لیگ برتر فوتبال تیم های سر به فلوریدا البته در توقف-شروع مد

MLS تیم ها به تدریج راه خود را به فلوریدا برای MLS برگشت مسابقات البته در توقف-شروع مد.تورنتو FC تبدیل به یکی

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

MLS تیم ها به تدریج راه خود را به فلوریدا برای MLS برگشت مسابقات البته در توقف-شروع مد.

تورنتو FC تبدیل به یکی از تیم های مختلفی برای به تاخیر انداختن خروج آنها هل دادن پرواز خود را از روز جمعه به شنبه گفت: بیشتر زمان مورد نیاز برای تکمیل قبل از سفر COVID-19 تست.

نیویورک بولز قرمز نیز با تاخیر خود را جمعه خروج گفته یک عضو هیات تا به حال تولید مجمل COVID-19 نتیجه آزمون. در حالی که سایر کارکنان و بازیکنان تا به حال آزمایش منفی پنجشنبه Red Bulls گفتند که reschedule پرواز خود را یک بار تمام نتایج آزمون تایید شد.

تورنتو بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به تاخیر بیاندازد. تیم 55-کلمه انتشار اخبار مشخص نیست که آیا موضوع را با آن نتایج آزمون و یا اینکه آیا نتایج به سادگی آهسته به عقب می آیند.

نشویل SC تحت فشار قرار دادند آن روز شنبه خروج به جمعه با استناد به تاخیر در گرفتن نتایج حاصل از آن و قبل از سفر, آزمایش غربالگری.

Sporting Kansas City, برنامه ریزی برای پرواز یکشنبه گفت: این تایید کرده بود که یک تست مثبت برای یک عضو از آن سفر هیئت تا به حال تبدیل به یک مثبت کاذب.

در حالی که برخی از تیم ها با داشتن مسائل مربوط به فلوریدا ایجاد یک امن MLS حباب وجود دارد نیز ثابت شده است به چالش کشیدن.

شش بازیکن از باشگاه دالاس و یکی از Columbus Crew SC در حال حاضر آزمایش مثبت در دولت آفتاب. آنها جدا شده و در حال دریافت مراقبت در حالی که دیگر اعضای هیئت آنها در قرنطینه در انتظار تست بیشتر.

لیگ برتر فوتبال تا به حال مورد نیاز تیم برای رسیدن به در فلوریدا بعد از یک هفته قبل از اولین بازی خود در مسابقات اجرا می شود که از 8 ژوئیه-اوت. 11 در دیزنی جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در منطقه اورلاندو. اما مسائل با نتایج آزمون را ناشی از چندین تاخیر.

ونکوور وایت کپس بودند و زنجان به پرواز جمعه برگزار شد اما پس از این مجمل COVID-19 Polymerase Chain Reaction (PCR) نتایج آزمون مورد نیاز پیگیری شد.

این باشگاه گفت: پس از آن نتایج آزمون تایید شد منفی بود. هنوز Whitecaps به تعویق افتاد پرواز خود را به اجازه تست اضافی.

تورنتو مجبور شد به آموزش روز شنبه پس از مشکلات گرفتن نتایج تست در زمان.

FC Dallas ساخته شده آن را به فلوریدا شنبه گذشته تنها به دو بازیکن تست مثبت به محض ورود خود را در لیگ میزبان هتل. چهار بازیکن دیگر آزمایش مثبت به زودی پس از.

تمام شش مورد بررسی قرار گرفتند نقل مکان کرد و به انزوای منطقه از هتل که در آن آنها همچنان به دریافت "کنترل از راه دور مراقبت از یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی," لیگ گفت.

اتفاقا ونکوور و دالاس دیدار جولای 9 در اولین مسابقه خود در جام جهانی به سبک مسابقات هر دو.

تورنتو باز جولای 10 برابر دی سی ایالات.

مونترال تاثیر, که همچنین لگد کردن جولای 9 برابر انقلاب جدید انگلستان وارد پنج شنبه.

یازده تیم های دیگر وارد شده بود در فلوریدا به عنوان پنج شنبه: San Jose Earthquakes, اورلاندو, شهرستان Dallas, Columbus, مینه سوتا, ایالات, FC Cincinnati, شیکاگو, آتش, میان, میامی, New York City FC, فیلادلفیا یونیون و انقلاب جدید انگلستان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که تمام 26 تیم در حال اقامت در هتل مشابه آنها قرار نیست به تماس با هر یک از دیگر.

لیگ شامل پروتکل های غربالگری به طور منظم تست, اجتماعی, فاصله, شخصی, تجهیزات حفاظتی و اجباری قرنطینه برای همه افراد به محض ورود در هتل تا زمانی که آنها یک تست منفی.

MLS شده است در وقفه از مارس 12 هنگامی که بازی متوقف شد و دو هفته به آن فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن