وحشی GM لایحه Guerin مذاکرات NHL راه اندازی مجدد کیریل Kaprizov و COVID-19

وحشی مدیر کل لایحه Guerin نمی توانست نوشته wackier اسکریپت برای سال اول خود را در کار. پس از استخدام به جای سا

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

وحشی مدیر کل لایحه Guerin نمی توانست نوشته wackier اسکریپت برای سال اول خود را در کار.

پس از استخدام به جای سابق مدیر کل پل فنتون فقط 11 ماه پیش Guerin اعتراف کرد که او می ام و ترجیح داده به کار تحت شرایط عادی است.

بدیهی است که چنین نیست که یک بار در طول عمر همه گیر مجبور NHL به دکمه مکث در 2019-20 کمپین در مارس 12.

به عنوان NHL آماده به راه اندازی مجدد Guerin یک پیام ساده برای وحشی به عنوان مقدماتی سری در برابر ونکوور کناکز در ادمونتون ،

"ما در حال رفتن وجود دارد برای برنده شدن" گارین گفت. "این یک ذهنیت ما باید به. ما باید به همان ذهنیت است که ما تا به حال زمانی که همه چیز متوقف شده است. ما باید انتظارات بالا. اجازه دهید وجود دارد و اعتماد به نفس می شود و می دانیم که ما می تواند آن را انجام دهد."

در ضمن Guerin خواهد شد که بشقاب خود را کامل با تعدادی از تصمیم گیری است که می تواند تغییر چشم انداز از حق رای دادن برای سال آمده است. در اینجا نگاهی به برخی از بزرگترین چیزهایی که او را به فکر می کنم در مورد:

چه مقابله با کیریل KAPRIZOV?

برای طولانی ترین زمان بالا چشم انداز کیریل Kaprizov شده است چیزی بیش از یک ساخته و پرداخته تخیل برای وحشی به عنوان او پدید آمده است به عنوان بهترین بازیکن در جهان خارج از NHL. در حال حاضر به نظر می رسد وحشی می تواند نزدیک در نهایت به امضای او حتی اگر او نمی تواند واجد شرایط برای بازی در postseason طبق قوانین لیگ.

"ما در حال کار است که از طریق آن در حال حاضر" گارین گفت. "این امر می تواند مایه تاسف است که ما را مجبور به سوزاندن یک سال است. اما ما مایل به انجام این کار با یک بازیکن مثل او فقط برای گرفتن او در ترکیب است. امیدوارم ما می توانید موافقت کنید به چیزی زودی."

در حالی که او برنده"t قادر به بازی در بازی های واقعی اگر او نشانه او قادر خواهد بود برای شرکت در اردوگاه های آموزشی و همچنین شیوه های تیم در طول postseason.

"به او در مخلوط کرده و او را امضا خوبی خواهد بود" گارین گفت. "اگر او می آیند و رسیدن به منطقه و دیدار با برخی از هم تیمی های آینده اش ببینید که چگونه همه چیز در حال انجام در اینجا من فکر می کنم که قطعا یک مزیت است."

از بعد از ظهر یکشنبه Guerin تا به حال در ارتباط با Kaprizov شخصا هر چند او است که به وضوح انگیزه برای دریافت یک معامله انجام می شود.

"ما به صحبت خود عامل بسیار کمی در هفته گذشته," گارین گفت. "ما در حال کار فقط از طریق این مسائل و تلاش برای به دست آوردن او را امضا آورده و به مخلوط. این یک فرایند طولانی است. من می دانم که همه را هیجان زده در مورد او."

چه دین EVASON را به نشان می دهد ؟

این هنوز مشخص نیست که مربی موقت Dean Evason می ایستد به عنوان وحشی باز کردن اردوگاه های آموزشی در روز دوشنبه.

در حالی که وجود دارد هیچ شک Guerin شده است تحت تاثیر قرار با Evason تا کنون او همیشه متوقف می شود کوتاه از ارتکاب به او برای آینده است. چرا که Guerin تقریبا قطعا انجام خواهد شد گسترده مربیگری جستجو در برخی از نقطه.

"او در حال انجام یک کار بزرگ هنگامی که همه چیز متوقف شد" گارین گفت. "من فکر می کردم ما ارتباطات باقی مانده بسیار خوب در کل این مکث و حتی بیشتر از آن در حال حاضر به عنوان ما در حال گرفتن یافت. من بسیار خوشحال هستم که چگونه دین را به کار گرفته و این تمام چیزی است."

چه خواهد Evason نیاز به انجام به نگه داشتن شغل خوب است ؟

"من هرگز فراموش که مثل" هی. شما باید برای رسیدن به این موقعیت و یا پیروزی در این مقدار مشخصی از بازی ها,' " گارین گفت. "من قصد دارم به انجام این کار است. آن را بیشتر در مورد فرایند و عملیات و ارتباطات تمام کسانی که همه چیز. من می دانم که او می داند این بازی است. من می دانم که او می داند که چگونه برای مقابله با بازیکنان. کسانی هستند که چیزهای خوب است. من راحت با دین."

گام بعدی برای MIKKO KOIVU?

با تنظیم قرارداد به پایان می رسد پس از این فصل وجود دارد یک فرصت خوب کاپیتان Mikko Koivu می تواند قطع اسکیت برای خوب است. او روشن ساخته است که او نمی باید علاقه به بازی در هر نقطه دیگر از شهرهای دوقلو.

کسانی که همه چیز را رقم خود را در برخی از نقطه. در این میان هر چند Guerin می خواهد به نگه داشتن تمرکز بر روی postseason.

"ما نه فقط در مورد صحبت که" گارین گفت. "من واقعا احساس می کنم آن را مناسب زمان و یا مکان. ما هنوز هاکی به بازی های برگزار شده در این فصل است. فقط به او اجازه دهید تمرکز بر روی آن است."

آیا بزرگترین نگرانی با COVID-19?

هیچ وحشی بازیکنان برنامه ریزی برای انتخاب کردن از postseason با توجه به Guerin, هر چند آن را در حق خود برای انجام این کار در میان coronavirus بیماری همه گیر.

بنابراین گارین در انتظار فهرست کامل گزارش به اردوگاه های آموزشی در دوشنبه منهای defenseman گرگ Pateryn است که به طور نامحدود با یک فوقانی بدن آسیب است.

وجود بالقوه نگرانی در مورد جناح لوقا Kunin که به دیابت نوع 1 هر چند Guerin تایید او پاک شده است را به شرکت در فعالیت های تیم.

"من واقعا هیجان زده و من فکر می کنم همه این است که" گارین گفت. "صرف نظر از آنچه رفته در زمانی که ما به عقب بر گردیم به بازی و شروع به انجام آنچه که ما قرار است به انجام آن احساس خوب و ایجاد وزوز و من فکر می کنم همه کمی شادتر در حال حاضر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن