دامین Cox: رویکرد ادمونتون را CFL تیم به مسائل اجتماعی ظاهرا نمی گسترش به تیم مستعار

در اواخر ماه ژوئن یک بازیکن برای ادمونتون اسکیموها در زمان به توییتر به بیان نظرات خود در مورد مسائل مربوط به

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

در اواخر ماه ژوئن یک بازیکن برای ادمونتون اسکیموها در زمان به توییتر به بیان نظرات خود در مورد مسائل مربوط به همجنسگرایی.

Christion جونز توییتی "انسان العین حالا فرض کنید با یک مرد. زنان نیست فرض کنید با یکی دیگر از زنان است."

تصور کنید اگر زیر سناریو رخ داده بود در پاسخ. تصور کنید این تیم منتشر شد بیانیه ای گفت جونز بود که بخش مهمی از فوتبال تیم ملی خواهد بود و حفظ کرده اما این سازمان خواهد "سطح شیب دار تا ما تعامل با جامعه تجاوز به ارزیابی دیدگاه های خود را" در بحث.

بیایید ببینیم که اگر ما می توانید پیدا کردن برخی از زمینه های مشترک در اینجا که در آن هر کس را نمایش می تواند جایگزین. بازیکنان فوتبال بیان شده است این نوع از نمایش ها برای چندین دهه و این مهم به احترام سنت از اتاق قفل راست? نیز وجود دارد دیگر مردم در جامعه که موافق با جونز پس هیچ اثبات اجماع در این موضوع است.

به جز این همه داستان است. این چیزی است که اتفاق افتاده است در همه.

در زندگی واقعی جونز بود بلافاصله منتشر شده توسط باشگاه. تیم افغانستان در استرن انتشار اخبار "وجود دارد هیچ جایی برای چنین تفسیر در تیم ما است."

این واقعیت است که جونز یک بازیکن حاشیه است و هیچ نشانه ای از لامپ کم مصرف در واقع بازی کردن بازی ها در آینده ای نزدیک به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تصمیم آسان تر برای تیم فوتبال. هنوز هم آن را نشان داد حساسیت به یک موضوع مهم اجتماعی. این تیم نشان داد و آن را درک می کند که زمان تغییر و این چیزی است که یک لامپ کم مصرف بازیکن ممکن است گفته اند یا معتقد به 50 سال پیش و یا 40 سال پیش و یا حتی 10 سال پیش است و دیگر قابل قبول است.

باشگاه قطعا نمی کرد از جونز در هر راه یا حمایت از او برای داشتن حق آزادی بیان و مستقل خود را نمایش. به خوبی انجام می شود.

آن را در موضوع دیگر موضوع استفاده از نام تیم "اسکیموها" که ادمونتون را CFL تیم انتخاب یک رویکرد کاملا متفاوت. بحث شده است و دم و آمار, اخبار, دوباره هفته گذشته زمانی که واشنگتن NFL team اعلام کرد قصد دارد به بررسی پایان دادن به استفاده از آن از ننگین نام مستعار "Redskins."

ما می تواند استدلال می کنند که بیش از نام مستعار بدتر است. اسکیموها است که به وضوح یک نژادپرست مدت که حتی در استفاده از هر یک دیگر و نشده است و برای چندین دهه است. مدرن ادمونتون است که به سختی تعریف شده توسط اتصال آن به Inuit فرهنگ است. اگر ادمونتون بود به اعطا گسترش CFL تیم امروز هیچ کس را مدافع "اسکیموها" به عنوان انتخابی ایده آل برای یک تیم نام مستعار.

اما بر خلاف آن پرقدرت درمان جونز, تیم تصمیم گرفت این بود که یک ماده کاملا متفاوت نیاز به یک رویکرد کاملا متفاوت. تغییر نام ؟ هیچ شانس. به جای این تیم گفت: "سطح شیب دار تا ما تعامل با Inuit جوامع به ارزیابی دیدگاه های خود."

آن را تقویت تصمیم اعلام کرد در اوایل سال جاری زمانی که این سازمان گفت: آن را نمی خواهد تغییر نام پس از انجام تحقیقات نشان داد که وجود دارد این است که "هیچ اجماع" در مورد این موضوع. هنگامی که فشرده این تیم کاهش یافته است به انتشار پژوهش.

مهم نیست که ایالات متحده بر اساس شرکت Dreyer بزرگ بستنی به تازگی اعلام کرد که فاز محصول "اسکیمو پای" با اذعان به نام تجاری "موهن." مهم نیست که Inuit MP Mumilaaq Qaqqaq مردم خواست CFL تیم به تغییر نام آن است.

"این واقعیت وجود دارد این است که هیچ اجماع به معنی تغییر نام" او هنوز توییتی.

مهم نیست که Natan Obed ملی Inuit رهبر برای Inuit Tapiriit Kanatami است به روشنی توضیح داد که چرا استفاده از عبارت توهین آمیز است.

"استعماری میراث نامگذاری این است که در مورد قدرت و کنترل," او نوشت. "موضوع Inuit استفاده می شود به عنوان یک تیم ورزشی طلسم مسائل به خاطر این است که راه این میراث همچنان به بازی کردن در فرهنگ عامه است."

ضد همجنس نظر سزاوار فوری مجازات است. این تیم را بررسی جونز نظرات قبل از اقدام. استفاده از یک موهن قومی لکه دار کردن, از سوی دیگر نیاز به شواهد قاطع از اجماع جامعه قبل از این تیم می تواند عمل کند.

چرا تفاوت ؟ چرا جونز باید به بسته کیسه های خود اما استفاده از اصطلاح اسکیمو باید دفاع شود به طور نامحدود?

خوب جواب ساده است چون مانند اکثر طرفدار تیم های ورزشی اسکیموها در واقع نمی ایستادگی برای هر چیزی خارج از فروش بلیط و کالا. بر خلاف لامپ کم مصرف ترین تیم ادمونتون حق رای دادن شده است به طور مداوم سود برای سال, و به وضوح نمی خواهید به بازیگران به عنوان ضد گی از ترس آن خواهد صدمه دیده و کسب و کار. آمریکا بازیکنان در لامپ کم مصرف به ویژه ضمائم و پس از آن بود آسان به انصراف از این ورزشکار و حرکت می کند.

در مورد این تیم نام این سازمان به مراتب بیشتر در رابطه با حفظ وفاداری زمان بلیط خریداران و طرفداران که برای ورزش و به دلایل سیاسی از خود ممکن است تمایلی به دیدن این تیم تغییر نام آن است. Inuit در ضمن یک در طول تاریخ به حاشیه رانده شده و محروم جامعه در کشور ما با کمی سیاسی یا اقتصادی است. آنها هیچ صدای هیچ اهرم برای استفاده در این زمینه است.

یک بار اسکیموها می تواند پر کردن 56,000-صندلی کشورهای مشترک المنافع ورزشگاه برای فوتبال است. فصل گذشته این تیم به طور متوسط کمتر از 30 ، 000 طرفداران در هر بازی. این است که یک سازمان است که به وضوح بیشتر علاقه مند در به شدت نگه داشتن طرفداران آن هنوز به جای انجام درست حداقل زمانی که آن را می آید به این تیم نام مستعار.

تناقض میان درمان جونز برای او anti-gay توییتهایی و دفاع از تیم نژادپرستانه نام مستعار بود اشاره کرد CBC کمدی نشان می دهد "این ساعت دارای 22 دقیقه."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این ادمونتون اسکیموها منتشر شد یک بازیکن برای ارسال توییت توهین آمیز. هنوز هیچ کلمه ای در زمانی که آنها را به انتشار نام خود" نشان می دهد هنوز توییتی.

در نهایت ادمونتون را CFL تیم خود را با تغییر نام آن است. این باید اتفاق می افتد. اما به جای فعال بودن و یا در واقع در نظر گرفتن یک موضع اصولی این تیم انتخاب کرده است این تپه در آن می خواهد برای دفاع از.

با توجه غم انگیز وضعیت فعلی لامپ کم مصرف امور آن را فقط ممکن است هیل تیم می میرد.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن