لیبرال MP نشان می دهد لامپ کم مصرف را به روش های مختلف با دولت فدرال

یک نماینده با سابقه طولانی با لامپ کم مصرف امیدوار است لیگ به نام سمعی در رویکرد خود را به تامین امنیت کمک مال

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک نماینده با سابقه طولانی با لامپ کم مصرف امیدوار است لیگ به نام سمعی در رویکرد خود را به تامین امنیت کمک مالی از دولت فدرال است.

لیبرال MP باب Bratina که 20 سال را صرف انجام بازی توسط بازی در همیلتون ببر-گربه و تورنتو Argonauts برنامه های رادیویی قبل از ورود به سیاست است سوال CFL استراتژی.

ماه گذشته کمیسر سفت Ambrosie نشان داد که لیگ تا به حال با نزدیک شدن به اتاوا تا 150 میلیون دلار در کمک با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. این لامپ کم مصرف را درخواست درگیر $30 میلیون بلافاصله وجوه اضافی اگر آن را تا یک مختصر فصل و تا به $120 میلیون باید آن را مجبور به انصراف از مبارزه آشکار است.

آخرین پنج شنبه شب Ambrosie شهادت قبل از مجلس عوام ایستاده کمیته امور مالی. Ambrosie رنگ ملال انگیز تصویر گفت: در لیگ آینده بود "بسیار در معرض خطر" که در آن تیم های دسته جمعی از دست داده و حدود 20 میلیون سال گذشته است.

Ambrosie همچنین بستری برای اولین بار محتمل ترین سناریو برای لامپ کم مصرف بود را لغو 2020 فصل است. پس از آن Ambrosie شد و خواست اگر او درخواست کمک مالی یا جزوه و صریحا برای عدم انتقاد به فاش کردن چقدر فدرال پول خواهد بود به سر برد و برای داشتن بازیکنان درگیر.

Bratina که نشان دهنده همیلتون شرق-Stoney Creek, گفت, وجود دارد راه بهتری برای لامپ کم مصرف برای رفتن در مورد این.

"این لامپ کم مصرف منحصر به فرد است" گفت: Bratina که ملاقات با لامپ کم مصرف روز قبل از Ambrosie شهادت. "من فکر می کنم وجود دارد ارزش در لیگ, اما من فکر می کنم آن را باید با برخورد از (دیدگاه) نه شهرستانها شش استان و دولت فدرال همکاری با یکدیگر به آمده تا با یک طرح است که واقعا نباید که گران قیمت در این زمینه."

در سال 2017, دولت فدرال بخشی از یک $98.2 میلیون پنج سال تمدید قرارداد اعطا شده به کانادا جایزه بزرگ. دنیس Coderre مونترال شهردار و نمایندگان فدرال و کبک دولت بودند همه درگیر در تضمین فرمول یک مسابقه باقی مانده در شهر را از طریق 2029.

اتاوا متعهد $36.2 میلیون دلار با شهر مونترال کمک 34 میلیون دلار و دولت کبک اضافه کردن $28 میلیون. کبک نیز 18 میلیون دلار به سمت پیشرفت در ژان Drapeau Parc محل برگزاری مسابقه.

نه تنها محل بهبود مشخص شده و این بودجه نیز شامل اقدامات برای مبارزه با استثمار جنسی در طول مسابقه هفته.

"بازگشت سرمایه گذاری ما بسیار عالی است" فدرال حمل و نقل وزیر مارک Garneau گفت: در آن زمان. "این نه تنها پول است که تولید شده است در طول این رویداد به خودی خود آن است که این رویداد مارک های مونترال در سراسر جهان است."

Ambrosie را ارائه نمی دهد فدرال سیاستمداران هر نشانه ای که در آن بودجه دولت در واقع می تواند مورد استفاده قرار گیرد و عدم کراوات ارائه شامل حمایت های مالی و یا زیرساخت مزایای ایجاد این احساس برای برخی که لامپ کم مصرف بود و برای درخواست یک جزوه.

Bratina گفت Ambrosie و لامپ کم مصرف باید گرفته ام همان رویکرد کانادا جایزه بزرگ را در تبدیل شدن به درگیر در یک سرمایه گذاری مشترک.

"این رویکرد به من پیشنهاد (به CFL)," Bratina گفت. "واقعیت این است که لیگ نشان دهنده نه شهرستانها و شش استان و به نوعی آنها باید قرار داده ایم با هم یک گروه.

"من فکر می کنم این روش نیاز به 'ما نه شهرستانها, شش استان, دولت فدرال است. چگونه ما با هم کار کنند برای اطمینان از بقای لامپ کم مصرف?'

"وجود دارد و نه تیم با احتمالا 2000 تا 3000 نفر مشغول به کار تمام وقت در نه شهرستانها. به علاوه بخشی-زمان مردم که نشان می دهد تا برای بازی در سراسر کانادا است."

Ambrosie یک co-صندلی حرفه ای ورزش شورای ایجاد شده توسط انتاریو میراث فرهنگی, ورزشی, گردشگری, فرهنگ و صنایع وزیر لیزا MacLeod.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

قبل از تبدیل شدن به یک نماینده در 2015 Bratina بود همیلتون عضو شورا (2004-10) و شهردار این شهرستان (2010-14).

پس Ambrosie را شهادت لامپ کم مصرف از سر گرفته است و بحث در مورد پتانسیل های احتمالی برنامه ریزی برای سال 2020 فصل با لامپ کم مصرف بازیکنان' Association. دو طرف به بن بست رسیده مارس 16 و صحبت نمی برای تقریبا دو هفته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن