MLS را برمی گرداند به اقدام پس از تلخ لحظه سکوت - Tue, 08 Jul 2020 PST

فلوریدا, فلوریدا. — نزدیک به 200 بازیکنان در زمان زمینه برای 8 دقیقه, 46 ثانیه لحظه سکوت به اعتراض نژادی و بی

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

فلوریدا, فلوریدا. — نزدیک به 200 بازیکنان در زمان زمینه برای 8 دقیقه, 46 ثانیه لحظه سکوت به اعتراض نژادی و بی عدالتی قبل از لیگ برتر فوتبال بازگشت به اقدام جمعه شب.

بازیکنان عینک سیاه T-پیراهن سیاه و دستکش های سیاه facemasks مزین با زندگی مهم است. پیراهن متفاوت بود شعارهایی که شامل سیاه و افتخار سکوت خشونت و سیاه و سفید در همه زمان ها.

بازیکنان راه می رفت به سمت هافبک مطرح اسلحه حق خود را در یک زمان برگزار خواهد شد مطرح و تا زمانی که برخی دیده می شود می تواند کشش و خستگی عضلات بعد از آن.

این یک لحظه تند و تلخ است که قرار دادن دو ملت برجسته ترین تغییرات در طول چهار ماه گذشته – ماسک و حرکات در خط مقدم این ورزش بازگشت.

این گروه که قبلا به نام سیاه بازیکنان ائتلاف MLS اما تغییر نام آن در این هفته به بازیکنان برای تغییر. ابتدا اعلام کرد در Juneteenth این گروه آغاز شده در پی جورج فلوید مرگ با این امید از مبارزه با نژادپرستی نظاممند هر دو در فوتبال و بازیکنان در جوامع است. لیگ و اتحادیه بازیکنان تایید شده سازمان است.

چند بازیکن دیگر از اورلاندو سیتی و اینتر میامی در زمان زانو در نزدیکی خط میانی در طول تظاهرات. اورلاندو نانی به ثمر رساند در هفتمین دقیقه از زمان توقف برگزار شد و در 2-1 پیروزی بر گسترش میامی.

این دو در تیم دولت تحویل داده و خود را لحظه ای سکوت با در نظر گرفتن زانو همراه با داور و خط قضات فقط قبل از باز کردن و پا زدن.

سرود ملی بود و نه قبل یا بعد از تظاهرات. MLS قبلا گفت: این امر نمی تواند دلیل هیچ طرفداران بودند در آن حضور داشتند.

فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. دادستان گفت که یک افسر پلیس بود زانو خود را بر گردن فلوید برای 7 دقیقه 46 ثانیه – نه 8:46 که تبدیل به یک نماد خشونت پلیس.

MLS بازیکنان هفته برای تصمیم گیری چه باید بکنید قبل از MLS برگشت مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی جهان.

لیگ را تیم منزوی در استراحتگاه برای مدت زمان از جام جهانی به سبک مسابقات آغاز شد که با یک گروه در یک مسابقه که اولین دیدار بین دو حالت آفتاب تیم است.

FC Dallas انصراف دوشنبه پس از 10 بازیکن و یک مربی آزمایش مثبت برای COVID-19. یک روز بعد Nashville, SC وضعیت محوری شد به شک با تایید پنج تست مثبت.

نشویل قرار بود به بازی شیکاگو در بازی دوم از doubleheader شنبه بود اما به تعویق افتاد.

لیگ تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در مارس 12, پس از لیگ تیم بود و هر دو بازی به طور منظم فصل بازی.

راه اندازی مجدد سیستم به حال بطور قابل توجهی متفاوت احساس – بدون فن و با مقدار زیادی از نگرانی حتی در میان ایمنی حباب. می 25 تیم که شامل نزدیک به 700 بازیکنان به همراه مربیان, مربیان و دیگر کارکنان پشتیبانی انجام همه چیز را راست برای یک ماه ؟ و چه آستانه مثبت آزمون ؟

NFL, NBA و لیگ اصلی بیس بال قطعا باید یک چشم نزدیک بر روی آنچه اتفاق می افتد در خارج از اورلاندو.

NBA باید یک نگاهی از نزدیک. این لیگ در حال حاضر بخشی از آن حباب ایجاد شده در ESPN محل. تیم های NBA, پرچم, پرواز در هر میله پرچم و برخی از مناطق شده است بررسی و محاصره بسکتبال بازگشت در اواخر این ماه.

MLS است که با استفاده از سه رشته در نزدیکی پشت مجتمع دو از آنهایی NFL مورد استفاده برای نرم افزار کاسه شیوه های چهار سال گذشته است. لیگ موظف ماسک برای هر کس دیگر از بازیکنان. مربیان و کارکنان پشتیبانی و رسانه ملبس به ماسک در طول بازی. میامی ستاره Rodolfo پیزارو که نبود در صف شروع نیز به تن یکی در طول warmups.

میامی آندرس ریس چپ این زمینه بر روی یک برانکارد و در اوایل نیمه دوم پس از ترسناک برخورد با اورلاندو Dom Dwyer. تکرار به نظر می رسد برای نشان دادن دوایر ضربه ریس در گلو به عنوان آنها رفت و برای یک 50-50 توپ.

ریس مشکل در تنفس به عنوان هم تیمی و داور نامیده می شود برای کمک به. اضافه کردن به نگرانی رو به رشد در این زمینه اورژانس خدمه رو گذاشت تلاش برای به دست آوردن دسترسی به او.

پرسنل امنیتی در تلاش برای باز کردن دروازه به تأخیر انداختن تیم پزشکی پاسخ. آن را آهسته به اندازه کافی است که یکی از ریس' هم تیمی خوان armando salguero زد در سراسر این زمینه به کمک و به پایان رسید تا کمک در کشیدن برانکارد در سراسر خیس چمن.

کریس مولر به ثمر رساند اکولایزر برای اورلاندو گرفتن لغزش پا در عبور از نانی به پشت پست در 70 دقیقه است.

Armando salguero گل اول MLS " بازگشت حفاری چپ-بالا و پایین صفحه گذشته پدرو Gallese به کلاه یک بازی آغاز شده است که با دو هم تیمی در بالای هر یک از دیگر در جعبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن