گرگور Chisholm: ولاد می تواند جدید Edwin. Guerrero را تغییر به بسیاری از زوایای اما کمی حرکت نزولی برای جیز

جیز آبی' چهار سال تلاش به نوبه خود ولادیمیر Guerrero جونیور به مناسب سوم baseman شکست خورده است اما این بدان م

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

جیز آبی' چهار سال تلاش به نوبه خود ولادیمیر Guerrero جونیور به مناسب سوم baseman شکست خورده است اما این بدان معنی نیست که این کار را در گوشه ای بود از یک اتلاف وقت است. از تورنتو دیدگاه آن را به ارزش یک شات.

اجتناب ناپذیر در نهایت اتفاق افتاده در روز جمعه هنگامی که جیز مدیر چارلی Montoyo اعلام کرد Guerrero را از روی لئامت دادن در سوم به پایان رسیده بود. تورنتو امیدوار مشت زن را دریافت بخش عمده ای از او در خفاش ها در پایه اول در حالی که همچنین ساخت برخی از به طور منظم برنامه ریزی شده شروع می شود در تعیین نكند.

این نوع حرکت بوده و انتظار می رود حداقل برای دو سال گذشته است. Guerrero را بازوی قوی بود یک دارایی در سوم اما او مشکوک محدوده رفت و آمد فقیر و تا به حال مشکل شارژ توپ. با 17 خطا فقط در 96 بازی در فصل گذشته از آن آشکار شد هر چه پیشرفت ساخته شده بود اتفاق نمی افتد تقریبا به اندازه کافی سریع. چیزی تا به حال به قبل از تورنتو حرکت می کند و نزدیک به مشاجره.

"همه چیز در مورد داشتن بهترین شانس را برای رقابت" Montoyo گفت. "این رفتن به یک فصل کوتاه. بنابراین برای من بهترین فرصت برای ولاد است به بازی اول DH و همچنین بازی سوم است. دانستن تراویس شاو می توانید بازی سوم و یک سوم از baseman, همچنین کمک می کند تا با آن است. اما این بیشتر در مورد Vladdy و به او یک شانس برای موفقیت است."

اگر Guerrero دفاعی مسائل مشترک بودند دانش برای سال های طولانی قبل از خطا گرفتار در فصل چرا جیز نگه داشتن او در پایه سوم ، چرا که نه ؟

در آن طول می کشد بیشتر ورزشکاری به بازی سوم از آن را برای اولین بار به خصوص در طول یک دوره زمانی که infielders در حال گرفتن نقل مکان کرد بیش از همه در این زمینه به دلیل دفاعی شیفت. طولانی مدت از ترس است که Guerrero بدن نوع نخواهد سن پس حداقل یک خط از تفکر است که با نگه داشتن 21 سال سن در سمت چپ الماس او خواهد بود مجبور به آموزش خود رژیم به طور جدی تر.

که ممکن است یا نه ممکن است کار کرده اند. فصل گذشته لرز از بازی بزرگ لیگ برنامه در زمان عوارض خود را در بدن و محدود محدوده خود و حتی بیشتر. او در نهایت به نظر می رسد به تصدیق خود را در خارج از فصل معمول نیاز به تغییر. این نوع از خواب بیدار کردن تماس جیز شده بود با صبر و حوصله تلاش برای تحویل برای ماه می باشد. گرررو گزارش به بهار آموزش در اوایل این سال از دست داشتن نامشخص مقدار وزن, اما شاید هنوز هم تا آنجا که در اصل پیش بینی شده است.

انتظار این است که حداقل برخی از درس انجام خواهد شد بیش از به کار خود را در ابتدا. فلوریدا مارلینز کردم چهار سال از میگل Cabrera در سوم قبل از او نقل مکان کرد و برای اولین بار با دیترویت ببر. جیز را دوست دارند چیزی مشابه با گرررو. آن را فقط در کارت و با چشم انداز امیدوار کننده ای مانند اردن Groshans و آستین مارتین در راه است — که می تواند هر دو بازی سوم — وجود دارد هیچ حس در هل این موضوع را هر بیشتر.

بنابراین در حال حاضر Guerrero انتقال در سراسر الماس درست مثل ادوین Encarnacion را برای تورنتو در سال 2012. یک بار با نام مستعار E5 به دلیل سیار پرتاب از سوم Encarnacion به سرعت تبدیل به یک بنای حق رای دادن بعد از تعویض نقاط. اول و سوم نیاز به مهارت های مختلف مجموعه, اما به اندازه کافی وجود دارد شباهت که بازیکنان از سراسر لیگ این حرکت را به صورت منظم.

"او همیشه پرسیدن سوال از او می خواهد برای یادگیری" جیز اول baseman/DH داد و بیداد کن Tellez گفت: Guerrero که مصرف شده است تکرار در ابتدا از بهار. "او همیشه در تلاش برای بهتر ... این یک موقعیت متفاوت, مختلف, نوع رفت و آمد در اطراف کیسه انواع مختلف از چیزهایی که شما انجام نمی در پایه سوم. همه می توانم بگویم این است که او فوق العاده بوده است. او سخت کار کردن بیش از وجود دارد و من خوشحالم که او را با قرار دادن در این نوع از کار. پرسیدن سوال پرسیدن سوال حق."

گرررو انتقال نیست تغییر زیادی در کوتاه مدت برای جیز. شاو در اصل امضا به بازی برای اولین بار حرکت می کند تا سوم جایی که او به صرف بخش عمده ای از کار خود را. Tellez که آمار سه homers در دو intrasquad بازی های این هفته خواهد بود که پشتیبان اصلی در ابتدا در حالی که همچنین حداقل نیمه منظم در خفاش در DH. اضافه کردن در کشت پشتیبان infielders مانند جو Panik و سانتیاگو اسپینل و جیز به نظر می رسد تحت پوشش ،

می گویند آنچه شما می خواهید در مورد تورنتو شانس رقیب برای این پست از فصل اما وجود دارد هیچ انکار فهرستی ارائه می دهد تطبیق پذیری است که باعث حرکت Guerrero این اواخر در سال چیزی که آسان به انجام است.

"من فقط می خواهم به انجام هر کاری برای کمک به تیم" Guerrero گفت: از طریق یک مترجم. "من شده است به صحبت کردن با من هم تیمی های دیگر اول به پایان رسید را امتحان کنید و دریافت برخی از مشاوره و فقط به آماده هر زمان که فرصت می آید."

فیل در اتاق است که هنوز به آنها رسیدگی شود در اینجا این است که آیا جیز استفاده Guerrero مبارزات در پایه سوم به عنوان بهانه ای برای نگه داشتن او را در افراد زیر سن قانونی برای طولانی تر لازم است. پاسخ به آن می تواند حتی در حالی که اعتراف به چیزی که تغییر کرده اگر Guerrero شده در پایه اول و یا در هر نقطه دیگری در این زمینه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آنها می تواند نقل مکان کرد Guerrero به پایه اول دو سال پیش و هنوز هم استفاده می شود دفاع به عنوان عملی بهانه ای برای جلوگیری از موفقیت شکایت برای دستکاری زمان سرویس. جیز هنوز هم می تواند اشاره به نیاز برای بهبود روال تناسب اندام. آنها گفته اند که می تواند فقط در مورد هر چیزی برای توجیه حرکت می کند و تقریبا هر تیم در MLB گرفته اند همان رویکرد است.

از آن زمان به حرکت فراتر از آن است. این خبر قدیمی. گرررو لحظه در حال حاضر وارد و در عین حال او هنوز هم مقدار زیادی از بهبود به انجام هر دو در صفحه و در این زمینه است. Encarnacion حرفه ای در زمان هنگامی که او آزاد شد از قید پایه سوم. آبی جیز امید همان چیزی که اتفاق می افتد با آخرین دومینیکن ستاره.

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم که Blue Jays را انجام خواهد داد این فصل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب