یک پوشش نقره ای جدید به بسکتبال المپیک صلاحیت خرما برای کانادا

آخر هفته طولانی لب به لب من.به هر حال لذت بردن از آن چون یکی مثل ما هرگز تجربه کرده ام و این چیزی است که من حد

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

آخر هفته طولانی لب به لب من.

به هر حال لذت بردن از آن چون یکی مثل ما هرگز تجربه کرده ام و این چیزی است که من حدس می زنم.

که اجازه تمیز کردن نوت بوک و گرفتاری از ذهن با چند چیز کمی از این هفته ،

-

من مطمئن هستم که بسیاری از شما دیدم این خبر دیروز که FIBA حل و فصل است در تاریخ برای سال آینده نهایی انفرادی مردان المپیک صلاحیت مسابقات – 29 ژوئن-جولای 4 – و این که خوب به دلیل آن را می دهد مردمی در Victoria در کانادا بسکتبال شرکت هدف به هدف.

در حال حاضر وجود دارد بسیار قطعیت در مورد آنچه 2020-21 NBA فصل ممکن است مانند نگاه کنید و هنگامی که آن را شروع و به پایان رسید که آخرین چیزی که هر کسی باید انجام دهید این است که شروع به خواب در مورد چه نوع از تیم کانادا ممکن است قادر به میدان – به طور خاص تعداد NBAers که شما بازی هک وجود دارد به سوالات در مورد که شما مربی این تیم به دلیل وجود هر فرصتی نیک پرستار خواهد بود در غیر این صورت اشغال در آن تاریخ.

اما دیگری وجود دارد که شاید بیشتر آرامش زاویه است که باید در نظر گرفته شود و در برخی از راه های عجیب و غریب آن را حتی ممکن است به نفع کانادا آن را به عنوان تلاش می کند تا بازی های المپیک برای اولین بار پس از سال 2000 است.

اگر سوال در مورد قراردادی وضعیت و زمان فراوان برای بالا کانادا بازیکنان آنها نیز فراوان برای تیم های دیگر نیز هست.

به علاوه بهترین بازیکن در تمام مسابقات – این Giannis Antetokounmpo آدم از یونان – ممکن است خیره NBA رایگان آژانس حق و چه کسی می داند که اگر او در دسترس خواهد بود حتی اگر او NBA فصل است.

بازی شیر یا خط در سوال در مورد EuroLeague برنامه سال آینده چگونه خواهد شد که تاثیر آن بازیکن می تواند از دیگر تعهدات و آن را احتمالا ارزش کار شدن تا در مورد کسانی که ممکن است در ویکتوریا در حال حاضر.

در این راه نگاه: اگر کانادا قادر به میدان یک تیم از G Leaguers و دو طرفه بچه ها چون NBA و لیگ های اروپایی هنوز در پر نوسان که یک مزیت برای آنها من می خواهم بگویم.

اگر یک چیز وجود دارد که غیر قابل انکار و آشکار شد بیش از روند تحصیلی برای 2019 بسکتبال جام جهانی, این است که عمق استعداد در کانادا بیشتر از بسیاری از کشورها.

و من فکر می کنم وجود خواهد داشت و باید یک سطح بزرگ از خوش بینی در مورد یک "لایه دوم" گروه کانادایی یک "لایه دوم" فهرستی از بسیاری از کشورهای دیگر.

من شک دارم و شک حتی زمانی که این مسابقات قرار بود در ماه ژوئن برگزار شد از این سال است که بهترین بازیکن می شود و کسانی که هنوز هم شک و تردید وجود دارد.

در حال حاضر آن را فقط خوب است بدانید این مسابقات در کانادا است که هنوز هم بروید و تاریخ. بقیه نیست ارزش نگرانی در مورد تا زمانی که ما برخی از وضوح در زمان بندی از لیگ های سراسر جهان است.

-

شخصی توجه داشته باشید:
من اهمیتی نمی دهند که آیا یا نه نخست وزیر انتاریو می توانید آنچه به نظر می رسد مانند یک خوشمزه کیک پنیر.

من اهمیتی نمی دهند که آیا یا نه او واقعا گوش دادن به کارشناسان بهداشت و او را همه "آیا به من بگو, نه به عنوان من" ما با مراجعه به کلبه خود را و یا پرتاب کوچک تجمعات در خانه خود را هنگامی که بقیه از ما نمی تواند.

-

شما به خوبی انجام می شود در این پست مسائل من خوشحالم که به گزارش. بسیاری از سوالات خوب در آن وجود دارد در حال حاضر, بنابراین در حالی که من کشتن زمان تماشای بوندسلیگا اقدام و در غیر این صورت طفره روی در تمام طول روز فردا وجود خواهد داشت چیزی برای ور رفتن معمولا در .

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اما اگر شما رو بیشتر در ذهن شما همه شما رو به انجام است که با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و از دور.

-

این کاهش از مالکوم میلر/اسیایی, Donaldson داستان روز دیگر چون واقعا وجود دارد هیچ جایی برای قرار دادن آن است اما باید آن را خارج وجود دارد به دلیل آن را می گوید زیادی در مورد مرد جوانی است که شما باید بدانید.

میلر خواسته شده بود درست در پایان گپ زدن در مورد رسانه های اجتماعی نقطه او چند هفته پیش در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارتباط COVID-19 همه گیر صرفا به چین "ووهان ویروس" و "چین" ویروس نظرات intemperate و غلط و خوب نژادپرست است.

این است چگونه میلر جواب داد:

"وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که نامناسب است که گفته شده است اما این یکی فقط از نوع برخورد من راه های مختلف ... من شده است نگه داشتن در تماس با جرمی لین و من مطمئنم که شما شنیده ام بسیاری از چیزهایی که او گفت و من فکر می کنم آن را همزمان با یکی از پست ها قرار داده است که او و سپس شنیدن آن است.

"(وجود دارد) بسیاری از تبعیض ها و چیزهایی است که از آنجا که این ویروس در آمد از ووهان و از چین آمد. من احساس می کنم که فقط از نوع باعث یک پاسخ است."

خوب در او. گاهی اوقات احمق ها باید به نام و وجود دارد بسیاری از احمق ها در میان ما بهتر است برای صرفه جویی در عکس های خود را برای زمانی که آنها می توانید بیشترین تاثیر را.

-

زندگی واقعی فوتبال در تلویزیون در صبح روز شنبه بوده است وجود دارد, زندگی واقعی گلف در CBC وب سایت از کره جنوبی وجود دارد وانمود کند – در عین حال زندگی می کنند -- گلف بازی در تلویزیون در روز یکشنبه بعد از ظهر.

همه چیز بد نیست.

شما را به تماشای هر ؟ من شکل من به فوتبال به عنوان پس زمینه سر و صدا به عنوان من فردا صبح و ممکن است بررسی کنید در گلف در روز یکشنبه و من تعجب می کنم اگر هر یک از ما خواهد پرداخت ربودهشده توجه به آنها.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن