اواخر نتایج آزمون نیروی MLB لیگ شانزه به انصراف از دوشنبه تمرینات

واشنگتن — بیس بال دو جهان سری فینالیست لغو تمرینات دوشنبه به دلیل COVID-19 تست تاخیر که یکی اجرایی نگران می تو

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

واشنگتن — بیس بال دو جهان سری فینالیست لغو تمرینات دوشنبه به دلیل COVID-19 تست تاخیر که یکی اجرایی نگران می تواند به خطر اندازد فصل بیس بال.

دفاع از قهرمان اتباع واشنگتن و حاکم لیگ آمریکا قهرمان Houston Astros هر نام خارج از اردوگاه آموزشی شیوه های پس از آزمون و دریافت نتایج از دوشنبه. لغو آمده میان تاخیر در اطراف لیگ اصلی بیس بال با برخی از بازیکنان امید بستن به خارج و پس از اتباع مسکن شان Doolittle انتقاد آهسته نتایج آزمون و کمبود برخی از تجهیزات حفاظت شخصی.

"ما نمی خواهد قربانی ایمنی و بهداشت از بازیکنان ما کارکنان و خانواده های آنان" واشنگتن مدیر کل Mike Rizzo گفت. "بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی.

"لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

Astros مدیر کل James کلیک کنید گفت: تاخیر در نتایج تست و مسری طبیعت coronavirus منجر به تصمیم به لغو یک روز کامل از تمرینات است.

"با وجود این تاخیر بیش از تعطیلات آخر هفته ما خوش بینانه این است که این روند خواهد بود اتو کردن و ما خواهید بود در زمین و آماده رقابت برای قهرمانی به زودی" را گفت.

Atlanta Braves outfielder نیک Blackburn در روز دوشنبه شد آخرین بالا مشخصات بازیکن را انتخاب کنید به بازی در این فصل است. Los Angeles Dodgers پارچ دیوید قیمت Colorado Rockies infielder ایان دزموند اتباع اول baseman Ryan زیمرمن و بریوز پارچ فلیکس هرناندز در میان کسانی که تصمیم گرفتند.

دو اتباع بازیکنان در میان 31 برای تست مثبت در طول مصرف تست در هفته گذشته. مدیر دیو مارتینز گفت: برخی از 60 اتباع بازیکنان تست شده بودند هنوز هم در انتظار نتایج.

"بدیهی است این است که همه جدید برای همه" مارتینز گفت. "ما آمار برخی از جاده پر از دست انداز. اما آنها در حال انجام بهترین آنها می توانند. من می دانم که آنها هستند. آنها در حال کار بر روی تمیز کردن همه چیز. ما در یک وضعیت متفاوت است. هیچ کس تا به حال قبل از این انجام داده. بنابراین من می دانم که آنها در حال کار کردن تمام اشکالات."

Doolittle که هنوز در حصار در مورد بازی در این فصل گفت: او هنوز هم تا به حال بدست خود جمعه نتایج قبل از اینکه آزمایش دوباره جمعه.

"این یکی از چیزهایی است که باعث می شود من کمی, عصبی,," او گفت:. "ما در حال گرفتن تست به عقب در زمان. آنها هنوز هم فرستاده ما PPE. ما قرار است به N-95, ماسک, چیزهای مانند آن روپوش و دستکش. ما قرار است به چیزهای که ما لازم نیست که مسائل است. اینها چیزهایی هستند که آن را برای مردم برای در امان ماندن به اندازه کافی برای ما به ادامه این فصل است."

در اوکلند دو بینی از اعضای دو و میدانی' شروع چرخش مایک Fiers و عیسی Luzardo از دست رفته خود را دوم متوالی تمرین یکشنبه به دلیل آنچه مدیر باب ملوین به نام "انتظار" و موضوع بدون توضیح.

تگزاس رنجرز مدیر جان دانیلز گفت: چند بازیکن از جمله All-Star جوی گالو هنوز هم مورد نیاز برای تکمیل مصرف تست. او امیدوار است آن را به راه اندازی یک مسئله ای است که نمی خواهد باقی بماند.

"هنگامی که یک بازیکن تست شده است و از طریق فرایند مصرف و بخشی از تیم در پیگیری آزمون اگر چیزهای دیگر را که در آن زمان این بازیکن همچنان ادامه دارد و باقی می ماند در این زمینه با این تیم در حالی که این پیگیری در حال رفتن را از طریق" Daniels گفت. "این فقط به جلویی است که مصرف بیش از من فکر می کنم آن را در طول سال."

نه هر تیم ناراضی است و با تست. Milwaukee Brewers مدیر کریگ Counsell گفت: مدیر پزشکی راجر Caplinger ساخت همه چیز هموار.

"در بسیاری از کار سخت است که می رود به پشتیبانی از تنظیم این تا" Counsell روز دوشنبه گفت:. "وجود دارد رفتن به موانع در این. من فکر می کنم همه ما می دانیم که. اما من خوشحال هستم که چگونه آن را رفته است.

AP sportswriters Stephen stefanie marie, استفان هاوکینز و استیو Megargee کمک کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب