کشورهای اروپایی ارائه بیشتر اقتصادی و رهایی از بیماری همه گیر - سه شنبه, 14 آوریل سال 2020 PST

رم – دولت های اروپایی وعده داده شده بیشتر در امداد رسانی به شهروندان در روز پنج شنبه به عنوان یک بالا متحده im

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

رم – دولت های اروپایی وعده داده شده بیشتر در امداد رسانی به شهروندان در روز پنج شنبه به عنوان یک بالا متحده immunologist آماده بگویید کنگره که امریکا چهره آن "تاریکترین زمستان در تاریخ مدرن" مگر اینکه رهبران عمل قاطعانه برای جلوگیری از دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus.

فرانسه دولت اعلام کرد $19.4 میلیارد دلار طرح برای حمایت از رستوران ها و هتل ها و دیگر امکانات توریستی که بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس در میان coronavirus بحران است.

نخست وزیر ادوارد فیلیپ وعده داده شده از فرانسه روز پنج شنبه که آنها قادر خواهد بود برای رفتن در تعطیلات در فرانسه در ماه های ژوئیه و اوت از جمله در خارج از سرزمین های این کشور آغاز کرده است و بلند کردن آن مستند این هفته است.

پارلمان آلمان تصویب برنامه ای برای افزایش مبلغ پرداخت شده به مردم که صرف ماه در یک دولت-حمایت کوتاه مدت کار برنامه در طول coronavirus بحران است.

شرکت های در حال ساخت استفاده گسترده از این برنامه بود که با اعتبار پایین نگه داشتن نرخ بیکاری در بحران مالی بیش از یک دهه پیش. این اجازه می دهد تا آنها را برای حفظ کارکنان در حقوق و دستمزد در حالی که آنها در انتظار بار بهتر است.

کسانی که اطلاعیه ها پس از, ایتالیایی, برتر جوزپه کونته وعده داده شده یک بسته از کاهش مالیات و دیگر کمک های مالی برای کمک به کسب و کار و خانواده.

"خود را فریاد زنگ نمی فرار ما" کونته گفت: اواخر روز چهارشنبه.

دولت او همچنین وعده داده شده برای قانونی کردن وضعیت خارجی بسیاری از آنها مهاجران غیر قانونی که محصول-وانت کودک پرستاران و مراقبان.

ایتالیا یکی از کشورهای بدترین ضربه coronavirus. اما ایالات متحده دارای بزرگترین شیوع کروناویروس در جهان تا کنون: 1.39 میلیون عفونت و بیش از 84,000 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. در سراسر جهان به ویروس آلوده شده است بیش از 4.3 میلیون نفر و کشته شدن برخی از 297,000. کارشناسان می گویند تعداد واقعی هستند به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

بالا متحده immunologist که می گوید او خود را از دست داد دولت کار را به خاطر او هشدار داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای آماده شدن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس گفت که او آماده بود برای گفتن کنگره که امریکا چهره آن "تاریکترین زمستان در تاریخ مدرن" مگر اینکه رهبران عمل قاطعانه برای جلوگیری از دوباره بجای اول برگشتن از coronavirus.

دکتر ریک روشن را به شهادت پنج شنبه به دنبال یک هشدار قبلی در این هفته از دکتر Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی, متخصص که عجله برای بالابر فروشگاه-بسته شدن و ماندن در خانه محدودیت می تواند "را به عقب برگردانید" و منجر به درد و رنج و مرگ و پیچیده تلاش برای به دست آوردن اقتصاد نورد دوباره.

اما فشار به سرسخت زیان کار پس از نرخ بیکاری در ایالات متحده افزایش یافت و به 14.7 درصد در ماه آوریل به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ. یکی دیگر از نزدیک به 3 میلیون گذاشته و کارگران کاربردی برای مزایای بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته به عنوان شیوع ویروسی led بیشتر شرکت ها برای تعدیل اگرچه اکثر ایالات آمریکا را آغاز کرده اند اجازه دهید به برخی از کسب و کار بازگشایی تحت محدودیت های خاصی.

حدود 36 میلیون نفر در حال حاضر در زمینه بیکاری کمک در آمریکا در دو ماه پس از coronavirus اول مجبور میلیون ها نفر از کسب و کار به درهای خود را بسته و کوچک کار خود را به نیروهای ایالات متحده در وزارت کار گفت: پنج شنبه.

خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر شامل افزایش تنش های سیاسی بین کشورها است.

در چین, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian به انتقاد از ایالات متحده گفته مقامات وجود دارد نتوانسته اند به طور موثر مبارزه جهانی با بیماری همه گیر کوروناویروس و "آزار مردم آمریکا اعتماد."

ژائو به نظر می رسد به توان شلیک در برابر اتهامات از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که چین و سنن و یا عمدا تاخیر در انتشار اطلاعات در مورد شیوع این بیماری برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

ژائو گفت: ایالات متحده باید "تمرکز بیشتر در مبارزه با این بیماری همه گیر و حفاظت از زندگی و سلامت مردم آمریکا و توقف بازی از جمله باک-بازی عبور."

استرالیا گفت: آن را فشار برای پرس و جو به ریشه های کروناویروس حتی اگر آن لطمه می زند و روابط تجاری با چین است. نخست وزیر اسکات موریسون شده بود متهم از بازی "معاون کلانتر" به ایالات متحده پس از تماس برای پرس و جو.

موریسون خار انتقاد گفتن به خبرنگاران گفت: "ما همواره مستقل ما همیشه دنبال منافع ملی ما و ما همیشه خواهد شد."

جهان بهداشت عمومی اقدامات همچنان به تحریک درگیری بین مقامات و مردم است.

در اتیوپی, به گفته پلیس آنها را دستگیر و بیش از 1000 نفر برای امتناع از پوشیدن ماسک صورت در حالی که در یونان یک مرافعه را شکست بیش از یک دولت به طرح نصب دوربین در کلاس های درس مدرسه. ایده این است برای ارائه زنده جریان اجازه می دهد تا برای کاهش کلاس درس حضور و غیاب در هنگام بازگشایی مدارس در هفته آینده. اما حریم خصوصی ناظر و جناح چپ حزب مخالف به نام دوربین های جدی خطر حفظ حریم خصوصی.

در بسیاری از نقاط جهان, جوامع و افراد قادر به پیدا کردن راه های مبتکرانه برای مقابله با آنچه که بسیاری از نمایش به عنوان یک "طبیعی است."

ساکنان آپارتمان در ریو دو ژانیرو گرفتن برخی از مقدار مورد نیاز سرگرمی از فیلم های کودکان پیش بینی شده بر روی صفحه نمایش راه اندازی در خارج از ساختمان خود را شبیه به یک درایو در تئاتر است.

کسر میراندا Ribeiro رئیس جمهور متعلق به شهرستان RioFilme شرکت گفت: تلاش به نام "سینما در ویندوز" است که با هدف "تلاش برای مراقبت از سلامت روحی و روانی مردم است."

مردم چین به دنبال برخی از اقامت در خانه درمان های خرده فروشی را به گوش livestream خرید.

دیگران به دنبال حمایت معنوی و انسانی و اتصالات در حال پرستش از راه دور از طریق آنلاین خدمات مذهبی از جمله از واتیکان به روستای کلیساها.

"مردم به طور کلی من فکر می کنم برای بیشتر معنا و معنویت در میان این همه" گفت: Omar Suleiman, اسلامی, رهبر در ایروینگ تگزاس که دیگر شهر مزار شریف موسسه تحقیقات اسلامی شده است آپلود YouTube فیلم ها آزاد. "بنابراین من فکر می کنم وجود دارد فقط به طور کلی افزایش در دینداری و مصرف محتوای دینی."

برای بسیاری از رهبران هر چند تمرکز مراتب بیشتر دنیوی یکی: چگونه برای بازگشت به کسب و کار و احیای اقتصاد وضعیتی وخیم از تعداد رکورد از دست دادن شغل و دلسرد کننده عدم قطعیت است.

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد روز پنج شنبه اعلام کرد که بلند کردن اجسام از مداوم وضعیت اضطراری در اکثر نقاط کشور جلوتر از برنامه.

آبه برداشته اندازه گیری برای 39 کشور 47 استان موثر بلافاصله در حالی که نگه داشتن اندازه گیری در محل برای هشت نفر دیگر از جمله توکیو و اوزاکا کیوتو و هوکایدو که در آن خطرات هنوز هم باقی می ماند بالا است.

"امروز آغاز جدید برای زندگی روزمره ما, طبیعی جدید," آبه گفت: "اما همچنین هشدار از خطر ظهور مجدد این بیماری است.

در نیوزیلند مراکز خرده فروشی و فروشگاه ها و رستوران ها بازگشایی پنج شنبه و بسیاری از مردم بازگشت به محل کار خود را به عنوان کشور 5 میلیون نفر به پایان رسید و بسیاری از آن coronavirus مستند محدودیت. اما اکثر تجمعات محدود خواهد شد به 10 نفر و اجتماعی فاصله دستورالعمل را در محل باقی می ماند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب