گلادباخ می رسد, لیگ قهرمانان اروپا, دوسلدورف سقوط از بوندسلیگا

برلین—آلمان لیگ فوتبال را راه اندازی مجدد کامل است. بوروسیا مونشنگلادباخ واجد شرایط برای لیگ قهرمانان و فورتون

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

برلین—آلمان لیگ فوتبال را راه اندازی مجدد کامل است. بوروسیا مونشنگلادباخ واجد شرایط برای لیگ قهرمانان و فورتونا دوسلدورف سقوط کرده بود توسط یک نقطه در آخرین روز از بوندسلیگا در روز شنبه.

آلمان برای اولین بار می شود عمده اروپایی مردان فوتبال لیگ برای تکمیل یک فصل کامل پس از راه اندازی مجدد در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در خالی استادیوم.

بوندسلیگا پیشگام گسترده ویروس تست از بازیکنان و اجتماعی فاصله جلسات آموزشی که از آنجا کپی شده است توسط دیگر مسابقات در سراسر این قاره است.

بایرن مونیخ امن هشتمین مستقیم عنوان دو بازی قبل به پایان رسید و با 13 نقطه استفاده بیش از بوروسیا دورتموند در دوم. بایرن ارائه شد با جایزه در روز شنبه آن شعار از "قهرمانان" بازتاب اطراف ولفسبورگ را خالی ورزشگاه.

گلادباخ امن بازگشت خود را به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار پس از 2016-17 ضرب و شتم توسط هرتا برلین 2-1 به پایان چهارم پیش از بایر لورکوزن.

Breel Embolo برگزار کردن دو مدافع به راه اندازی جوناس هافمن به نمره گلادباخ را باز کردن هدف است. در نیمه دوم این نقش ها معکوس شد به عنوان هافمن در Embolo به شیر در پست دور کردن به خوبی کار می کرد کوتاه گوشه ای معمول است.

دوم-دقیقه هدف از کوین Volland بود به اندازه کافی برای لورکوزن به ضرب و شتم ماینز 1-0. لورکوزن هنوز هم می تواند واجد شرایط برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی در لیگ اروپا خواهد بود که به پایان رسید به عنوان یک مینی مسابقات در آلمان در ماه اوت است.

چند داد برمن بسیار امید اجتناب از خودکار تنزل در آخرین روز. آن را تا به حال مورد ضرب و شتم گذشته-قرار داده پادربورن در پنج بازی قبلی از دست داده و چهار نفر دیگر.

برمن باقی مانده بود شمارش در حمایت از اتحادیه برلین به ضرب و شتم کرده و ادعا می کنند تعجب 6-1 برنده خود را در برابر کلن به منظور صعود از خودکار سقوط نقطه. "ما هرگز مرده و همیشه وجود دارد شانس" برمن هافبک دیوی Klaassen گفت.

برمن امیدوار غرور خواهد بی درنگ اتحادیه بازیکنان — که در حال حاضر اطمینان از بقا — خود را همه در برابر آلمان ، برمن را در ورزشگاه DJ حتی اتحادیه سرود قبل از کیکآف در برابر بازدید کلن.

ژاپن مهاجم پدیده Osako را باز کرد به ثمر رساند در 22 قبل از اخبار از طریق آمد که سابق برمن مهاجم آنتونی Ujah داده بود اتحادیه سرب در برابر آلمان ، Milot Rashica و Niklas Füllkrug تقویت برمن را منجر شود در حالی که Dusseldorf, افزایش فشار, اما نمی تواند نیروی یک اکولایزر قبل از شکستن.

Ujah راه اندازی Christan Gentner برای اتحادیه دوم در 54 به عنوان برمن به ثمر رساند سه مطلب تنها با هدف تسلی برای کلن Dominick درکسلر.

اتحادیه به پایان رسید با یک 3-0 برنده بیش از دوسلدورف بود که چپ ruing اجرای بازی ها را به خود جلب کرد پس از led.

"من متاسفم برای طرفداران ما. ما جنگیدند و جنگیدند و مبارزه" دوسلدورف مربی اووه Röosler گفت. بازیکنان "همه چیز به من داد و این کافی نیست."

برمن آینده صورت دو پا حذفی برابر این تیم که پس از اتمام سوم در بخش دوم به احتمال زیاد هایدنهایم آن در برنتس یا همبرگر SV, برای دیدن که نقش در بوندسلیگا در فصل آینده. پا برای اولین بار در جولای 2 با پای دوم چهار روز بعد.

بایرن ضرب و شتم ولفسبورگ 4-0 به پایان برساند در 100 گل در این فصل یکی از رکورد. Robert Lewandowski به ثمر رساند و یک پنالتی برای خود 34 بوندسلیگا هدف از این فصل به عنوان لهستانی به جلو به پایان رسید که این لیگ بهترین گلزن در فصل سوم در یک ردیف.

کانادا بین المللی Alphonso دیویس که بازگشت به Bayren صف از تعلیق پس از کارت قرمز ژوئن 16 در برمن بازی کامل 90 دقیقه در سمت چپ.

پیروزی به اتمام بنر لیگ فصل 19 ساله سابق ونکوور Whitecap که تبدیل به یک ثابت در سمت چپ انتخاب شد rookie سال و مجموعه های بوندسلیگا رکورد سرعت زمانی که او با سنجش زمان در 36.51 متر/ثانیه, در نیمه اول برابر برمن.

که پاکسازی سریع ترین ثبت سرعت در تاریخچه لیگ (36.19 متر/ثانیه, توسط بوروسیا دورتموند را Achraf حکیمی) پس دقیق جمع آوری داده ها در سال 2011 آغاز شد.

دیویس بود 18 سال 86 روز هنگامی که او ساخته شده خود را با بایرن در اواخر ژانویه 2019.

بایرن هنوز قهرمان جام حذفی آلمان 4 جولای در برلین در برابر بایر لورکوزن. بایرن تا به حال 16 لیگ برد از 17 بازی در سال 2020 معیوب تنها با یک تساوی بدون گل در برابر لایپزیگ.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دورتموند یافت غیر منتظره 4-0 شکست به Hoffenheim در اکو از مشکلات دفاعی که اغلب گرفتار پیشنهاد خود را برای این عنوان است. Andrej Kramaric به ثمر رساند گل چهارم Hoffenheim.

تیمو ورنر به ثمر رساند و دو بار به صورت سوم قرار لایپزیگ در آخرین بازی برای این باشگاه قبل از انتقال به چلسی در یک 2-1 پیروزی بر آگسبورگ. ورنر همسان 46 ساله در لیگ برتر به ثمر رساند خود را 17th هدف از این فصل دور از خانه.

فرایبورگ برچیده شالکه 4-0 به گسترش شالکه رکورد winless اجرا به 16 بازی. اینتراخت فرانکفورت ضرب و شتم در حال حاضر تنزل پادربورن 3-2.

آخرین مطالب