Weathercatch: بد تعطیلات آخر هفته – به اندازه کافی در حال حاضر - Mon, 10 Jun 2020 PST

شوم bloblike ابر به نظر می رسد که سربار باید به عنوان یک شگفتی آمده. پس از همه, آن را به یک بعد از ظهر جمعه در

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

شوم bloblike ابر به نظر می رسد که سربار باید به عنوان یک شگفتی آمده. پس از همه, آن را به یک بعد از ظهر جمعه در کنتون.

اغلب منادی طوفانی آب و هوا mammatus clouds متمایز هستند pouchlike protuberances که به طور معمول در قطع زیرین cumulonimbus ابر. آنها به مراتب متفاوت تر از دیگر ابرها. به جای تشکیل در افزایش هوایی و ساختمان به سمت بالا مانند دیگر ابر انواع mammatus clouds فرم در حال غرق شدن هوا و پف رو به پایین. آنها غیر معمول به خصوص در شمال غربی اقیانوس آرام.

و در عین حال آنها بر روی صفحه نمایش در بالا مسکو midafternoon در روز جمعه. شبیه یک گروه از تیره بسته بندی کردن حباب در سراسر تعمیق آسمان خاکستری را نشان داد که آب و هوا تبدیل شد خصومتآمیزی. باران وارد شام. پس از آن آمد متناوب رعد و برق و رعد و برق به شب.

یک بار دیگر در خارج از برنامه ریزی برای کباب کردن پیک نیک گلف و یا تنه زدن رو شسته. یکی دیگر از تعطیلات آخر هفته دور دیگری از آب و هوای بد.

در یک شوخی از طبیعت ناخوشایند آب و هوا گرفتار است هر آخر هفته به جز یکی از اواسط ماه آوریل در منطقه ما است. باران و storminess ما تجربه آخرین شب جمعه شد و به دنبال آن رگبار و آسمان و breeziness در روز شنبه و بیشتر باران و وزش تندبادها از 35 مایل در ساعت در اسپوکن در روز یکشنبه. تا شدید بودند بارندگی در Colfax Palouse و گارفیلد که خدمات ملی آب و هوا در اسپوکن صادر سیل مشاوره. نه تنها این, اما یک شب درجه حرارت پایین آغشته به پایین 40s, ساخت اوایل ماه ژوئن احساس بیشتر شبیه به ماه آوریل است.

قبلی آخر هفته به مراتب بدتر است. ابداع طوفان از دهه چند خط از رعد و برق خمرهای در سراسر Inland Northwest در مارس 30-31 تحویل سنگین باران رعد و برق و بادهای قدرتمند که زدم از قدرت به هزاران نفر از ساکنان. افرادی که جرأت کرده بود در خارج از منزل برای لذت بردن از به تازگی بازگشایی اردو بودند مجبور به عقب نشینی به خود چادر و خیمه و یا بسته و رانندگی صفحه اصلی.

حتی آخر هفته روز یادبود تبدیل سرد و مرطوب است. رانده شده توسط یک "قوی واکشی رطوبت از اقیانوس آرام به شمال غربی اقیانوس آرام" با توجه به خدمات ملی آب و هوا یک لایه عمیق از ابر حل و فصل بیش از نقاط مرزی شمال غرب, on May 25, یادبود روز صبح. پس از آن آمد نم نم باران و پراکنده باران دوش.

Spokane, تنها در باران-رایگان آخر هفته بود و ممکن است 9-10. آیا ما جرات را آزاد برنامه ریزی برای آینده تعطیلات آخر هفته و یا آن زمان به پرتاب در (خیس) حوله?

جای تعجب نیست که این شنبه و یکشنبه می رود به بی قراری و سرد است. آن را در نظر ما آخرین مرطوب آخر هفته قبل از بهار رسما انتقال به تابستان در ژوئن 20. قطع در آن وجود دارد; گرم و آفتابی تعطیلات آخر هفته باز خواهد گشت.

Nic Loyd یک هواشناس در واشنگتن است. لیندا Weiford است که یک نویسنده در مسکو آیداهو که هم آب و ماهواره. تماس با ما: ldweiford@gmail.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن