Q&A: جدید بیشتر اسپوکن لیگ مدیر کن VanSickle مورد بحث دولت از لیگ (قسمت 1) - سه شنبه, 02 ژوئیه سال 2020 PST

این خواهد بود یک گیج کننده سال برای بیشتر اسپوکن لیگ بدون در نظر گرفتن بحران بهداشت عمومی. دولت جدید طبقه بندی

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

این خواهد بود یک گیج کننده سال برای بیشتر اسپوکن لیگ بدون در نظر گرفتن بحران بهداشت عمومی.

دولت جدید طبقه بندی معیارهای مجاز چندین عضو مدارس به رها کردن یک کلاس باعث تجدید در لیگ و پنج مدرسه از لیگ شمال برای پیوستن به GSL برای تمام رشته های ورزشی تشکیل یک 4A/3A/2A لیگ.

در ماه آوریل سازمان لیگ – ساخته شده از مدارس عضو مديران و مدیران ورزشی – تقسیم کار GSL/منطقه 8 مدیر به دو موقعیت برای سال تحصیلی آینده. گیاه Rotchford که استفاده می شود برای پر کردن در هر دو سمت باقی ماند به عنوان منطقه 8 مدیر. پس از یک جستجوی گسترده ای به تازگی بازنشسته دانشگاه ورزشی دبیرستان مدیر کن VanSickle نامگذاری شد GSL مدیر.

چند اگر هر گونه در منطقه به عنوان نهادی دانش اسپوکن high school sports به عنوان VanSickle به عنوان سفر خود را از بودن یک بت برای U-سلام تیم بیس بال به عنوان یک نوجوان به دبیرستان روز در این شهر در لیگ و لیگ مرز و سال به عنوان مربی و مدیر گواه خواهد شد.

در زیر قسمت 1 از یک ویرایش پرسش و پاسخ با ورودی GSL مدیر و یک "دولت از GSL" به عنوان رویکرد ما نامشخص فصل پاییز است. قسمت 2 ظاهر خواهد شد در روز دوشنبه edition.

سخنگوی-نقد و بررسی: این را باید به چالش کشیدن زمان را در تلاش های جدید مانند این.

کن VanSickle: من فقط هیجان زده در فرصت و من به نوعی آمار زمین در حال اجرا با برخی از ایده های. من شنیده ام از مدیران ورزشی و چیزهایی که آنها می خواهم برای دیدن و من فکر کردم این یک زمان مناسب برای ایجاد برخی از تغییرات مثبت با پنج مدارس جدید در حال آمدن به لیگ برتر.

S-R: صحبت از تغییرات نام تجاری جدید منتشر شده در هفته گذشته به نظر می رسد بزرگ است.

KV: من فقط احساس کردم که در حال حاضر زمان به نام تجاری جدید از GSL و آمد تا با یک آرم های مختلف از ما تا به حال برای یک مدت زمان طولانی. آن را در خدمت ما هست اما من فقط احساس می کردم که ما نیاز به چیزی است که بهتر نمایندگی لیگ ما در حال حاضر در جوامع در لیگ ما.

من رسیدم به مدیران ورزشی و پرسید که چه خواهد نماینده جامعه خود را به طوری که مردم با دیدن آرم آنها برو "آه که چنی' و 'که پولمن" و من برخی از بازخورد بزرگ از آنها. چند تا از نمادهای, من واقعا احساس می کنم مثل نمایندگی کاملا چند از جوامع ما.

من می خواستم همه نه تنها در مدارس بلکه مربیان, تبلیغات, مردم در جوامع مختلف در حال حاضر به احساس مانند, " هی, ما همه بخشی از GSL.' ما میخوایم یک چند ترفند برای آن اما واقعا خوشحال با آنچه در آن است رفتن به نمایندگی.

S-R: شما نیست بازنشسته برای بسیار طولانی است.

KV: Ha. من می دانستم که گیاه بود و پله پایین. زمانی که گیاه شروع به کار نه سال پیش ما نمی باید به عنوان بسیاری از مدارس و آن را به عنوان پیچیده به انجام هر دو بخش است.

در ابتدا من فقط قرار بود انجام شود اما زمانی که COVID آمار در ماه مارس, من تا به حال مقدار زیادی از زمان به فکر می کنم در مورد آن. من نمی دانم که آن را تا کنون از بین می رود اما من هنوز هم که شور و شوق برای کار با کودکان, کمک به کودکان و نوجوانان است. من بیشتر در مورد آن فکر و صحبت با گیاهان دارویی – فلسفی گیاه و من در همان صفحه – من مثل شما می دانم که این را به من یک فرصت عالی برای کار در کنار گیاه و نوع آوردن شخصیت خود من به این کار است.

S-R: روابط کاری خود را در لیگ تا به حال به مهم است.

KV: ما باید فوق العاده مدیران ورزشی در GSL و علاوه بر این از GNL مدیران ورزشی – آنها فقط مناسب در سمت راست واقعا پیشرفته ما ، ما یک گروه بزرگ از مردم که واقعا در مورد مراقبت از بچه ها متوجه ارزش دو و میدانی. همه آنها آن را دریافت و همه را در همان صفحه. اصول تمام شده است ، آنها را کودکان و نوجوانان برای اولین بار و می خواهید چه چیزی برای آنها بهتر است.

S-R: چگونه است که همه گیر نهفته خود را انتقال?

KV: ما نیاز به حامیان مالی ما و مردم است که پشتیبانی از GSL و ما دو و میدانی ما به آنها نیاز دارید در حال حاضر بیشتر از همیشه. من می خواهم به مردم درک کنند که بچه های ما به شما نیاز دارید در حال حاضر و واقعا هر چیزی شما می توانید به عنوان یک حامی کمک به حمایت از GSL و همه بچه های ما.

S-R: واکنش شما چه بود به دستورالعمل ها برای بازگشت به بازی که WIAA صادر شده در هفته گذشته ؟

KV: این WIAA انجام داده است یک کار فوق العاده از برقراری ارتباط با مدیران ورزشی تطبیق فدراسیون ملی مدارس' دستورالعمل ها و انتقال آنها به دولت واشنگتن از دادن دستورالعمل به نه تنها ما مدیران ورزشی بلکه برای مربیان است.

ما تا به حال متخصصان پزشکی در آن کمیته های ما تا به حال ورزشکاران در آن کمیته. ما صحبت کردن در مورد امکان مقررات و چیزهایی که ما می خواهم که به انجام آن را به امن برای ورزشکاران ما و پرسید: "چه شما فکر می کنم ؟" و او مانند " من فقط می خواهم به بازی.' و او می رود " اگر من محدودیت و یا من را مجبور به پوشیدن یک ماسک و یا من به شما می دانید, پاکسازی مسائل من میخوام آن را انجام دهد چرا که من می خواهم به بازی.'

بنابراین همه متعهد به ما ورزشی فصول و مطمئن شوید که آنها امن و بچه ها باید فرصت را به رقابت بپردازند. اگر ما به ایجاد تنظیمات ما در حال رفتن به انجام این کار است. این WIAA گفت: ما ممکن است مجبور به تغییر برخی از ورزش شاید ما تغییر جدول زمانی اما همه متعهد در کشور ما به ارائه دو و میدانی و فعالیت های برای کودکان و نوجوانان ما از آنجا که ما متوجه اهمیت آن در کل سیستم آموزشی.

S-R: اگر مدارس در واقع باز در سقوط آن را آسان تر به پیش بینی برخی از ورزشی که بیش از دیگران با توجه به تماس فیزیکی و نزدیکی.

KV: در آن زمان بسیاری از این کار انجام شد حداقل در اسپوکن منطقه ما تعداد آنها به دنبال خوب است. و بنابراین امید ما بود 'سلام اگر ما می تواند ادامه یابد و ما می توانیم به سه مرحله... و شروع توپ نورد. پس از آن ما می توانید ببینید شاید داشتن فوتبال ما به مرحله 4 شاید اتفاق می افتد که در ماه سپتامبر (اواسط سپتامبر. شاید به جای داشتن یک 10-بازی فصل ما باید هشت بازی فصل.

اما متاسفانه تعداد ما در حال رفتن است. ما نیاز به تعداد ما از موارد به پایین در اسپوکن منطقه به مرحله 3 برای بسیاری از ما, ورزش, و سپس در نهایت شما می توانید به مرحله 4. اما WIAA است گفت: "شاید ما باید به دست انداز فوتبال کمی. شاید ما باید به آن حرکت می کند.' پس وجود دارد بسیاری از گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد. شما می دانید شاید فوتبال اتفاق نمی افتد این سقوط که شاید ما می توانید انجام دهید چیزی است که امیدوارم پس از این فصل بسکتبال. شاید ما دست انداز بهار ورزش کردن کمی.

همه متعهد به داشتن تمام ورزش برای همه بچه ها اما بدیهی است که این اعداد باید برای مطابقت با آن است. آن را نمی ممکن است نگاه همان در هر شهرستان.

S-R: فکر می کنم بازی در یک فصل فوتبال میباشد نه تنها از ورزشی نظر از یک کسب و کار نظر هست ؟

KV: من فکر می کنم که چرا از آن بسیار مهم است در حال حاضر که ما حامیان ما برای لیگ و مردم است که پشتیبانی از تمام لیگ ما فعالیت است. فوتبال تولید مقدار زیادی از پول برای ما لیگ. به همین دلیل من معتقدم WIAA کار می گویند اگر ما نمی توانیم فوتبال در پاییز هنگامی که می کنیم ؟ هنگامی که ما می توانید آن را به کسانی که بچه ها یک فرصت برای شرکت در ؟

اما ما همچنین نیاز به تبلیغ ما و حامیان ما برای حمایت از ما کل لیگ و تمام برنامه های ما به طوری که ما می تواند همچنان به بازی همه ما و همه متعهد به آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن