کانادا بین المللی لیندسی Agnew علائم با کارولینای شمالی شجاعت

کری, N. C.—کانادا بین المللی لیندسی Agnew که برای سیدنی FC در استرالیا W-لیگ Grand نهایی در ماه مارس با امضای

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

کری, N. C.—کانادا بین المللی لیندسی Agnew که برای سیدنی FC در استرالیا W-لیگ Grand نهایی در ماه مارس با امضای قرارداد یک ساله به همراه یک گزینه با دفاع از NWSL قهرمان کارولینای شمالی شجاعت.

گرفته شده 19 کلی توسط واشنگتن روح در سال 2017 NWSL کالج, پیش نویس سابق ایالت اوهایو ستاره معامله شد به هوستون در ژانویه 2018. او بخشیده بود در ژانویه 2020 هموار کردن راه برای حرکت به پایین زیر.

سابق به جلو 25 ساله Agnew بازی بیمارستان/wingback برای سیدنی.

یک عامل آزاد استرالیا فصل به پایان رسید و او با حضور در کارولینای شمالی اردوگاه های آموزشی به عنوان یک عامل آزاد است. Agnew می پیوندد همکار کانادا استفانی Labbe در شجاعت.

Agnew موفق به کسب 14 کلاه برای کانادا اخیرا بازی در مقابل برزیل و نیوزیلند در یک مسابقه در چین در ماه نوامبر. بخشی از آخرین جام جهانی تابستان فهرستی او امیدوار است به تیم المپیک توکیو برای سال آینده.

Agnew متولد شد و در کینگستون که در آن پدر Gary Agnew مربی OHL را کینگستون Frontenacs. در حال حاضر دیپلم مربی با Utica ستاره های دنباله دار ونکوور کناکز' اهل مزرعه, تیم, Gary Agnew قبلا دستیار مربی و موقت سر مربی Columbus Blue Jackets, دستیار مربی با Pittsburgh Penguins و سر مربی اهل سیراکیوز بحران و OHL لندن شوالیه.

شجاعت نیز اعلام کرد که خریدهای 2020 پیش نویس میدارد متحد وات Addisyn مریک و Sinclaire Miramontez.

کارولینای شمالی لگد کردن NWSL چالش جام در ژوئن 27 برابر پورتلند خار در ایالت یوتا است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب