفته پلیس او را دیدم اشنایدر به نظر می رسد در پشت درب های کشویی شیشه ای قبل از اشنایدر با استفاده از یک تبر برای شکستن شیشه با توجه به سوابق دادگاه.

اشنایدر گفت که پلیس او هشدار داد پدر در قانون سه بار او را به شکستن درب قبل از شکستن شیشه است.

اشنایدر وارد خانه انداخت و تبر روی زمین پدر در قانون پلیس گفت. به پدر گفت: او ترسیده بود اشنایدر سعی خواهد کرد برای صدمه زدن به شخص دیگری در خانه, بنابراین او تلاش جسمی شامل او. که زمانی که اشنایدر زدم پدر به زمین و شروع به زدن او با توجه به سوابق دادگاه.

زمانی که پلیس وارد اشنایدر بود در بالای پدر با اسلحه خود را در اطراف گردن خود را با توجه به پلیس.

افسر Garth Craigen گفت به اعتقاد او اشنایدر به "فعال قتل" او با توجه به سوابق دادگاه. Craigen با استفاده از یک تیزر در اشنایدر که پس از آن منتشر شد که پدر در قانون.

پدر در قانون در نظر گرفته شد به مشیت مقدس خانواده در بیمارستان به درمان برای صدمات خود را. قربانی, پسر دیوید Shadden گفت: پدر خود را صرف دو روز در بیمارستان است.

"او خوب در حال حاضر," Shadden گفت. "او فقط زیبا کبود است."

پس از بازداشت اشنایدر پلیس گفت که پدر در قانون ضربه او را برگشت و هر زمان که اشنایدر سعی کنید تا پدر او را به عقب کشیده پایین. اما خانواده مقتول گفت: آنها از این حادثه بسیار متفاوت است.

"ما به طور فعال تلاش برای فشار برای اقدام به قتل به اتهام" Shadden گفت. "من صادقانه بر این باورند که اگر او اجازه داده شده است در خانه ما شده اند به دنبال در یک قتل, وضعیت است."

Kuhlman اشنایدر را وکیل گفت: "هیچ پایه و اساسی برای اقدام به قتل است."

اشنایدر منتشر شد در $75,000 وثیقه و اجازه داده بود به بازگشت به خانه اش در Worland, وایومینگ, در حالی که او در انتظار محاکمه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن