کانادا خروس وزن سارا Moras از دست می دهد UFC جلسه در جکسنویل

جکسونویل فلوریدا.—آمریکا Sijara (Sarj) Eubanks استفاده برتر قابل توجه برای به دست آوردن یک تصمیم به اتفاق آرا

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

جکسونویل فلوریدا.—آمریکا Sijara (Sarj) Eubanks استفاده برتر قابل توجه برای به دست آوردن یک تصمیم به اتفاق آرا بیش کانادا خروس وزن سارا (کیک پنیر) Moras در UFC Fight Night calls چهارشنبه.

قضات به ثمر رساند جلسه 30-27, 30-27, 30-26 برای Eubanks رتبه 15 در میان 135 پوند مدعی است. Moras بومی Kelowna, B. C., که قطار از لاس وگاس سرش را تکان داد که تغ اعلام شد.

ترد مهاجم Eubanks (6-4-0) رو Moras توجه زود هنگام اتصال با یک جفت راست دست و پا زدن در دور اول.

Moras (6-7-0) اعمال فشار بیشتر در دوم فرود او jab. کانادا نیز درگیر Eubanks در یک پرچ تنها به سقوط زمانی که یک takedown تلاش چپ چپ رفت. Moras نگاه برای یک armbar اما Eubanks حفظ موقعیت بالا و فرود حملات از بالا به پایان دور به شدت.

Eubanks حال 69-44 لبه قابل توجهی در حملات پس از دو دور. و آمریکا استفاده می شود قابل توجه خود را به حفظ کنترل در دور نهایی. Eubanks در زمان Moras پایین با دو دقیقه باقی مانده. Moras برای ارسال اواخر اما مبارزه به پایان رسید با Eubanks شلیک گلوله از بالا.

وجود دارد برخی از بد خون پس از hooter زمانی که Moras در زمان umbrage در Eubanks ظاهری به او فشار.

این نمایش تلویزیونی بود دوم از سه UFC کارت در یک هفته در VyStar یادبود سربازان عرصه خانه ECHL جکسون Icemen. چهارشنبه رویداد اصلی دیدم آنتونی (شیردل) Smith, رتبه سوم را در میان نور-سنگین وزن رقیب در مقابل شماره 8 Glover Teixeira.

UFC 249, UFC اولین نمایش زنده در دو ماه برگزار شد در جکسون در روز شنبه. یکی دیگر Fight Night کارت میله میله برای این شنبه.

Moras, یک شرط بندی توسری خور شده است, آموزش برای Eubanks پس از یادگیری از matchup در ماه ژانویه است.

آنها رزرو شده برای UFC 249 اصل میله میله برای 18 آوریل در بروکلین و سپس لمور, کالیفرنیا., به عنوان UFC به دنبال یک محل برای مرحله مبارزه در طول بیماری همه گیر. پس از پخش شریک ESPN در پا, UFC در نهایت به تعویق افتاد pay-per-view کارت و کشمکش منتقل شد به این کارت.

روز شنبه مشخص شده اولین تفرج برای Moras از سپتامبر. 7 هنگامی که او را شکست داد و گرجستان Liana (She Wolf) Jojua توسط سوم-TKO دور در UFC 242 در ابوظبی. Moras وزن از دست رفته که برای مبارزه با دو پوند اما تا به حال هیچ مشکل در این زمان پس از شروع او اردوگاه 15 پوند سبک تر از زمان گذشته است.

35 سال Eubanks سفر بازگشت به عقب ضرر و زیان به شماره 3 Aspen Ladd و شماره 13 Bethe کرریا در حال حاضر 3-2-0 در UFC.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

32-در سال Moras که UFC حرفه ای قطع شده است و توسط صدمات 3-5 در ارتقاء.

Moras' کیک پنیر مستعار آمد و پس از یک دوست و جرأت او را به آمدن به او را برای اولین بار نرم افزار مبارزه به آهنگ "کیک پنیر" توسط Muppets.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن