گلف یوگی: مردی که می گوید به مایکل جردن از دست 1.2 میلیون دلار به او

این هوکینگ تپه منطقه جنوب شرقی اوهایو نشانه یک تغییر چشمگیر به دولت در تخت مزارع با Allegheny فلات ایجاد یک ما

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

این هوکینگ تپه منطقه جنوب شرقی اوهایو نشانه یک تغییر چشمگیر به دولت در تخت مزارع با Allegheny فلات ایجاد یک ماسه سنگ توپوگرافی از صخره و دره و غارها و آبشارها و پر پیچ و creeks و بی پایان عصری درختان.

این است که در آن ریچارد Esquinas با استفاده از ثروت باد آورده از کسب و کار های مختلف سرمایه گذاری — فروش و اجاره به سان Diego Sports Arena, ساخت شش رقم شرط در گلف با مایکل جردن — برای ساخت یک اسپن-سبک "کابین" در وسط هیچ جا. جایی که او نقل مکان خانواده اش در ماه های پس از خود انتشارات 1993 کتاب خود را با شرح قمار سوء استفاده با شیکاگو بولز ستاره که بازبینی یکشنبه گذشته در "آخرین رقص" ESPN 10-بخش فیلم مستند در مورد اردن. جایی که او موفق به فرار عمومی بشود برای جسارت به سالی بسکتبال پادشاه.

"آن چند هزار متر مربع" Esquinas می گوید. "این همه تجملات. نبود روستایی. اما آن plopped پایین در 30 هکتار در پایان از 300 حیاط جلوی خانه جنگل همه جا مشرف به تالاب, تپه, بیابان. شما احساس مثل شما از دست داده بودند زمانی که شما در خارج وجود دارد."

از دست داده و در بر داشت.

Esquinas در حال حاضر 65 هنوز هم نقش گلف در ده ها دوره های نزدیک فعلی خود را در خارج از خانه پالم اسپرینگز هنوز هم حمل نقص تک رقمی هنوز هم نیست مخالف دوستانه شروط. ("من کردم بچه ها من مشاجره با" او می گوید: "اما اعداد کوچک — $20 Nassaus.") که تغییر نکرده. آنچه که در این 26 سال پس از او در سمت چپ سن دیگو در سمت چپ و در پشت یک جت-مجموعه زندگی — رزرو سیناترا و U2 تنظیم بوکس کارت با همین پادشاه در تلاش برای ساخت یک ورزش جدید, عرصه, عشق NBA و NHL — کمتر است که او از آنچه در او است.

"من یک یوگی" او می گوید: بی سر و صدا با اطمینان با افتخار. "که در آن همه چیز است. چه یک یوگی? کسی اختصاص داده شده به آموزش و گسترش حکمت یوگا. من احساس می کردم این طبیعی است این چیزی است که من می خواهم به انجام, من فکر می کنم من می تواند کمک به مردم. آن را به خدمت و به اشتراک گذاری اشتیاق من برای یوگا برای کمک به مردم خود را تیز شمشیر است.

"اما من هنوز هم نگاه خوب در یک دست کت و شلوار برادر اگر من تا به حال یک قرار داده است."

او پسر یک معدنچی ذغال سنگ یکی از هشت فرزند در Raysal W. Va.

خانواده نقل مکان کرد و در نهایت به دلیل شارژ جنوبی لیندن محله کلمبوس, اوهایو, که در آن او caddied در سیم پیچ توخالی شهرستان, باشگاه, برخی از روزها به عنوان بسیاری از 54 سوراخ. او به پرداخت هزینه راه خود را از طریق ایالتی اوهایو با کالج بسکتبال شرط و سپس به نیویورک نقل مکان کرد و در ارتباط با یک تاجر به نام هری کوپر که در به در دنبال کسی که خود را به اجرا شرکت چاپ و نشر در سن دیگو.

سپس او ملاقات اردن.

آن را در ماه اوت سال 1989 در تابستان نمایشگاه بازی NBA ستاره به میزبانی عرصه های ورزشی چند هفته پس از Esquinas و کوپر به کنترل ارجمند تسهیلات 13 میلیون دلار (ایالات متحده). سابق ایالتی سن دیگو مربی تیم بسکتبال اسموکی Gaines معرفی آنها را در یک postgame دریافت. اردن و Esquinas به سرعت کشف متقابل وسواس برای گلف و قمار.

"قماربازان راه حد عالی رساندن در هر یک از دیگر" Esquinas بعد در کتاب خود نوشت. "من می دانستم که او یک بازیکن و او می دانست که من یک بازیکن است. این یک چیز غریزی."

آنها صبح روز بعد در Riverwalk باشگاه گلف که در آن بود به نام Stardust. اردن به ضرب گلوله 74 و برنده $2,500.

اردن ساخته شده یک تماس تلفنی لغو ظاهر در اواخر شب تلویزیون نشان می دهد در لس آنجلس و سوار را به پس از بسته Carmel Mountain Ranch Golf Course برای یکی دیگر از 18 سوراخ. اردن دوباره به دست آورد.

کسانی خواهد بود که برای اولین بار توسط, Esquinas' تعداد بیش از 100 دور با هم در طول سه سال آینده در دوره های آموزشی در سراسر ایالات متحده به طور پیوسته با افزایش مخاطرات. ترین روز آنها بازی 36 سوراخ. یک روز آنها بازی 45.

استاندارد شروط از 1000 $در هر سوراخ با یک توافق به طور خودکار ماشه سمت شرط یک بار کسی پشت به سرعت افزایش یافت. در سپتامبر سال 1991 در ایالت کارولینای شمالی پس از 21/2 دور که روز Esquinas مواجه زدن توپ که در آن او می خواهد یک "کنترل $6,000" اگر او از آن ساخته شده و $98,000 اگر او از دست رفته است. او از دست رفته است.

خود را به دور بعدی بود که در پلا مسا رفت و آمد مکرر و Esquinas گفت: او به ارمغان آورد دو $98,000 چک — یکی برای پوشش دادن به آنچه که او بدهکار و از سوی دیگر در مورد او از دست دو و یا هیچ چیز شرط می بندم که بعد. اگر Esquinas برنده آنها می rip کردن چک است. او به دست آورد.

آنها را نگه داشته گلف. نگه داشته و قمار.

"آن را خارج از کنترل" Esquinas می گوید.

بیش متعاقب آن هفته تواریخ او در کتاب خود اسکریپت بدبختانه: اردن را به او بدهکار $93,000 سپس $153,000 سپس $313,000 ... پس از آن دو که ... پس از آن دو که دوباره برای $1.252 میلیون پس از یک دور در Aviara باشگاه گلف.

با توجه به خط خطی در حاشیه یک کارت امتیازی از La Jolla, شهرستان, باشگاه, اردن, کاهش تب در حال اجرا به $902,000 در تیم رویایی را در اردوگاه های آموزشی در دانشگاه سان دیگو قبل از المپیک 1992. که زمانی که آنها را متوقف هنگامی که Esquinas سعی کردم به جمع آوری.

آنها در نهایت به توافق $300,000 پرداخت در اقساط بیش از سه سال است. Esquinas می گوید او دریافت $200,000.

اردن بستری شده است که حسابداری در یک سال 1993 مصاحبه با ABC کانی چانگ گفت: "من در روند تکمیل کردن تمام پرداخت اما زمانی که او کشیده این شیرین کاری — ما تا به حال هرگز یک توافق کتبی من بیشتر یا کمتر رفتن افتخار من احساس می کردم او dishonoured من, بنابراین من نمی مدیون او بیشتر افتخار. چه تعادل ؟ صفر در کتاب من است."

به "شیرین" بود Esquinas' 209-صفحه: کتاب: "مایکل & Me: ما اعتیاد به قمار ... من گریه برای کمک به!" آن منتشر شد در ماه ژوئن سال 1993 در طول بولز' اجرای خود را از سوم قهرمانی NBA پر از جزئیات دلار مقادیر تغ, حکایات و تصاویر.

کتاب ارشد روزنامه نگار بود ریک Schloss یک دیرین سن دیگو روابط رسانه ای ثابت که تا به حال انجام کار با Esquinas در عرصه های ورزشی. چند ماه قبل از آن Esquinas دعوت Schloss به کوه Soledad خانه و به او گفت که در مورد گلف ماجراهای با جهان بزرگترین بازیکن بسکتبال, چگونه او تا به حال نوشته شده از یک کتاب chronicling آن چه او نیاز به کمک ترویج آن است.

Schloss شک و تردید بود: "در اینجا این مرد به من گفتن مایکل جردن را به او بدهکار $1.252 میلیون از گلف شرط است."

سپس مفت زد. این یک فدرال اکسپرس تحویل برای Esquinas که باز پاکت نامه و دست Schloss 50.000 دلار چک از یکی از اردن همکاران.

"به اعتقاد من در حال حاضر؟" Esquinas پرسید.

نبود اردن تنها برس با گلف و قمار. سال گذشته او یک شاهد در دادگاه فدرال در مبارزه با مواد مخدر و پول شویی اتهامات مربوط به گلف کلاهبردار جیمز "باریک" Bouler اعتراف تحت سوگند که $57,000 چک از او یافت در Bouler اختیار بود و نه وام, به عنوان او در اصل نشان داد اما یک قمار بدهی. Bouler عینک گلف لباس در طول محاکمه و وارد باشگاه او را به عنوان یک نمایشگاه.

Schloss مرتب 160 مصاحبه برای Esquinas و co-نویسنده دیو Distel, اواخر ورزشی و سردبیر لس آنجلس تایمز' سان دیگو edition. برخی بر این باورند Esquinas. بیشتر نیست از جمله چندین روزنامه روزنامه که به قلم داغدار انتقادات. نایک از بنیانگذاران فیل نایت نوشت یک نامه.

Esquinas همچنین دریافت این نامه:

به عنوان یک فرد که وضعیت حرفه ای مکان او را در چشم من نمی بینم هر یک هدف مشروع در انتشار یک کتاب که تنها روشنی هدف است که به رفتار و کاهش یک قهرمان به هر دو بزرگسالان و کودکان به طور یکسان.

وجود دارد بی رحمانه طنز در ادعای خود را که شما یکی از مایکل جردن را "دوستان". ... حتی با فرض برای اهداف استدلال که خود را از اتهامات درست باشد چه واجد شرایط بهره می تواند در خدمت افشای آنها ، نمی مایکل جردن به عنوان برخی از درجه ای از محرمانه خود را به اصطلاح "دوستان"?

من برای یک, امیدوارم که من هرگز یک دوست یا محرم که خیانت به اعتماد من راه را به شما خیانت کرده اند که از مایکل جردن. شاید اگر ما خوش شانس کتاب خود را به پایان خواهد رسید تا در این عمیقا با تخفیف مانده مخازن همراه با دیگر "یک دقیقه چشمک می زند" که تصمیم گرفته است برای خرید.

صمیمانه

تام کروز

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

NBA بررسی اردن قمار در سال 1993 دعوت Esquinas به نیویورک برای بحث در مورد این ادعا در کتاب خود با کمیسر سابق دیوید استرن و یک قاضی بازنشسته. استرن که در اوایل این سال هرگز تحریم لیگ سوپراستار گفت: در کلیپ پخش شده در فیلم "آخرین رقص" است که "با توجه مایکل درآمد و مانند آن را هرگز درباره حماسه, بحران سطح." Esquinas خواستار بررسی "یک شم."

Esquinas همچنین quibbles با اردن خصوصیات او است.

"ریچارد Esquinas, ملاقات ما از یک شخص ثالث" اردن می گوید در یک حال و روز مصاحبه برای این مستند. "شما می دانید من در واقع بازی گلف با مردم در همه زمان ها در حال حاضر. اگر آنها می خواهند به قمار ما در قمار. شخصیت از آن دسته از افرادی پیدا کنم و بعد چه نوع از مردم من در بازی با. من یاد گرفتم که درس است."

Esquinas پاسخ: "وجود دارد کمی از یک ابر — و این است که یک کل روابط عمومی مانور — جایی که او آن را به عنوان در آن دوران وجود دارد که در آن بسیاری از مردم که در اطراف او نباید اطراف بوده است و من بخشی از آن است. من نمی دانم باریک Bouler. من در هر نقطه در نزدیکی آن است. او تا به حال تن از مشکلات خارج از محدوده Richard E در سن دیگو. او سعی کرد به من را به خود irresponsibleness با مردم بود که من در آن خوشه. من نبود."

اردن هرگز شکایت کرد Esquinas. اما پسر از یک, West Virginia ذغال سنگ خیش شد و هرگز به ضرب و شتم شماره 23 در دادگاه افکار عمومی و او آن را می دانستند.

"آنچه که من واقعا احساس ترین" او می گوید: "در حال حاضر است اردن دوستداران تبدیل به Esquinas متنفر به طور خودکار و بدون هر گونه سوال در مورد هر چیزی به غیر از من گرفتن در نشخوار. من او را در گرفتن و تماس با او را که هتاک به عالیجناب."

خود را ناجی: transcendental meditation, yoga, یک خانه در جنگل مشرف به برکه. شما احساس مثل شما از دست داده بودند زمانی که شما در خارج وجود دارد.

Esquinas اول آموخته TM و یوگا در سن 17 سالگی شد و آنها روزانه بخشی از زندگی خود را. زمانی که او مشغول به کار در عرصه های ورزشی او دیده خود را نزدیک درب دفتر و تفکر. و یا او می گویند او به خارج از شهر برای تعطیلات آخر هفته و در یک عقب نشینی یوگا.

این چیزی بود که او را نگه داشته و متعادل و محور در زمین گلف زمانی که شرط تشدید از ارقام چهار به پنج تا شش به هفت هنگامی که او ایستاده بود بیش از 10 پا زدن توپ در 18 با Airness خودنمایی در او. این چیزی بود که مبتنی او هنگامی که جهان را روشن او.

"اجازه دهید من به شما بگویم چیزی" Esquinas می گوید: "TM و یوگا و سپس به من آموزش TM و یوگا بودند ابزار برای راندن مقدار بسیار زیادی از استرس من در مقدار بسیار زیادی از احساس وحشت و نگرانی در ارتباط با انجام نبرد با شکل بزرگ مانند مایکل جردن."

او شروع به تدریس در یک مجلل تسهیلات یک ساعت دور در کلمبوس. است که به کلاس ها در دو مرکز شهر studios و سپس حرکت به کلمبوس و باز خود را در استودیو.

او صرف بخش هایی از شش سال تحصیل تکنیک های پیشرفته در ماهاریشی دانشگاه بین المللی در Fairfield, آیووا, کسب عنوان siddha یا یوگا استاد. با برآورد او آموخت 350 نفر در هر هفته برای بیش از یک دهه به مقدار 15000 ساعت رسمی کلاس آموزش و اضافی 3,000 در یک جلسه.

او مارک خود را "آمریکایی یوگی" (از آنجا که او می گوید: او با حضور در دانشگاه ایالتی اوهایو). مشتریان او شامل سه زمان المپیک ایالات متحده ژیمناست بلین Wilson, NCAA کشتی کج و UFC قهرمان علامت گذاری به عنوان "چکش" کلمن کالج و حرفه ای بازیکنان فوتبال, کسب و کار و رهبران جامعه.

تخصص او در جاپا یوگا, یک, مادر, پیر و نسب همراه با قرائت مانتراها و توسعه تکرار. شرکت خود JapaWest به تازگی مجتمع دارویی ماری جوانا صنعت فروش روغن CBD در نظر گرفته شده به منظور تسهیل در انعطاف پذیری و شفا و Esquinas مصمم است در این مورد ندارد و برای استفاده از در حالی که تمرین یوگا.

در سال 2011 او سوار بر چندین yatras یا معنوی زیارت به هند است. او در بازدید از احترام ashrams. او با استادان مشهور. او در یک قایق چوبی در رودخانه گنگ در طلوع آفتاب با ظرافت شمع های شناور در ارام و گل آلود کردن آب.

او کشف چیز دیگری در این سفر.

"به عنوان من را از طریق رفت یوگا به عنوان من را از طریق رفت yatra" Esquinas می گوید: "من و جلب اعتماد در بسیاری از seers در این مورد صحبت کردیم و به آنها در مورد اعتیاد. من متوجه شدم من که کلاسیک اعتیاد چیز. مایکل و من اپیزودیک. آن قسمت از او و من آن را به کسانی که سطوح.

"وجود دارد یک چیز در یوگا به نام لیلا. این بدان معنی است 'بازی در زندگی است.' من لذت بردن از زندگی می کنند و بازیگوشی است که زندگی را ارائه کرده است. که همه در آن بود بیان که. من یک تحقیر برای همه این شرایط سخت است که طبقه بندی مردم به عنوان افراد معتاد و چیزهایی مانند آن. من فکر می کنم آن را باریک مدت است. قماربازان گمنام و الکلی های گمنام آنها انجام داده اند کار بزرگ برای مردم است. اما همه مناسب نیست که روش ... من نه ضد ریسک بالا wagering. من ضد غیر مسئولانه پر مخاطره wagering."

آنچه او نیست حل و فصل داخلی چه هنوز هم آدمی در او آنچه را که او کار بر روی یک عاقبت به "Michael & من" نیست که چرا او قمار با Airness اما چرا یک مرد ارزش $2.1 میلیارد دلار حاضر به پرداخت.

"به هر دلیل من فکر می کنم بسیاری از این فقط واقعیت است که او نمی خواهید به از دست دادن" Esquinas می گوید نزدیک به سه دهه بعد. "او نمی خواست به من (برنده). شاید او شرمنده شد. نوشتن برای من یک چک بود (از دست دادن) به او.

"من به دنبال مشاوره و بخوانید و این و آن — تنها با صحبت های شیرین حقیقت این نوع از همه چیز — و کسی نیست که مایل به پرداخت در مقابل نمی تواند چیزی است که من واقعا نمی تواند قبول کند. که یکی از چیزهایی که آویزان با من ناتوانی برای آشتی. من درک نمی توانید پرداخت.

"من درک نمی کنم وقتی که یک مرد نمی خواهد پرداخت."



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب