شهردار تورنتو حزب محافظه کار می گوید: در اوایل مذاکرات در جریان با جیز Raps در بازگشت احتمالی

شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار روز سه شنبه گفت که در مذاکرات اولیه با لیگ اصلی بیس بال آبی جیز و NBA رپتورز

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار روز سه شنبه گفت که در مذاکرات اولیه با لیگ اصلی بیس بال آبی جیز و NBA رپتورز در مورد بازگشت به عمل به عنوان محدودیت از COVID-19 همه گیر شروع به سهولت.

حزب محافظه کار گفت: این شهرستان در حال کار با دولت استانی انتاریو در تصمیم گیری در مورد رپتورز و این که "همه چیز در حال حرکت رو به جلو بسیار خوبی." حزب محافظه کار نیست و جزئیات را در بحث اما NBA در حال حاضر برنامه ریزی اجازه می دهد تا تیم برای باز کردن امکانات عمل شروع جمعه هر چند دولت, ترخیص کالا از گمرک مورد نیاز خواهد بود.

"من انتظار وجود خواهد داشت برخی از اخبار, به گزارش که در راه دوباره است که به طور مداوم در ساخت مطمئن شوید که تیم ما و بازیکنان ما (نمی خواهد) قرار داده می شود در یک نقطه ضعف رقابتی," حزب محافظه گفت. "اما در همان زمان احترام به طور کامل از ضرورت ما باید با توجه به بهداشت عمومی و توقف گسترش COVID-19."

NBA در اصل برنامه ریزی اجازه می دهد تا امکانات برای باز کردن آخرین جمعه قبل از هل دادن تاریخ یک هفته. آن گفته است که ممکن است تا دوباره اگر زمان بیشتری مورد نیاز است.

هنگامی که امکانات باز, تمرینات محدود خواهد شد. آسوشیتد پرس گزارش هفته گذشته با استناد به یک فرد با دانش لیگ قصد دارد که بازیکنان را مجبور به پوشیدن ماسک صورت داخل امکانات به جز زمانی که کار کردن و هر که کارکنان در حال حاضر مجبور به پوشیدن ماسک و دستکش.

علاوه بر این حداقل فاصله 12 فوت مورد نیاز خواهد بود به عنوان یک بافر بین بازیکنان و اعضای کادر کار با آنها.

ترین تیم NBA را بین 15 و 20 بازی در سمت چپ در اصلی به طور منظم فصل برنامه. دفاع از قهرمان رپتورز (46-18) دوم در جدول رده بندی کنفرانس شرق.

حزب محافظه کار گفت که او در مورد احتمال جیز آبی در نهایت قادر به بازی "در اینجا یا در جای دیگر" در برخی از نقطه, اما اضافه شدن مذاکرات در سطح مقدماتی.

اکثر بازیکنان در Blue Jays و رپتورز در حال حاضر در خارج از کانادا و نخست وزیر جاستین ترودو گفت: غیر-ساکنان از ورود به کشور را "در یک حداقل سخت" باید به دنبال پروتکل قرنطینه.

یک نماینده از دولت فدرال نمی تواند بلافاصله نظر رسیده روز سه شنبه.

آسوشیتد پرس در گزارش ماه گذشته که بیس بال در حال بررسی گزینه های مختلف است که می تواند اجازه می دهد فصل برای شروع اگر وضعیت پزشکی اجازه می دهد تا از جمله یک برنامه است که در آن 30 تیم ممکن است تقسیم به سه بخش منطقه ای.

در میان فرمت های مورد نظر است که در آن تیم می تواند محدود به داخل خود منطقه است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

حزب محافظه نظر می آیند به عنوان در آمریکای شمالی ورزش لیگ سعی کنید به کار کردن یک راه برای بازگشت به عمل است. NHL این است که به دنبال برنامه ای برای متمرکز گروه از تیم های در خطر ابتلا به کم مراکز به امید از سرگیری این 2019-20 مبارزات انتخاباتی در این تابستان. انتاریو برتر داگ فورد گفت: او تا به حال مذاکرات با این لیگ در مورد تورنتو در خدمت به عنوان یک مرکز شهر آلبرتا برتر جیسون کنی گفته او شده است در مذاکرات در مورد ادمونتون خدمت به عنوان یک مرکز. ونکوور نیز ذکر شده است به عنوان یک احتمال است.

روز جمعه لیگ برتر فوتبال — که شامل باشگاه در تورنتو و مونترال و ونکوور — گفت: آن را اجازه می دهد بازیکن برای بازگشت به تیم زمینه های آموزش برای فرد در تمرینات این هفته است. یک leaguewide توقف در گروه های کوچک و کامل آموزش تیم باقی مانده در محل از طریق مه 15.

— با فایل های از آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن