نامه: تغییر نام فورت هود به فورت Benavidez پس از این مدال افتخار قهرمان

نام و نام خانوادگی که پست پس از روی Benavidezیک جنبش بزرگ پیشگام بسیاری از کهنه گروه در تگزاس و در اینجا در سن

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

نام و نام خانوادگی که پست پس از روی Benavidez

یک جنبش بزرگ پیشگام بسیاری از کهنه گروه در تگزاس و در اینجا در سنت پل است به فورت هود تغییر نام داد و پس از روی Benavidez یک کهنه سرباز جنگ ویتنام, مدال افتخار دریافت کننده و دریافت کننده از پنج Purple Hearts

نام در ستون "در 10 ارتش نوشته های جایگزین خائن نام با کسانی که از این قهرمانان" در 25 ژوئن بود که بسیار قابل توجه لیست و همه به خوبی سزاوار است.

با این حال اگر کسی به خواندن روی Benavidez را مدال افتخار استناد شما را درک جمهور رونالد ریگان نظر زمانی که او گفت: "اگر داستان قهرمانی خود را یک فیلم شد, اسکریپت شما نمی خواهد باور آن است."

لطفا استناد و پیوستن به ما به عنوان ما تماس با ما مقامات منتخب خود را برای پشتیبانی از تغییر نام. این Chicano / امریکا مکزیکی جامعه را پایه بلند با روی Benavidez. Gracias.

گیلبرت de la O, St. Paul

ما رای می گذارد پایه و اساس

به عنوان کسی که مذاکره کارمند عمومی اتحادیه قرارداد و همچنین به عنوان موفق با آنها را برای بیش از 25 سال می توانیم دولت است که از بین بردن یک کارمند دشوار است اما غیر ممکن نیست.

شما می توانید از گام به گام C بدون انجام مرحله B و به نظر می رسد که موج جدید به عنوان مینیاپولیس رئیس پلیس و همچنین شهردار و شورای شهر در حال حاضر سرزنش اتحادیه برای مشکلات در اجرای قانون است. آنها مذاکره قرارداد آنها هستند که به امضا و تایید آنها بیش از چند دهه هنوز تنها اتحادیه مقصر است.

مدیریت تحت قرارداد نمی کراوات خود را به دست این مجموعه روند که هر دو طرف باید به دنبال و آن را با این نسخهها کار بهترین زمانی که هر دو طرف با هم کار کنند برای هدف مشترک یا کمک به کارکنان برای بهتر شود یا از بین بردن همان علت است. من هرگز تجربه یک داور حکومت نه برای حذف هنگامی که تمام مراحل را به درستی گرفته شده است.

شما می توانید ببینید چه چیزی در حال آمدن است بعد نمرات آزمون در شهرستان درونی مدارس دولتی غیر قابل قبول برای دانش آموزان اقلیت بوده اند که راه را برای چندین دهه آن را تنها می ایستد به همین دلیل است که اتحادیه معلمان است که در گسل چرا که آنها نمی تواند خلاص شدن از شر خود را از بد معلمان است.

دهه ما اجازه داده اند ما مقامات منتخب و همچنین مدرسه ما تخته به تصویب باک. آن زمان ما به یاد داشته باشید ما آن را به رای می گذارد که پایه و اساس.

Michael J Sanchelli, مپلوود

برش در جای دیگر

من به تازگی آموخته مپلوود مرکز طبیعت بسته است. من عمیقا متاثر شده این.

من درک می کنم آن را تنها 1 درصد از شهرستان مپلوود بودجه. من مطمئن هستم که وجود دارد راه های دیگر برای تعادل این کتاب است. مرکز طبیعت در خدمت مردم از همه سنین و محافظت از محیط زیست با آن برنامه های آموزشی.

در حال حاضر بیش از هر زمان ما باید این طبیعت مرکز و کارکنان. ما زندگی در یک جامعه شهری است که نیازهای واقعی راه برای تغییر و ساختن زندگی است. اتصال با طبیعت یکی از بهترین راه ها.

من را دیده اند هر فرصت برای شهروند ورودی های ارائه شده توسط این شهرستان مپلوود. تصمیم خود را کوته است و حریص است. من مطمئن هستم که چیزهای دیگری هستند که به قطع در بودجه که کمتر ضروری است.

فرزندان ما و نسل های آینده باید بهترین تصمیم در حال حاضر.

لوری Gathje, مپلوود

رسیدن به نجات طبیعت مرکز

آن را با غم و اندوه بزرگ است که من به عنوان خوانده شده اخبار در مورد بسته شدن مپلوود مرکز طبیعت. زیست محیطی برنامه های آموزش و پرورش انجام شده توسط کارکنان مرکز بوده است یک دارایی فوق العاده برای کل شرق مترو منطقه است. آنها الهام گرفته اند و تحصیل کرده به من و خانواده من به استوارت بهتر از جهان طبیعی در اطراف ما و بهتر شهروندان است. آنها ارائه کرده اند قابل توجهی فرصت های آموزشی برای محروم متنوع دانشجویی جمعیت.

در حالی که به طور موقت کاهش قابل فهم با توجه به همه گیر, من فکر می کنم این شهر زیاده با آن دائم اخراج و امتناع از قبول کمک های مالی. من امیدوارم که یک راه را می توان به حداقل برخی از کارکنان پاره وقت در مرکز طبیعت به ادامه مجازی برنامه نویسی در حالی که درآمد حاصل کار در دراز مدت مشارکت. من فکر می کنم رمزی شهرستان می تواند یک شریک عالی اگر این شهر خواهد بود مایل به رسیدن به آنها.

جان Zakelj, St. Paul

همیشه آسان تر برای پیدا کردن "دشمنان"

من قدردانی ستون توسط آقای J. S. کاس "امروز انقلاب فرهنگی نیاز به یک جدید مجسمه: او فرانسوی است."

به نظر می رسد, به نظر من روزانه, اخبار, آن است که همیشه آسان تر برای ما من شامل برای پیدا کردن جدید "دشمنان." در حال حاضر مردم در حال چیدن در هر یک از دیگر برای پوشیدن ماسک یا نه با پوشیدن ماسک و دیگر راحت foibles du jour. چگونه وسوسه انگیز برای راه اندازی همسایگان ما به عنوان دشمنان برای سرنگونی.

ما نیاز به توجه و طنز از آقای کاس' مقاله و خودمان را در این احمقانه تصویر اورول 1984 hyper-chp را جهتدهی میکند و گروهی-فکر می کنم ذهنیت است. بیایید سرنگونی درونی خود ما شکست و ترک مجسمه-حذف تاریخی جوامع نه هیستریک جوامع است.

Duane Sarazin Hastings

بولتون و ستون فقرات

پس از خواندن نامه "در حال حاضر او یک قهرمان" در ژوئن 26, مطبوعات پیشگام, من باید بگویم نویسنده از رزویل شده است توجه شده. او می گوید: جان بولتون در حال حاضر یک قهرمان به سمت چپ برای او بگویید همه کتاب در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در واقع دموکرات ها دیوانه هستند به عنوان هک در بولتون برای انتشار بگو همه در حال حاضر به جای داشتن ستون فقرات به ایستادن و شهادت در طول دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح جلسات. بدون داشتن ستون فقرات و ترس به ایستادن پذیرفته شده است رفتار کنونی جمهوری خواهان که به طور مستمر از ترس دولا شدن قبل از دیکتاتور-در-ارشد.

بولتون کتاب ممکن است به برخی از هدف اما این چپ است که به سختی تشویق آن است.

Paul Wright هادسون

رفع DVS در حال حاضر

من می دانم آن است که سنت به شکایت در مورد DVS اما من متوجه شدم به تازگی ما در یک نقطه که در آن DVS است که در واقع به خطر انداختن امنیت و رفاه اقتصادی از Minnesotans. همانطور که مردم با دانستن وجود دارد چند ماه انتظار برای دریافت یک تست جاده قرار ملاقات. شما موفق که یکی گردیم در خط. آن می تواند به راحتی از یک سال به موفقیت تست جاده و ... بود که قبل از همه گیر.

اما در ماه گذشته, من یک دختر به روچستر امتحان ایستگاه 60 مایل از خانه ما اما نزدیک ترین در حال حاضر در دسترس برای انجام یک دانش آزمون برای یک مجوز یادگیرنده. این 40 سوال کامپیوتری, آزمون, بدون, قرار ملاقات, همه پیاده روی ، ما می رسند در ساعت 2 بعد از ظهر به پیدا کردن که او نمی تواند در امتحان از آنجا که خود را در صف پر بود برای روز (با 2.5 ساعت به رفتن). کارکنان گفت که ما تا به حال به متن ویژه خود را به شماره گرفتن در خط (با تشکر برای داشتن آن بر روی وب سایت) در ساعت 9 صبح تیز و هاپ در ماشین و رانندگی چرا که آنها همیشه رزرو برای تمام روز 9:30 صبح تا دیگران را تکان داد و گفت: آنها تا به حال شده است در پارکینگ پنج ساعت انتظار پس از 9 صبح باران فقط اضافه شده یک تماس خاص.

این کاملا غیر قابل قبول است. بدیهی است که دولت باید با استخدام دو یا سه بار به عنوان بسیاری از کارگران به طور موقت به proctor کسانی که ساده امتحانات به طوری که بچه ها می توانید تمرین رانندگی. و یا سوئیچ به نوشته امتحانات تابستان و باز در مدرسه و سالن های غذاخوری برای دو شنبه ها — تعداد زیادی از اجتماعی فاصله ممکن است وجود دارد. استخدام دماهای برای دریافت از طریق مجنون پرونده از تست جاده.

نوجوان در حال تمرین بدون مجوز یادگیرنده. توانایی رانندگی کاملا ضروری برای این کار چشم انداز ترین Minnesotans. به عنوان یک ماده در بهداشت عمومی و تحریک اقتصاد — رفع DVS در حال حاضر.

سوزان Windley-Daoust, Winona



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب