Dear Abby: دیدن پسر قاتل به رایگان باز می شود زخم های قدیمی برای خانواده

DEAR ABBY: پسر من کشته شد و چهار سال پیش توسط یک قرار ، با وجود 10 سال حکم قاتل از زندان آزاد شد این ماه است.م

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

DEAR ABBY: پسر من کشته شد و چهار سال پیش توسط یک قرار ، با وجود 10 سال حکم قاتل از زندان آزاد شد این ماه است.

مجرم و پسر من تا به حال برخی از دوستان مشترک. زمانی که من بر روی محکوم manslaughterer را در Facebook صفحه او بسیاری از مردم تبریک و استقبال از او را به خانه.

قاتل است نه یک بار عذرخواهی کرد و یا نشان داده ندامت. او در خانه حبس برای شش ماه قبل از اینکه او محکوم به قتل نفس است و در آن زمان او آغشته به دوست دختر خود را به جای تفکر در مورد ویرانی او ایجاد می شود ، پسر من هرگز یک خانواده است.

به جای اعلام به Facebook با دوستان و خانواده که او را در راه خانه خود را و است که او در خانه است و من احساس می کنم او باید نگه داشتن دهان خود را بسته و یک زندگی آرام. من نمی توانم باور است که قاتلان و متجاوزان دریافت احترام و تبریک هنگامی که آنها دوباره وارد جامعه است. آیا مردم به رسمیت نمی شناسد ویرانی است که باعث شده است به زنده ماندن اعضای خانواده قربانی ؟ و یا انجام آنها دیگر مراقبت تا زمانی که چیزی شبیه به این ها اثر می گذارد و خانواده خود را? — نکنه دوباره در کنتاکی

عزیز نکنه دوباره: لطفا من را قبول همدردی در غم از دست دادن پسر خود. هیچ چیز می تواند به دور از درد از دست دادن یک کودک اجازه دهید به تنهایی در دست شخص دیگری است. خانواده و دوستان فرد که به کشته شدن پسر خود را به نظر می رسد از دست داده اند نزد دلیلی برای حبس خود را. اما بازدید از یک زاویه دیگر آنها خوشحال هستند که عزیزان خود را با آنها به همین دلیل است که آنها در حال ارسال پیام خوش آمدید.

یک منبع که ممکن است به شما کمک کند که سازمان ملی descargar Inc. شما می توانید آن را با رفتن به pomc.com. من امیدوارم که شما آن را امتحان کنید. قلب من به شما می رود.

DEAR ABBY: گاهی اوقات ساده ترین شرایط باعث تعجب من بیشتر است. به تازگی ما نیاز به استفاده از محلی ATM. زمانی که ما سوار توسط ما می توانید ببینید آن بود که با یک کامیون زرهی. شوهرم گفت: من باید در خط. من به اطراف نگاه کرد و دیدم دیگر انتظار مردم در اتومبیل های خود را, بنابراین من فکر کردم من می خواهم همان را انجام دهید. شوهر من تکرار شده که من باید دریافت کنید و در خط. با انتخاب مواجه ایستاده در خط و یا در حال nagged توسط شوهر من تصمیم سابق و اولین کسی بود که به شکل یک خط است.

پس از 20 دقیقه ایستاده وجود دارد و خواندن اخبار در تلفن های خودپرداز نگهبانان به نظر می رسید به پایان رسید. که هنگامی که یک زن به من نزدیک شد و گفت: او تا به حال شده است در انتظار طولانی تر از من البته در ماشین و من را مجبور به رفتن به انتهای خط. من او را نادیده گرفته.

به زودی یک گارد motioned به من که دستگاه های خودپرداز در دسترس بود. به عنوان من بود و برداشت من, من می توانم شنیدن این زن می گویند به دیگران در حال حاضر اندود شده تا در پشت او است که من تا به حال شروع به پریدن کرد و خط و او به من به نام یک expletive که دو نفر دیگر در خط تکرار شود. من اشتباه بود به من ایستاده بود زمین و یا باید من نقل مکان کرد و به عقب بر گردیم ؟ — انتظار در تگزاس

عزیز انتظار: اگر شما اولین کسی ایستاده در دستگاه خودپرداز در حالی که دیگران تصمیم به صبر در راحتی از وسایل نقلیه خود را به شما بدهکار هیچ کس عذرخواهی. کسی که خارج از خط (به معنای واقعی کلمه) بود که به نام شما یک expletive و شما بودند و حق او را نادیده بگیرد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن