معترضان توجه به مرگ و میر بیشتر از دو سیاه و سفید مردان - شنبه, 13 Jun 2020 PST

ساوانا, Ga. – ضد نژادپرستی تظاهرات روز شنبه به دنبال تماس با توجه به مرگ دو سیاه و سفید مردان – یکی که پیدا ش

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

ساوانا, Ga. – ضد نژادپرستی تظاهرات روز شنبه به دنبال تماس با توجه به مرگ دو سیاه و سفید مردان – یکی که پیدا شد حلق آویز از یک درخت در کالیفرنیا و دیگری که به ضرب گلوله پلیس در خارج از یک رستوران آتلانتا. آتلانتا رئیس پلیس بعد استعفا داد.

در اروپا راست فعالان scuffled با پلیس در لندن و پاریس به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات گشوده نزدیک به سه هفته پس از جورج فلوید یکی دیگر از سیاه درگذشت در دست یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس که تحت فشار زانو به گردن او.

آتلانتا پلیس نامیده می شدند در اواخر جمعه در مورد یک مرد گفت: به خواب در یک ماشین مسدود کردن وندی رستوران drive-thru. گرجستان دفتر تحقیقات بررسی شد گزارش 27 ساله Rayshard بروکس شکست خورده یک آزمون هوشیاری و به ضرب گلوله کشته شد در یک مبارزه بیش از یک پلیس تیزر.

شنبه شب آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد او تا به حال قبول استعفای رئیس پلیس اریکا سپر. اعلام شد که حدود 150 تظاهرات و راهپیمایی در خارج از رستوران. شهردار نیز نامیده می شود برای شلیک افسر که باز آتش در بروکس.

"من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار" پایین گفت.

او گفت: آن را سپر' تصمیم به کنار و که او خواهد ماند و این شهر در یک نامشخص نقش.

استیسی آبرامز, گرجستان دموکرات که به دست آورده شهرت ملی رسید در حال اجرا برای فرماندار در سال 2018 توییتی که "خواب در یک درایو از طریق نباید در پایان مرگ است."

در پالم دیل کالیفرنیا صدها نفر از مردم در راهپیمایی, به تقاضا رسیدگی به مرگ 24 ساله رابرت فولر که داشت حلق آویز از یک درخت در اوایل روز شنبه در نزدیکی شهرستان سالن. معترضان راهپیمایی کردند که در آن از بدن پیدا شد به یک کلانتر ایستگاه با بسیاری از حامل نشانه هایی است که گفت: "عدالت برای رابرت فولر."

مقامات گفتند مرگ به نظر می رسد به یک خودکشی اما کالبد شکافی برنامه ریزی شده بود. شهرستان, گفت هیچ, هوای آزاد, دوربین های دیجیتال است که می تواند ثبت کرده اند چه اتفاقی افتاده است.

فولر مرگ به ارمغان آورده است به نور مرگ یکی دیگر از مرد سیاه و سفید در بر داشت حلق آویز از یک درخت در مه 31 در ویکتورویل یک کویر شهرستان 45 کیلومتری گراش. یک کلانتر سخنگوی جودی میلر گفت: Victor Valley, اخبار بازی ناپاک بود مشکوک مالکوم Harsch مرگ اما مرد خانواده گفت: آنها نگران آن خواهد شد در حکم خودکشی برای جلوگیری از توجه بیشتر است. معترضان در نیواورلئان پاره کردن یک مجسمه نیم تنه از یک مالک که در سمت چپ بخشی از ثروت خود را به نیواورلئان' مدارس و سپس در زمان باقی مانده به رودخانه می سی سی پی و نورد آن را بانک ها به آب است.

پلیس نمی شناخت سینه اما رسانه های محلی شناسایی آن به عنوان یک مجسمه نیم تنه از جان McDonogh. شهردار LaToya Cantrell گفت: در یک صدای جیر جیر که در شهرستان "رد خرابکاری و تخریب املاک شهرستان. آن را غیر قانونی است."

اعضای دانشگاه کلمسون فوتبال تیم رهبری صدها نفر از تظاهرکنندگان در مدرسه در دانشگاه در کارولینای جنوبی است. این راهپیمایی یک روز پس از Clemson امنا رای به تغییر نام آن افتخارات کالج, رقص برهنه کردن از این برنامه به نام معاون سابق رئیس جمهور و برده داری طرفدار John C. Calhoun.

اروپایی معترضان به دنبال نشان دادن همبستگی خود با همتایان آمریکایی خود و برای مقابله با تعصب در کشورهای خود را دارند. این تظاهرات نیز مطرح شده یک چالش به سیاست های در نظر گرفته شده برای محدود کردن جمعیت برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

در پاریس پلیس متوقف شد و معترضان از مقابله با راست فعالان که افراشتند یک بنر بزرگ از یک ساختمان افشاگری "ضد نژاد پرستی سفید." بنر بود تا حدودی پاره کردن توسط ساکنان در ساختمان با یک افزایش شدید در پیروزی.

یک زندگی مهم گروه در لندن به نام یک تظاهرات گفت: حضور ضد معترضان را نا امن است. جناح راست فعالان و طرفداران فوتبال تبار در انگلستان سرمایه گفت: آنها می خواستند برای محافظت از آثار تاریخی است که هدف قرار داده شده است با قدرتهای جهانی.

بسیاری از جمع آوری در اطراف مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل و تهی گور یادبود جنگ که سوار شد تا جمعه به محافظت از آنها را از خرابکاری. مقامات می ترسید راست فعالان به دنبال درگیری با ضد نژادپرستی تظاهرات تحت پوشش حفاظت از مجسمه.

مجسمه چرچیل بوده است daubed با کلمات "یک نژادپرست است." نخست وزیر بوریس جانسون به نام چرچیل یک قهرمان است اما اذعان کرد که او "گاهی اوقات بیان نظرات که بودند و هستند و ما قبول نداریم امروز."

برخی از فعالان انداخت بطری و قوطی در افسران در حالی که دیگران سعی کردم به فشار از طریق پلیس موانع. عمدتا سفید جمعیت شعار می دادند "انگلستان" و سرود ملی را خواندند در حالی که پلیس ضد شورش بر روی اسب قرار دادند و آنها را به عقب.

تجمع در پاریس جلب 15,000 رهبری حامیان آدما ترائوره یک مرد سیاه و سفید که در بازداشت پلیس درگذشت در سال 2016. هیچ کس متهم شده است در مرگ او. پلیس با شلیک گاز اشک آور و مسدود افراد از راهپیمایی.

یک پرتره نشان داد یک چهره با تصاویر فلوید و ترائوره. آگهی های حساس بین درختان در اطراف Republique پلازا با مته سوراخ به نام ده ها تن از کسانی که فوت کرده اند و یا دچار خشونت به دست پلیس فرانسه.

میریام Boicoulin, 31, بود که به دنیا آمد در این جزیره کارائیب از مارتینیک گفت: او راهپیمایی کردند چرا که او می خواست به شنیده می شود.

به عنوان یک زن زندگی در سرزمین اصلی فرانسه گفت: "من به طور مداوم موظف به انطباق به مصالحه را ندارد و امواج – به تقریبا سفید است".

"این اولین بار است که مردم به ما مراجعه کنید" Boicoulin گفت. "اجازه دهید ما نفس بکشیم."

---

سفید گزارش از دیترویت. آسوشیتد پرس نویسندگان سیلویا هوی در لندن و آرنو پدرام در پاریس نیز به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن