کشورهای غربی در حال ورود به یک فعال wildfire فصل فقط به عنوان coronavirus موارد سنبله - Mon, 15 Jun 2020 PST

کروناویروس و غرب آتش سوزی های نجومی در یک دوره برخورد با این ویروس در شکوفایی در چند کشورهای غربی که در حال ش

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

کروناویروس و غرب آتش سوزی های نجومی در یک دوره برخورد با این ویروس در شکوفایی در چند کشورهای غربی که در حال شروع به دیدن افزایش فعالیت آتش, به خصوص کسانی که در معرض افزایش خطر آتش سوزی در طول ماه ژوئیه.

در سال جاری آتش سوزی فصل خواهد شد در حال حاضر چالش های بی سابقه ای برای آتش نشانان اضطراری مدیران و به خصوص وقتی که می آید به تخلیه. برای مثال آتش مربوط به تخلیه می شود شتابزده در مقایسه با زمانی که به یک طوفان که مسیر پیش بینی شده است که معمولا شناخته شده چند روز در پیش است.

شده است وجود دارد نگرانی در مورد به اصطلاح "موج دوم" از ویروس مصادف با پاییز آتش سوزی در کالیفرنیا که در طول تاریخ شده است مخرب ترین و کشنده blazes. اما آن را تبدیل به واضح تر در هفته های اخیر که تهدید به آتش سوزی و coronavirus به همپوشانی خواهد برای اولین بار اتفاق می افتد قبل از آن.

در حال حاضر این هفته به عنوان مثال آتش سوزی باعث تخلیه در آریزونا و کالیفرنیا.

با به طور فزاینده ای در حال حرکت سریع آتش سوزی در سال های اخیر نزدیک به 150 مرگ و میر در کالیفرنیا در سال 2017 و 2018 ترکیب آتش سوزی تخلیه در حال حاضر تبدیل به یک چالش بسیار زیاد. اما در طول یک آتش سوزی خطرناک در این سال, کسانی که در یک آتش سوزی را در مسیر خواسته خواهد شد که به انجام مخالف آنچه که آنها انجام داده ایم برای چند ماه گذشته: ترک خانه در وسط یک بیماری همه گیر.

استیو جنسن اضطراری مدیریت مشاور و مدرس در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ شده است که کار بر روی مسائل مربوط به آتش سوزی و COVID-19 بیماری کروناویروس علل گفت که اضطراری سازمان نیاز "تر و دقیق تر و هماهنگ پیام استراتژی مطمئن شوید که ساکنان درک گرانش از یک وضعیت و آماده به حرکت می کند در یک لحظه متوجه."

در یک نگرانی نشانه COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در حال شدت رو به افزایش در هفت ایالت از جمله آریزونا و نیومکزیکو اورگان و کالیفرنیا. این کشورها همراه با یوتا نیز خود را ثبت بالاترین میزان بروز موارد جدید این هفته از زمان شروع این بیماری همه گیر سنبله است که به احتمال زیاد با توجه به سادگی به افزایش در تست با توجه به تحلیل واشنگتن پست.

به عنوان تابستان پیشرفت این مناطق ممکن است دست و پنجه نرم کردن با آتش سوزی قابل توجهی در حالی که تلاش برای کنترل این ویروس بسیار مسری.

ملی و بین آتش (مرکز NIFC) در آیداهو انتظار افزایش فعالیت آتش سراسر غرب ایالات متحده در این تابستان به دلیل "افزایش تنش خشکی در اوایل ریزش کوه, برف, پیش بینی رعد و برق فعالیت و به طور کلی گرم و خشک شرایط است که باید باقی بماند و از طریق اوت" با توجه به آخرین گزارش.

آب و هوا پیش بینی مرکز که بخشی از خدمات ملی آب و هوا است و طرح احتمال داغ تر و خشک تر از دمای تابستان در سراسر بسیاری از غرب.

تابستان داغ را تشدید خواهد کرد و در حال حاضر گسترده خشکسالی در منطقه بیشتر خشک پوشش گیاهی و جنگلهای بدتر است.

آماده بودن برای آتش سوزی ضروری است در سال 2020 ولی ممکن است یک زمان سخت در مرور این تازگی مملو از قلمرو خود را. سازمان های محلی نیاز به تعامل مستقیم با جوامع خود را به خوبی قبل از وجود آتش در مورد آنچه تخلیه در طول یک بیماری همه گیر ممکن است شامل.

اریکا Kuligowski یک آتش سوزی تخلیه متخصص که قبلا با موسسه ملی استاندارد و فناوری گفت: این مهم برای اجرای قانون محلی اضطراری مدیران بخش های آتش و دیگر اولین پاسخ دهندگان به ارائه مشاوره در مورد چگونه به آماده شدن برای آتش سوزی در این سال است. به طور خاص مردم نیاز به در پیشبرد دانم که چگونه به دریافت هشدارهای چه هشدار سیستم عامل و یا برنامه های به ثبت نام برای برنامه ریزی مکان پناهگاه در منطقه خود و چه در مسیرهای تخلیه و حمل و نقل گزینه های در دسترس هستند.

"این اطلاعات کمک خواهد کرد که خانواده های توسعه خود را تخلیه برنامه ریزی – مانند زمانی که آنها را ترک و چه خواهد شد که آنها را با آنها جایی که آنها چگونه خواهد آنها سفر وجود دارد و چه مسیر آنها را برای به دست آوردن وجود دارد ؟" او گفت: در یک ایمیل. علاوه بر این او توصیه می کند که کسانی که در آتش سوزی مستعد مکان های جمع آوری اضطراری تامین کیت و بسته بندی وسایل جلوتر از زمان "به طوری که آنها آماده هستند به ترک به عنوان به زودی به عنوان تخلیه دستور داده می شود," او گفت:.

در حالی که این استاندارد راهنمایی برای آتش سوزی تخلیه قبل از همه گیر وجود دارد توصیه های اضافه شده در حال حاضر. که به کیسه برای مثال در حال حاضر باید شامل ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب ضد عفونی کننده.

ساکنان باید ترتیبات در حال حاضر به ماندن با دوستان و یا خانواده (و جلوگیری از ماندن با هر کسی در معرض خطر بالا برای بیماری شدید); آنها همچنین باید بررسی کنید که هتل ها و اردو باز هستند. کسانی که نیاز به کمک ویژه نیاز به دانستن آنچه در دسترس است مانند کمک هزینه های هتل و یا ویژه پناه گزینه برای کسانی که بیمار با این ویروس.

صلیب سرخ که در عمل پناهگاه های اضطراری به درخواست مقامات محلی در حال برنامه ریزی تغییرات عمده ای به آن پناه شیوه های این سال است.

"پس از 500 نفر در یک ورزشگاه با کروناویروس گفت:" تونی بریگز, مدیر عامل شرکت مرکزی کالیفرنیا منطقه از صلیب سرخ آمریکا. "این یک راه هوشمندانه برای حفظ مکان امن است."

به جای انتظار کوچکتر پناهگاه اما بیشتر از آنها به طوری که کمتر مردم قرار دارد در هر مکان و اجتماعی فاصله می تواند نگهداری می شود.

با بسیاری از دانشگاه های خارج از جلسه و هتل ها تا حد زیادی خالی اتاق خصوصی در کالج خوابگاه یا هتل ها نیز یک گزینه است. که "قطعا هدف ما در حال کار به سمت" Briggs گفت.

در گروه پناهگاه جدید اقدامات ایمنی را در محل از جمله دما چک و دیگر نمایش فیلم در چک در به عنوان به خوبی به عنوان تختخواب تاشو فاصله 6 فوت از هم جدا اجتماعی را حفظ فاصله. کسانی که نشان دادن علائم و یا سابقه ممکن است قرار گرفتن در معرض ویروس خواهد بود که در یک محل جداگانه در هماهنگی با ادارات بهداشت محلی ، Briggs گفت.

با توجه به Kuligowski عمومی باید با اطلاع از این اقدامات ایمنی برای اطمینان حاصل شود که آنها تخلیه.

"در طول covid-19 مردم را بهره مند از درک چگونه آنها محافظت خواهد شد اگر و زمانی که آنها خانه را ترک کنند" Kuligowski گفت.

بی سیم هشدار اورژانس به ارسال هدفمند مکان معمولا توسط کلانتر محلی دفاتر خواهد بود یک ابزار مهم به اطلاع عمومی از حرکت سریع آتش سوزی.

استیو جانسون گفت که آتش سوزی هشدار بهبود یافته پس مرگبار آتش سوزی در کالیفرنیا از سال 2017 و 2018.

"آنها در حال انجام یک کار بهتر از آنها همیشه قبل از اما که نیاز به افزایش سطوح مختلف در طول همه گیر" جنسن گفت: از آنجا که مردم خسته از تجربه خود را با Covid-19 در طول چند ماه گذشته. اجرای قانون نیاز به "دقیق تر در مورد چگونه آتش جلو در حال حرکت است و مناطقی که نیاز به تخلیه," او گفت:.

تحقیقات توسط Kuligowski و دیگران کمک کرده است به خیاط WEA پیام به طوری که ساکنان در یک آتش سوزی را در مسیر درک کنند که آنها در معرض خطر هستند و به احتمال زیاد به عمل در حالت آماده باش است.

"ما می دانیم که از تحقیقاتی که یک منبع معتبر باید خطر در جامعه با برخی دقیق و خاص سازگار و پاک کردن اطلاعات در مورد آتش سوزی خطر و عواقب آن که در معرض خطر است زمانی که آنها نیاز به عمل دقیقا آنچه آنها نیاز دارید (در اغلب موارد به تخلیه) و به همین دلیل تخلیه یک گزینه مطمئن تر است," او گفت:.

Briggs گفت: سازمان های خود را در منطقه هدف برای هماهنگ پیام.

"ما می دانیم [که] آتش سوزی بزرگ در حال آمدن است و ما درک می کنیم که" Briggs گفت. "بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما آماده هستند."

اما جنسن اخطار می دهد که حتی با پیشرفت های اخیر در, هشدار "آن است که یک سیستم کامل و قصد دارد به زمانی که مردم نیاز به تخلیه خود به خود" و نیاز به نزدیک نظارت بر آتش سوزی, شرایط, او گفت:. "این رفتن به ساختگى و افرادی که زندگی می کنند در [آتش سوزی مستعد] مناطق به بالا هشدار و به حرکت می کند اگر لازم باشد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن