89 روز: زن و شوهر خودخواسته مواد غذایی چالش یک درس در ابتکار و خلاقیت - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

شیر برای اولین بار بود برای رفتن. بعد رفت آوکادو و تخم مرغ است. باقی مانده حبه سیر کمک دبستان پا بره برای عید

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

شیر برای اولین بار بود برای رفتن.

بعد رفت آوکادو و تخم مرغ است. باقی مانده حبه سیر کمک دبستان پا بره برای عید پاک.

بود که روز 26.

پس از آن آخرین سفر خود به فروشگاه در اواسط ماه مارس, من تعجب که چگونه ما می تواند مواد غذایی گذشته است. "من شرط می بندم ما می توانیم آن را به ژوئن 1," من به شوخی به شوهرم. و به نوعی در طول روز و هفته و ماه است که به دنبال, که شوخی شد هدف.

خرید مواد غذایی در زمان COVID-19 احساس استرس زا باشد. به نظر می رسید مانند آن ضرب خطر قرار گرفتن در معرض عفونت و تنظیم مجدد قرنطینه ساعت. ما تصمیم به سعی کنید برای جلوگیری از آن – برای همیشه لطفا برای نیست اما شاید فقط تا منحنی شروع به پهن کردن.

با کمی خلاقیت و ابتکار ما که ما می تواند کشش یک زن و شوهر از سفرهای خرید به دو و نیم شاید حتی سه ماه.

ما برگزار شد از 89 روز.

ما احتمالا می تواند به طول انجامید کمی طولانی تر اما ما از کره و پایین به ما آخرین جعبه ماکارونی ، ما از دست رفته انواع و تجربه ترکیب راهرو بررسی دقیق انتخاب شراب از دیدن آنچه در فروش و پیدا کردن الهام بخش برای آینده وعده های غذایی.

در قبل از زمان خرید مواد غذایی کمتر از یک کار سخت و طاقت فرسا و بیشتر سرگرم کننده جمعه پس از کار و فعالیت بخشی از – یا پیشرو به روزترین شب. ما می خواهم سهام تا در هفته و خرید مواد تشکیل دهنده که برای شب شام و سپس پخته شده هم اغلب تلاش یک دستور جدید و با بهره گیری از یک لیوان شراب در حالی که ما صحبت کردیم و خرد شده پان خشکیده و یا بو داده.

ما سعی می کنیم به خوردن تازه و به طور معمول تنها خرید آنچه ما نیاز داریم برای یک هفته در یک زمان. بنابراین مانند بسیاری از مردم در سراسر جهان ما احساس تا حد زیادی آمادگی برای رمان coronavirus بیماری همه گیر.

با تشکر از کمی برنامه ریزی بسیاری از برنج و لوبیا و تخم مرغ از دوستان که نگه داشتن جوجه ها و اردک و زمانی که بازارهای کشاورزان در نهایت باز در نزدیکی پایان آزمایش ما – تازه محلی گیاهان و سبزی ما ساخته شده آن را به اوایل فاز 3 برای ویتمن شهرستان است. ژوئن 13 به دقیق.

ما خودخواسته مواد غذایی چالش شد یک راه برای کمک به علامت روز طولانی در مستند. ما شروع به غذا prepping, سهمیه بندی اقلام لوکس – پنیر شکلات و شراب و ویسکی Luxardo عرق البالو گیلاس – و توجه اضافی به کاهش زباله های مواد غذایی.

ما قندی پرتقال ساخته شده خرده نان از روز قرص است که ما نیز خودمان و استفاده از تربچه سبزی در سوپ.

ما خوردند بسیاری از سوپ.

ما در حال حاضر برخی از "مواد غذایی اضطراری" در شربت خانه – سپردن برنج و لوبیا و یک دسته از انواع توت ها گندم از یک علاقه مستمر در پخت نان است.

در فریزر وجود دارد فیله ماهی قزل آلا از تابستان گذشته و بخشی از یک بره از کریسمس. ما که ما را به انجام بهترین ما می تواند با آنچه که ما تا به حال و ببینید چه چیزی اتفاق افتاده است.

آنچه اتفاق افتاد این بود خورش, گوشت, در خانه, نان, و, وقتی لبنی شیر زد – که رخ داده است نسبتا اغلب در اوایل – خانه جو و برنج و شیر. ما تبدیل به صرف غلات به فرنی.

ما کشیده به عنوان بسیاری از مواد تشکیل دهنده به عنوان ما می تواند ابداع باقی مانده آب پز کردن استخوان ها و ذخیره های ما مورد علاقه خیال باف یا بیشتر آرامش ظروف برای آخر هفته تاریخ-شب شام. برخی از دوستان گفت که آنها تحت تاثیر قرار گرفته بودند با ما تعهد است. دیگران نگران ما است. یکی از طریق پست ما یک جعبه برخی از مورد علاقه ما مواد غذایی از معامله گر جو.

کسانی که در گذشته زن و شوهر از سفر به فروشگاه مواد غذایی احساس کرده بود کمی سورئال. کاغذ توالت و تمیز کردن وسایل کمیاب شد. لوبیا و برنج محدود شد – پنج هر فرد پس از آن دو پس از آن یکی. آرد بود. شکر کم بود. دیگر مردم وحشت خرید بود ما را عصبی.

بنابراین ما رفت و برگشت و خریداری دور دیگری از مواد تشکیل دهنده ما به طور معمول خرید کردم و چند چیز ما به طور معمول نمی خواهد.

فقط.

در.

مورد.

از چه ؟ نمی توانیم کاملا مطمئن شوید. اما ما تصمیم گرفتیم که آخرین لحظه ریخت و پاش در یک ظرف شیشه ای از Nutella – یکی از بزرگترین و در قفسه را به نحوی کمک کند. به طوری که یک مورد از شراب قرمز و چند بسته از لوتوس Biscoff کوکی ها. ما باید خریداری بیش از یک گالن بستنی. ما همچنین باید ام نگردند تا در بیشتر سبزیجات منجمد و انواع توت ها.

به عنوان همه گیر عدم اطمینان و اضطراب گسترش و پوشیدن ماسک شروع به نظر می رسد بیشتر در مورد ساخت یک بیانیه سیاسی از امنیت عمومی ما متمرکز بر آنچه ما می تواند کنترل: صبحانه, ناهار و شام.

زمانی که منابع کاهش یافته ما نگاه به گزینه های تحویل. یک بار ما سعی تحویل خانه – از فروشگاه مواد غذایی محلی به عنوان موارد COVID-19 صعود بودند – تحویل مرد نبود پوشیدن ماسک.

ما معامله ما در خانه نان برای ما دوستان اردک و مرغ و تخم مرغ است. ما خود ما ساخته شده کراکر. و در روز 58 و دوباره در روز 72, برخورد ما خودمان را به یک سفر به فردیناند بستنی Shoppe در پولمن برای یک لیتر گربه وحشی پشمالو, آهنگ, بستنی, قلع, گربه وحشی پشمالو طلا و پنیر سوسیس دودی از گربه وحشی پشمالو, با کیفیت گوشت.

در برخی از نقطه ما شروع به حفظ ورود به سیستم از آزمایش ما که احساس نمی بسیار شدید در مقایسه با زمانی که به امثال دیگران' مستند مواد غذایی چالش است.

وجود دارد اورلاندو مرد رفتن از یک سال بدون خرید هر گونه مواد غذایی; یک نویسنده شناخته شده هزینه های یک سال و غذا خوردن تنها به صورت محلی رشد مواد غذایی و نوشتن یک کتاب در مورد آن; و یک کانادایی را به ساخت یک yearlong تلاش تنها به خوردن مواد غذایی رشد در 100 مایل شعاع آپارتمان خود و نوشتن یک کتاب در مورد آن بیش از حد.

این رو ما فکر: می تواند ما شش ماه با بیشتر منجر به زمان و برنامه ریزی دقیق? با COVID-19 طولانی و سالانه در فصل سرما و آنفلوانزا بلندی فقط در اطراف گوشه آن را قطعا در ذهن ما است.

مواد غذایی چالش گاهشمار

روز 18 – تصمیم به سعی کنید آن را به تاریخ 1 ژوئن. استفاده از لبنیات و شیر در یک latté.

روز 20 – خوردند آخرین آووکادو.

بعد 24 – چهار سیب چپ.

روز 27 – دو سیب چپ.

روز 29 – استفاده از آخرین لیمو در خانه حموس.

روز 32 – از تخم مرغ است.

روز 38 – از آبجو.

روز 41 – ولع مصرف سالاد است.

بعد 43 – دستور آبجو تخم مرغ و شیر آنلاین برای تحویل از یک فروشگاه مواد غذایی محلی.

روز 44 – مواد غذایی وارد شده است. خوردند گذشته اپل.

بعد 47 – سه پیاز باقی مانده است.

بعد 48 – دو پیاز باقی مانده است.

روز 56 – معامله نان خانگی برای یک مزرعه تازه اردک تخم مرغ است.

بعد 63 – قرار داده برای اولین بار آنلاین بازار کشاورزان سفارش.

بعد 66 – استفاده از دو پرتقال در یک کیک وارونه. ذخیره پرتقال.

روز 67 – اولین وانت در درایو از طریق بازار کشاورزان.

روز 68 – معامله نان خانگی برای تخم مرغ از یک تخم مرغ حیاط خلوت.

بعد 69 – شیرینی پرتقال.

بعد 76 – ژوئن 1. آیا ما می توانیم آن را به جولای 1?

بعد 78 – فرار از Nutella. پس احتمالا نه.

بعد 81 – استفاده از آخرین پیاز در گذشته مرغ.

بعد 83 – فرار از توفو.

بعد 88 – ساخته شده یک لیست خرید

روز 89 – نقاب و به فروشگاه رفت.

مواد غذایی چالش استراتژی و کالاهای اساسی

مسلمات یا مسائل ما در حال حاضر در دست: نمک, فلفل, شکر و آرد و مخمر خشک فعال, جوش شیرین بکینگ پودر و پودر کاکائو و وانیل و سرکه سیب-سرکه سفید, سرکه, سرکه شراب قرمز, روغن زیتون, روغن کانولا, قهوه و چای.

چهار کل جوجه – استفاده باقی مانده برای tacos و تاماله (که یخ هست) و سپس آب پز کردن استخوان ها را به آبگوشت.

سوسیس مرغ – در سوپ و همچنین با لوبیا. همچنین یخ هست.

مرغ سهام

چیزهای تازه – آنچه ممکن است آخرین بلندترین ها: سیب, پیاز, سیر, هویج, پرتقال و دیگر مرکبات.

گیاهان و ادویه جات ترشی جات – این ادویه ما به پایان رسید تا با استفاده از ترین: دودی, فلفل قرمز, زیره سبز, فلفل, پودر فلفل قرمز, فلفل, دارچین, جوز, پونه و ریحان, آویشن, پودر سیر, پودر پیاز, تغذیه مخمر و عصاره آبگوشت.

گوجه فرنگی – رب و سس و کنسرو کل و گوجه فرنگی.

تن ماهی – بدون نمک و آب بسته بندی شده.

توفو – همه کاره و یخ هست.

بخارا – برای خانه, حموس, سس, افت و سس.

تست روغن کنجد

نارگیل امینو اسید

عسل

سس تند

لوبیا خشک – به خصوص نخود, لوبیا سیاه و سفید و لوبیا سفید.

برنج قهوه ای و ارباریو (باید برای آسان فوری گلدان ریزوتو).

جو

ماکارونی

دانه ذرت بو داده – Stovetop پاپ کورن شد رفتن به قرنطینه میان وعده.

کنسرو سبزیجات – برای زمانی که تازه و منجمد را اجرا کنید.

گربه وحشی طلا – پنیر می آید که در یک می شد عملا به صورت یک بیماری همه گیر.

Masa – برای خانه چیپس ذرت.

موسلی

دانه ها و آجیل – , گردو, بادام, دانه کتان و دانه آفتابگردان.

مربا تمشک, مربا و مارمالاد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن