نامه: بیا با هم برای نجات مپلوود طبیعت مرکز

نجات مرکز طبیعتبا استفاده از SARS-CoV-2/COVID-19 pandemic برای پچ کردن فقیر شهرستان مدیریت شهرستان مپلوود تصمی

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

نجات مرکز طبیعت

با استفاده از SARS-CoV-2/COVID-19 pandemic برای پچ کردن فقیر شهرستان مدیریت شهرستان مپلوود تصمیم گرفته است به شاتر طبیعت خود مرکز است. وجود نداشت و شورای شهر, بحث, بدون, درخواست از ورودی از کسانی که حمایت از طبیعت, مرکز هیچ ورودی از شهروندان مپلوود فقط عملا تصمیم شهردار شهرستان و مدیر.

در ژوئن 2019 در شهرستان مپلوود مدیر تلاش برای رول نظارت مرکز طبیعت به YMCA یک نهاد بدون مدیریت زیست محیطی تجربه. که در نهایت شکست خورده است.

در ماه جولای سال 2019 شورای شهر تصویب یک طرح جامع برای مرکز طبیعت "به منظور افزایش آگاهی و درک از زمین و آب و حیات وحش منابع; به توانمند سازی جامعه برای تبدیل شدن به جانشین محیط زیست است." که به نظر می رسد دیگر با توجه به شهرستان مپلوود.

در ماه ژوئن سال 2020 با استناد به یک پتانسیل 1 میلیون دلار کسری شهردار است که به دنبال کاهش بودجه و اذعان می کند هیچ دوراندیشی به ایجاد هر نوع "بودجه اضطراری" برای اطمینان از سالم جامعه در زمان بحران.

همه ما در حال صدمه زدن به. ما همه تلاش. بیشتر از همه ما نیاز به اتصال. ما نیاز به ارتباط با ما همسایه شهرستانها نیاز به ارتباط با شهروندان خود و همه ما باید با محیط اطراف ما.

آن است که جهل ما از محیط زیست ما نادیده گرفتن علائم هشدار دهنده فقدان رهبری و اینکه بیش از حد از خود راضی به مراقبت است که ما را در این بیماری همه گیر. در حال حاضر زمان آن را نادیده گرفت. در حال حاضر زمان برای در آغوش یکدیگر و بهتر درک جهانی که در آن زندگی می کنیم.

در مپلوود طبیعت مرکز تاسیس شد توسط رای دهندگان همه پرسی MNDNR بودجه رامزی/شهرستان واشنگتن کمک های مالی و تعداد بی شماری از شهروندان نگران از سراسر منطقه مترو برای ترویج برنامه های زیست محیطی, آموزش نسل های آینده و مردم است. آن را دوباره زمان برای جامعه به گرد هم می آیند برای نجات طبیعت مرکز.

موفق باشید مپلوود. من ممکن است حمایت از خط پایین خود را ... اما من حمایت خود را از طبیعت مرکز واقعی شهری واحه.

دیوید Hipple, St. Paul
نویسنده است یک داوطلب در مرکز طبیعت

بیشتر چک های پس زمینه

این صفحه حاوی نامه پس از نامه توصیف تلفات که گستاخ خشونت اسلحه exacts در این کشور است. در حال حاضر ما بیداری به نیاز فوری به پلیس اصلاحات شایان ذکر است که گسترش سلاح های هسته ای و سوء استفاده از اسلحه در این کشور تا حد زیادی منجر به حوادث مرگبار پلیس برخورد.

سهولت دستیابی به اسلحه در اینجا به این معنی است که آنها اغلب تا پایان در دست جنایی خطرناک نفر است. پلیس به احتمال زیاد به برخورد تهدید مرگبار در اینجا از در کشورهای دیگر مانند انگلستان و نروژ است. این واقعیت همراه با مقدار محدود تر آموزش در اینجا از در دیگر کشورها منجر به تعصب نسبت به تیراندازی در بخشی از افسران و در واقع آموزش های خود را اغلب بر بقا به جای متنوع تر رفتار است.

بسیار سخت محدودیت مالکیت اسلحه وجود دارد که در کشورهای توسعه یافته دیگر در دسترس نیست به ما در ایالات متحده به دلیل حقوق ما بهآنها تحت متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده. بنابراین ضروری است که ما همه ما می توانیم مطمئن شوید که آن دستیابی به سلاح گرم هستند واجد شرایط خود را به آنها.

هر خرید یک اسلحه در این کشور باید موضوع را به بررسی زمینه های جنایی. به دلیل ضعف در قوانین فعلی ما تقریبا 20 درصد نیست با توجه به Everytown For Gun Safety. علاوه بر این شهروندان باید توانایی به درخواست دادگاه به طور موقت حذف سلاح از کسی تلقی یک خطر برای خود و یا دیگران به عنوان ارائه شده در پرچم قرمز قانون است. لطفا مطمئن شوید که نامزد شما رای در نوامبر پشتیبانی از این اقدامات است. این بخشی از تغییر شیوه های پلیس و خیابان های امن تر برای همه ما است.

مهدی جان Barden, دریاچه قبل

نه دشمنان

مینیاپولیس اداره پلیس مجوز ماموران به نمایندگی از این اتحادیه شناخته شده به عنوان افسران پلیس فدراسیون مینیاپولیس. رئیس این اتحادیه است باب کرول (پس از 2015).

کرول رهبری داده است به اعضای این اتحادیه نمایندگی در مورد روال مذاکرات قرارداد و او نیز ارائه نمایندگی برای افسران رو انضباطی بررسی خاص خود اقدامات مربوط به وظایف خود را به عنوان افسر پلیس.

کرول می برد وفادار حمایت از اتحادیه پلیس در درجه اول با مشخص مافوق خود را به عنوان دشمنان طبیعی رتبه-و-فایل-پلیس است.

و در حال حاضر رتبه-و-فایل-پلیس خود را تحت موشکافی چون باب Kroll مشاوره آنها را به دنبال پلیس تاکتیک های رها شده در سنگ قبر, آریزونا, یک صد سال پیش.

پلیس در مینیاپولیس و نه در هر حوزه قضایی نباید ترس از همسایگان خود است. آنها باید به استقبال آنها را به عنوان دوستان و دفاع از آنها را فراتر از خود سوگند جدی به عنوان وظیفه خود را نیاز دارد. آنها خواهد شد پاداش مهربانی و پیدا کردن خوش آمدید هر روز در جوامع آنها خدمت می کنند.

مینیاپولیس پلیس نیاز به نشان می دهد جامعه اعتماد با پیدا کردن یک اتحادیه جدید رهبر است که به رسمیت می شناسد که دوستی از مردم به آنها خدمت می کنند به مثابه یک جامعه جدانشدنی محدود با هم.

دیو Grimsrud, St. Paul

این نیست که در مورد از بین بردن تاریخچه. آن را در مورد آموزش آن

انجام برخی از مجسمه های سراسر کشور و یک حق در اینجا در St. Paul واقعا نیاز به پایین آمده است ؟ در یک کلمه بله!

به عنوان کریستف کلمب مجسمه کشیده شد به زمین در کنگره آمریکا در سنت پل در ژوئن 10, من شنیده ام این واژه و بیش وجود دارد: یک فرآیند برای حذف مجسمه. چرا آنها فقط آن را راه درست است ؟ چرا آنها به دنبال روند ؟

خوب من یک سوال ساده: چه اتفاقی می افتد اگر وجود دارد در واقع نبود یک روند ؟ به طور جدی. چه اتفاقی می افتد اگر به سادگی وجود دارد هیچ فرایند در محل به حذف یک مجسمه از محوطه کنگره?

من می توانم آن را یک گام بیشتر و بپرسید چه اتفاقی می افتد اگر دولت در واقع تصمیم به یک فرآیند برای حذف یک مجسمه مهم نیست که چقدر وحشتناک محتوا ؟ خواهد که ذهن خود را تغییر دهید? می تواند که فقدان کامل یک صدا و یا گزینه درایو بسیاری از مردم برای گرفتن امور به دست خود خود را ؟ فرضی ،

خوب حدس بزنید. نبود یک فرایند است. کنگره منطقه ای معماری و برنامه ریزی که مسئولیت نهایی برای این کار مطلقا هیچ فرایند در محل در همه برای حذف یک بنای تاریخی است. هیچ چیز. هیچ چیز در همه و آنها هرگز. آنها اذعان دقیقا این هفته گذشته در یک جلسه. باید آنها را تحمل هر گونه مسئولیت برای مردم تصمیم گیری به دست خود خود را ؟

البته CAAP مدیره اذعان دارد که در حال حاضر آنها نیاز به یک فرایند و با شکوه است. این بسیار مهم است و من هیجان زده هستم که آنها در حال ساخت این حرکت. براوو به تمام اعضای هیئت مدیره برای ساخت این تماس و به CAAP رئیس هیئت مدیره و زمان ستوان فرماندار پگی فلاناگان در خاص است. اما آنچه در مورد مردم از این دولت که خواسته ها و مطالبات رفت و توجهی نشد برای چندین دهه ؟ چه در مورد کسانی که دیدم یک شکل بر روی یک پایه است که بر اساس یک افسانه و یا حتی بدتر از یک دروغ ؟ من حدس می زنم آنها فقط باید آن را قبول کند. اگر چه این رقم به یک نسل کشی قاتل و قاچاقچی چگونه در مورد آن ؟ خواهد ساخته شده اند که تفاوت ؟ فرضی ،

های زیادی وجود دارد که برخی از آمریکایی ها نمی دانند که در مورد کریستف کلمب دیگر از 1492 و قایقرانی اقیانوس آبی. خوب این نیست که در مورد از بین بردن تاریخچه. آن را در مورد آموزش آن و آن را در مورد زمان همه ما یادگیری چیزی جدید. راستش من می دانم که برای برخی از این خشن است زیرا ما آموخته است که این اسطوره ها به عنوان کودکان. من که. اما زمانی که ما در واقع شنیدن حقیقت تاریخی آن را صادقانه کمک به ما را بهتر از آمریکایی ها. بنابراین پاسخ این است که بله برخی از مجسمه ها نیاز به پایین آمدن.

ما چیزهای زیادی برای بحث در مورد.

این همان چیزی است که مخروط در سنگ گرانیت در این مجسمه در نزدیکی مینه سوتا در کنگره آمریکا: "به کریستف کلمب کاشف آمریکا". به میلیون ها نفر از مردم بومی اینجا برای 10000 سال قبل از آن که قطعا بوده است و به قبلی کاشفان که وارد صدها سال قبل از او آنها را به التماس متفاوت. گاهی اوقات حقیقت و تاریخ مهم نیست اگر شما می توانید نسخه خود را از جنس برنز و سنگ.

جک برنج, مینیاپولیس
نویسنده دفاع جنایی وکیل در خیابان که نشان دهنده یکی از این افراد به عنوان مظنون در شکوه از کریستف کلمب مجسمه در مینه سوتا غیرقانونی در خیابان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن